és nagyon nem tudok honnan szerezni. am azt csinálja a robi, h beindítom, megyek vele kb 2 km-t és teljesen jól megy, húz, nem fullad. utána elkezd annyira fulladni, h lehetetlen vele menni, mert áll le: S ilyenkor leállítom, újra beindítom és kb 2 km-ig megint tökéletes, de utána kezdődik az egész előről. de tudom amíg ki nem takarítom a karbit nem is kellene ezeket leírnom. :) de azért leírtam. de gondolom ha teljesen kipucolom a karbit és nem lesz levegőcsavar még akkor sem lesz tökéletes. ha véletlenül van vkinek egy 4t 50es karbiba való levegőcsavar és eladná nagyon hálás lennék : )) egyet mondjuk vettem, de nem teljesen belevaló, kicsit át kell alakítani, de így sem lesz az igazi : S
vagy TALÁN tömítés nincs a helyén rendesen.
időm se meg kedvem se nagyon van most szétszedni, inkább itt érdeklődök h mi lehet a hiba
de ebben egyértelműen igazad van h már rég meg kellett volna csinálnom, de eddig nem jött össze
és köszi a segítséget
Inkább azt is tisztítsd ki, Ha cserélhető akkor cseréld ki, (a motoros boltban kapsz betétet) és ha fém szűrő, akkor itasd át olajjal (motor olajjal) és aztán rázd ki belőle amennyire csak tudod, annyi úgyis marad benne hogy megfogja a szennyeződéseket a levegőből...
)
]. Szóval ilyen problémám nem volt még egyik motornál sem, de azt sejtem hogy ennél azért, mert a porlasztótól nincsen túl magasan a tank kiömlő nyílása, és ha bent van a szűrő, akkor hogy ne törjön meg a cső, (mert úgy helyezkedik) ahhoz hosszúra kell hagyni, és így be tud szorulni a levegő. Az ember tényleg holtáig tanul… Csak az a röhej, hogy ennyire egyszerű volt a baj.
Nem igazán értem, ingadozik az alapjárat?
Mikor beindítod a mocit akkor mindegy, hogy milyen az alapjárat, de melegen már stabilnak és állandónak kellene lennie.
Nem lehet, hogy sokat kap a motor? Nem lehet, hogy hidegen még el bírja égetni de már melegen sok neki fullad?
Mikor szimeringes akkor is szokott ilyeneket csinálni.
Ha rúgásra, reggel könnyen indul akkor nem hiszem, hogy szimeringes, de egy cserét biztos megér. A tömítéseknél is szívhat fals levegőt, de akkor nem hiszem, hogy könnyen indulna.
Igen ebben nagyon igazad van mikor már én is tényleg tanácstalan vagyok és nem tudom beállítani a karbit rendesen, akkor átnézem a tömitéseket és kicserélem a szimeringeket mind a két oldalon.