ROYAL ENFEELING
. A garanciát illetően ennél a motornál egy kicsit más a helyzet, mint azoknál, amelyekre csak felülni szabad, de nem tudhatod, mi miért van benne. Annyi karbantartási lehetőség (és szükségszerűség) van ebben a régi technikában, hogyha minden apróságot garanciális ügyként kezelnénk, abba az importőr és a motortuljdonosok is belezöldülnének
. Egy öntvény repedés, váztörés, szelepszakadás az tényleg garanciális ügy, de amit egy csavarhúzóval és némi hozzáértéssel meg tudunk csinálni, azt tényleg nem érdemes reklamáció szintre vinni. Ha jól használjuk ezt a fórumot, tudjuk egymást segíteni és senkinek nem lesznek emiatt ősz hajszálai
.
esetleg megvonja a garanciát) , kicsi állás után egyből indult önindítóval is. Ma reggel rápróbáltam egy indítás erejéig, egyből indult.
Ezek csak az igazán nagy dolgok, amihez csak szívből jövő jókívánságot tudok küldeni! Remélem hamar "megfertőződik" a kicsi a motorok szeretetével és egyszer majd nagy becsben fogja tartani a nagyfater (akkor már öreg) Enfieldjét.
10000 köszönet Imrebá-nak. Az önindítós trükköt kb. 8-10 különböző helyen és időben (esős időben is!) megcsinálta a Gépem. Ettől még szerettem, de azért aggódtam. Ekkor olvastam a kontakthibáról és ez volt az ok. Az indiai műanyag kötőelem laza kontaktust ad. Teljesen megbontva az önindító halott, de első rugásra indul. Ajánlom mindenki nézze meg.
de azért megnézném, ahogy egy 60 kg-os sporttárs indít Szóval kb ugy hogy rárugnék egyet Ö meg vissza és ugy Vlagyivosztokig szállnék