)
öszintén szólva nem hinném hogy nagy baja lehetne bulletnek.. nem is tom, mert ha nem melegszik be azt ti érzitek me szivató kell meg ilyenek.. ha meg azvan, akko valalmi kis lemezbarkács szélfogónak a lemez elé.. mikor futárkodtam a vízhűtő elé kendácsoltam ilyeneket.
. Ami a gumibelsőbe töltött tömítő löttyöt illeti Imrétől hallottuk a legfrappánsabb tippet a jó öreg tejecskét. Már csak azt lenne jó tudni, hogy 2,8-as vagy 1,5-ös tej kell bele
Mikor az okmányirodában kérdeztem, miért, a hölgy mutatott egy listát, amely szerint ezt a színt kéknek kell beírni. Üdv: Imre
Janiapu
Pénteken az összejövetel elötti napon gondoltam egy kicsit letörölgetem a motoromat. Kitoltam az udvarra, de valamiért bementem a garázsba. Arra ment a szomszéd srác valakivel, engem nem láthattak, mondja neki nagy hangon: "Imre kitolta az udvarra a Büszkét!" Tudjátok mit, így fogom hívni!
Azzal egyetértek, ha vacak a belső, cserélni kell. Szerintem az 1000 Ft / belső nem oylan vad ár. Az mifelénk, ha kiszereled a gumit, 2000-2500 Ft/ kerék szereléssel. Az 5 e Ft/ motor. Persze ha valaki otthon kicseréli a belsőt, még olcsóbb. Nem tudom, centírozott-e az Enfield kereke, el tudom képzelni, hogy nem. Ebben az esetben házilag kicserlhető. A Pancsira én feltettem.
A javításban igazad van, bizalmi dolog. De mifelénk (Keszthely) azthiszem mindegyik gumisban meg lehet bízni annyira, ha ő azt mondja, javítható, akkor javítható. Igaz, nem mindenki foglalkozik motorgumival mifelénk...