Vagy XL-t?
Nem biztos, hogy rákenném a testápolómat a bőrruhára.
Ha utcán motorozol (bármilyen motor is legyen) szinte teljesen felesleges a páncéling, hiszen azt motorkrosszra tervezték, arra, hogy fűben, földön, sárban fetrengj benne. Viszont terepen meg kötelező viselet!
Aszfaltra a legnagyobb védelem a bőr, természetesen beépített protektorokkal. Aztán jön a cordura és csak legvégül a farmer, ami speciális, motoros farmer kell legyen, tehát erősebb, kopásállóbb, mint a levi's gatyák.
A gerincvédő is fontos utcán, de azt azért tudni kell, hogy a balesetek nagyon kis százalékában sérül a gerinc. Persze, akkor meg nagyon és jó, ha van gerincvédőd.
Olyan nincs, hogy egyszerűbb dzseki, vagy komolyabb. Motoros dzseki van. Bőrből, vagy cordurából. Ezekben lennie kell könyök-váll-gerincvédőnek, bár ez utóbbi manapság nem annyira divat, mert úgyis mindenki kiveszi és külön gerincvédőt használ.
Ahogy a motoros nadrág is bőr, textil, vagy farmer. A bőrben mindenképp szokott lenni térd-sípcsontvédő és általában csipőnél is valami védelem. Többnyire a cordurákban is. A farmerekbe is tesznek, de én spec jobban szeretem azokat a motoros farmerokat, amiben nincs protektor, de kényelmesen elfér alatta a lábra csatolható. Viszont az olcsó farmer kopásállósága többnyire nem éri el a textilruhákét.