Barátnőnek szeretnék sisakot. Lehetőleg valami alacsony árkategóriában. HJC, MDS, AGV, szerintetek milyet érdemes. Esetleg ha írnátok pontos típust azt megköszönném.
Sziasztok!
Segitenétek? Hegyes ,völgyes, kertek alatti endurozáshoz melyik sisak jobb és biztonságosabb és miért? Cross sisak vagy normál álvédös plexites?
Hmm... Suomy! Én mindenkinek csak ajánlani tudom! Nekem egy Kétrészes versenyruhám van, pup nélküli (XGIT02). És rendkívül meg vagyok vele elégedve 140ezerért vettem a Parillába, külföldön 200 körül mozog.
arhabőrből van, és egy rugalmas tesztillel van kiegészítve, koptatóval. Nem bántam meg! Bővebb infó: Suomy
Hát Cordurát Én is vehettem volna egy csomót, de nekem bőr kellett volna!
De úgy néz ki a Parilla-ból eltolok egy Suomy-t!
Vannak róla valakinek tapasztalatok!
Még időbe beszéljetek le róla ha gázos!
Én modeka márkájú nadrágot + dzsekit vettem 49000ft-ért fekete-szürke szinben.
A dzseki protektoros xl méret volt l-es is mert azt is felprobáltam.
Ugyanitt gumik is voltak nagy választékban és jóárban is. Pl:conti road attack 21900-ért.
A számlán Taurinvest kft néven van kitóltve Bp soroksári ut158 http// www.motoworld.hu
Hát akkor csütörtökön megvettek mindent!
Nekem a probléma az volt hogy bizonyos színekben nem volt megfelelő méret!
sipeter Te milyet vettél és kitől, valamint mennyiért!
És a legviccesebb, amikor kiállunk a térre, vagy szegedi rakpartra, végignézek a nagyobb gépeken, és az új R1est meg a legújabb sportgépeket leszámítva, egyik közelébe sem ér futómű meg fékügyileg. Ezt a féket egyszer mindenkinek ki kéne próbálnia :)
mondjuk futóműben, fékben, és kezelhetőségben nem hiszem hogy meg tudna győzni bárki is hogy az ő gépe jobb. Minden méter az RSel mosolygás, és üdvrialgás, olyan a gép. A blokkja is aranyos, de nem a 34ló fogja megadni az adrenalint... Próbáltam már jópár motort, köztük volt komoly szupersport gép (954rr), de soha nem tapasztaltam azt a könnyedséget, és kiváló úttartást, amit a motorom nyújt. A hitetlenkedőknek szívesen odaadom egy körre valamelyik kamionparkolóban, vagy valahol.
Én azt mondom ennél jobb motorom futómű és fék téren nem lesz, hacsaknem mille factoryt veszek :)
Most még azt tom mondani, hogy egyáltalán nincs lejebb a laglétrán, és ellenfél a SRAD, minden helyen 5ös. Ugyebár a 100 Le s blokk megteszi a hatását, de mivel túrásabb, kényelmes is egyben.
Egyenesbe próbálgattuk, 200ig fej fej... onnan én picit elnyúltam, hogy ez most köszönhető annak, hogy a SRAD le volt áttételezve, meg mittomén. De az igazi teszt majd most tavasszal lesz, mint egyenesben, mint kanyargós terepen. Kanayrban nem volt esélyem a kockás gummám véget.
Én felteszem rá a supercorsa gummákat, haver új láncszettet, gyári fogaskerekekkel, tehát nagyjából kiegyenlít lesz a dolog, és kíváncsioan várjuk a tavaszt mind a ketten. Egy tuti, ha a cat et nézem, erős és kényelmes. A 100 le s blokk elengedő már sportots közlekedésre, s mivel 600as kell a fordulat neki, de egyben alacsonyabb fordulaton, meg túrázáskor is tökéletes.
az egyik legjobb futóművel rendelkezik, nem én mondom, rengeteg helyen olvastam, és a fékei is ideálisok, sportos közlekedéskor is! Mi kell több.
jaja!
de egyébként mennyire elég az a 100 paci? Én következő gépnek nagyon sokat gondolkodom a Cat-en, és az is szintén hosszútávra lenne mint az aprilia (minimum 3 év). Azt hallottam még szerpentinen is oda lehet pirítani a Cat-el valami sportosabb gépnek, 600gixxer régebbinek. Neked erről mi a tapasztalatod? (ha jól tudom spanodnak pont srad 600asa van).
A Cat mellett szól, hogy szép nagytestű, állítólag megbízható, kényelmes még az asszonypajtásnak is, de a futóműve és a féke nem lutri hanem komolyabb.
más meg annak örülne ami alattad van :) Pl én :))
Nem mintha nem imádnám a saját moccom, de a thundercat az egy álom. De a végén még eltántorítasz tőle, úgy tűnik annyira nem vagy érte szerelmes :)
60ért vettem, Vertigo, és meg vagyok vele elégedve.
Egy arany közmondás, nem feltétlenül jó ami drága is. Bár még nem volt hozzá szerencsém, éles helyzetben próbálni, de amint lesz rá lehetőségem, pumával foglalkozni, tudok erre a kérdésre is válaszolni.
A listából párat kivennék, párat hozzátennék, nem ez a lényeg, mindenkinek vannak olcsóbb és persze fullos csizmáis. Danger árait nem csak a csizmára értem, hanem az egész boltra. Az tény, hogy azokat az alkatrészeket vagy elemeket, olcsóbban is hozzá lehet jutni, hogy most ragasztok utána egy dangeros matricát a gépemre, az igazán nem szokott érdekelni, amúgyis inkább a semlegesség pártján állok. Semmilyen cég vagy bolt feliratát nem tettem még motorra, és nem is tervezem. De ez is egy gondolkodás...
Nem tudom mennyiért akartál csizmát venni, de a SIDI/PUMA/XPD/Alpinestars/Oxtar/AXO hasonló modelljei igencsak hasonló árakon mennek. A felső kategóriás speedcsizmák mindenhol 80-100 körül kaphatók, talán csak a diadora olcsóbb picit, a középkategória 40-60.
Tehát a Danger árai itt már nem is lógnak ki a sorból.
Mellesleg a PUMA prémium márka, az árai is ehhez mértek és nem csak motoros téren, hanem a sportruházataik is felső árkategóriásak. Nincs is ezzel semmi baj, maximum kevesebben veszik. Pont ettől lesz prémium márka, hogy nem mindenki jár benne. Hamarosan elérhetők lesznek talán itthon is a motoros bőroveráljaik, nyilván azok sem lesznek ingyen...
Tudom, hogy akkorkellett volna, de akkor meg nem volt megfelelő keretem rá, ezért is bosszakodok picit, amúgy kiálítás után elmentem a motorline ba és ott megvettem.
Én Pumát nem vennék, nekem nem jön be, azt a pénzt amit pumára költenék, inkább megtartanám. Dagneres árakról meg nem szeretnék beszélni...
Hát ruha és sisak. Akinek ez kellett elég nagy eséllyel indult, mert abból volt választék, bukóból meg egyenesen tengernyi.
Barátnőnek szeretnék sisakot. Lehetőleg valami alacsony árkategóriában. HJC, MDS, AGV, szerintetek milyet érdemes. Esetleg ha írnátok pontos típust azt megköszönném.
üdv
csabi