Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pontosan.
És ki ne találják már hogy kevésbé törik egy japán bukó mint pl. egy Schubert,X-LITE,HJC,Suomy,AGV stb. csúcsmodell.Mert ez egyszerűen nem igaz.
Lehet hogy kényelmesebbek vagy esetleg minőségibb érzetet keltenek,meg jobban lehet velük menőzni a motoros haverok előtt.De ennek a héj ütésállóságának.
300 felett tökmindegy milyen sisak van a fejeden. Ha ott gáz van, akkor lehúzták a rolót és pont.
Van Ahogy kollégám mondja: "a motor nem pokróc, hogy azzal takarózni kéne állandóan"
Én nem állítom, hogy a vemar szar, én azt mondtam nekem nem jön be a formája és attól, hogy gp versenyzők hordják még nem kellene nekem. Lehet ugyanolyan jó mint a többi kupak, de a formája "valahogy nem jön át nekem "
Különben meg bekaphatja mindenki az összes faxomat....
Anno egekig magasztaltam az arai-t meg a shoei-t, erre páran lehurrogtak, hogy "könnyű neked köcsög, de nekem nincs annyi lé rá.."
Most pártfogolok egy olcsóbb kupakot (mert jó és kész) erre a helyi menők osztanak le, hogy ami nem japán az szar....
Hát menjetek Ti....
Pohi! Van az a pénz, amiért Te hivatásszerűen 300 felett motoroznál egy szar sisakban? Nyugtass meg.... Ez nem Hopkins hülye szemüvege vagy egy redbullos flakon....
pl Bautista M-Tech ruhát hord és talán Vemar vagy Premier bukót
Nem azok, de pénzéhesek aki többet fizet annak a sisakját hordják...
Eladó, használt, de szép állapotú Shoei Xr-1000 Kagayama kék és piros bukósisak, M-es méret, víztiszta plexivel, pinlock előkészítéssel, sisakzsákkal.
Darabja 65.000 Ft, átutalás esetén a postát állom.

Info:

XR-1000 a sportos sisak:
- AIM héjszerkezet: organikus üvegszáll + klf. összetett rétegek ettől rendkívűl könnyű és ütéselnyelő! Shoei szabadalom - EPS 2 sürűségű, optimális biztonságot nyújt
- CX1V pinlock plexi: teljesen páramentes és széles látószöget biztosít, torzításmentes - Záró pleximechanikával és egyedülálló plexitömítéssel rendelkezik
- Dupla "D" gyürű, versenyhomolog és használata a legbiztonságosabb - Kényelem: 3 méretű héj létezik
- Az M-es sisak súlya csak 1330 g +- 50g.
- Mosható bőrbarát, antibakteriális bélés - Kivehető és mosható arcpárnák - Állszíjvédő-takaró is kivehető és mosható
- Szellőzés: Összetett ventillációs és elszívó rendszer - Bemeneti szellőzőnyílások a homloknál és állrésznél, kimeneti szellőzőnyílások az Aero Wing résznél és a nyakrésznél a bélésen belül - A szellőzőcsatornák biztosítják a megfelelő levegőmozgást a sisakon belül
- Aerodinamika: Áramvonalas héj, Tail Fin II, hátul a nyakrésznél elterelő szárny - Aero Wing Spoiler nagy sebességnél stabilizálja a sisakot.


Alkudni kötelező
Akkor a MotoGP és WSBK pilóták nagyrésze tudatlan öngyilkosjelőlt
Hát van ez így. :) no problem
Sajnálom, hogy nem adhattam Neked az alpint....Bár bevallom, a spyke, amit pár hete vettem Brittől ezerszer jobban passzol , de annyira olcsó volt (és Brit annyira visszavonult), hogy nincs szívem megvállni tőle....
Az túlzás,vettem 1et,mert kellett.Pici pénzéé.Most jó ez,amugy sem akarok potyogni. :D
vagy lehet mi mentünk mindig rosszkor!
Nekem is full-idomos kellene, de az ezres/haccázas...sportmocikat kénytelen vagyok kilőni sudár termetem miatt.... Szintén aprócska egy viffer is. A nagy szerelem, a Triumph Sprint nem az, de senki nem adja el, újonnan meg pont annyival ment fel az ára, amennyivel a békáé le (6-800e huf).... Úgyhogy maradt a naked. Abból meg a béla annyira olcsó most, hogy inkább ráköltök később egy vagyont, hogy tetszen, de nem hagynám ki....
Kesztyűd lett frankó?
Hát sajnos így van ez...gondolkodtam én is béla királyon,mert 2,5ért szinte ajándék...de rájöttem az nem az én világom...bár túrázni nyilván jobb lenne,mint a gixer.Most úgy néz ki vagy K6,ha minden összejön akk K7 1000lesz belőle az évvégén...
Kicsit tájékozódj, mielőtt baromságokat beszélsz.... A HJC és a Shark nem említhető egy lapon, mint ahogy a GREX meg a Vemar sem....Leírok pár nevet, akik Vemarban nyomják, hátha beugrik egy-egy legalább a híradóból.....Dovizioso, De Angelis, Corsi, Iannone, Wilairot... De a HJC-nek is van fullos sisakja. Nemtom láttad-e Ben Spies-t nyerni a superbika vb-n pont egy napja...?!
Szal ne általánosítsunk ha lehet...
Használok egy ócska gsx-f-et, de rajta vagyok a b-king dolgon is....Sajna bonyolult a hitel, hogy magyar banknak nem vagyok elég magyar, norvégnak meg norvég....
Annyi cuccot összevásároltál mán...ideje motorba is beruházni végre...
Figyelj rám kiscsillag:
1. Nekem Arai RX-7 Corsair-em van, amit nagyon szeretek....
2. Volt a fejemen kb. 100 különböző sisak eddig, benne AGV Ti-Tech, X-Lite X-801, Suomy Extreme, Shark RSRII és egyéb nyalánkságok...
3. Ha ezek után azt mondom, hogy a Vemar Diadem kurva jó sisak, az ha nem is igaz, de minimum őszinte....
Persze, hogy lehet mosni. A kordurának nem árt a mosószer sem, csak a GoreTex bélésnek. Ezért ajánlatos folyékony mososzerrel mosni, ha egyébként mosóport használsz, akkor ráadásul a kádban, kézzel. És igen, kell hozzá spec öblítőszer, ami impregnálja a külsőt, meg regenerálja a goretex membránt. Ez hegymászó/túra üzletekben beszerezhető.
És ajánlott max 30-40fokkal mosni.
Köszönöm mindenkinek.Már belevágtam a gépbe tettem folyékony mosószert meg öblítőt.Remélem illatos lesz.Igazándibol csak azért mostam ki mert túl akarok adni rajta
én 30 fokos kímélő programon mostam, mosószer nélkül, csak öblítővel. Aztán 400-as centri, száradás után impregnálóspray.
bele van varrva a kabátba a jelzés, mosás mehet csak hőfok, és folyékony esetleg spec. mosószer kell hozzá...
http://www.maxifeel.com/h0003....
am meg tapasztalatok szerint ugytom nem ajánlatos, poros mososzerrel meg főleg, mert az apróbb szellözö lukakba, meg a kordura anyagába beleül a por, legjobb ha kádba langyi vizbe áztatni hagyod kicsit azt valami szappan meg öblitő aztán babaszagú leszel....