Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó SHOX 2XL bőrruha (marha), versenypúppal, térdkoptatóval, apró hibával, kb 2500 km-t mentem vele! új ára:110.000.- Most: 50.000.-
Egyberészest nem, de igyexem összetartozó nadrágot+kabátot.

A vastagság mennyire fontos? Sokat számít, hogy pl. 1,2 vagy 1,6 vastag bőrből van?
superzone. neten nincs fennt, de nekunk is 100k-t mondtak a ruhakert, de van 50-ert kabat meg kb. 50-ert nadrag, ha az egybereszesek nem tettszenenek.

superpole csak szombaton van 13.00-ig.
"vasarnap 10-18"

Ez a Soperzone-ra, vagy a Superpole-ra vonatkozik? Vagy mindegyik?
de elotte telefonalj rajuk!
H-SZ 10-20.30, vasarnap 10-18.
Szombaton biztosan.
Köszi!
Akkor csak a honlapjukon nem látom.
Akkor asszem el kell mennem egy nap BP-re.
Hétvégén nyitva vannak?
Üdv srácok!
Érdeklődnék! Dainese Laguna Seca bőrruciban létezik kétrészes váltotozat is,vagy csak ez az egyrészes van?
http://images.google.hu/images...
Nekem is már több helyen lyukas. Bár egyszer xarráázott (velem együtt) Állt benne a víz.
Nézd meg a Parillánál. www.parilla.hu
Suomy 2 részes bőrruci 125.000.-
Jó keresgélést!
Szia!

Mi most keresunk, igaz asszonynak, es noiben sokkal nehezebb dolgunk van
Superzone. Ott van Berik es Arlen is, 100k-ert. Utana Parilla Suomy 130k, aztan Spyke 180k, aztan Spidi, Alpin, Dainese.... Ott mar nincs hatar.
Ja, AXO van 99k-ert Superpole-ban!
probiker csizmám fél év alatt töb helyen elengedett, anyag 1 helyen repedni kezdett
Hát nem nagyon látok 120 körül márkás ruhákat.
A Superzone-ban is 160 körül van egy kabát meg meg egy nadrág leárazott áron is.
A Vanuccit meg is venném, ha külön lenne a kabát meg a nadrág.

Hol érdemes még keresgélni?
Pláne, hogy a sportmotorokon eléggé recés a lábtartó pont azért, hogy ne csússzon le a láb róla.
Hát igen bele kell kalkulálni hogy mire kiforog a motor addigra ott legyen a lábfejed a váltónál. A hátsó féket viszont pályán csak ritkán használom ( csak vészhelyzetben igy ha valamit benézek tudom hogy van egy kis lassulási tartalékom). Hátrafelé pedig nem tud lecsúszni a csízma az ülőhelyzat miatt.
Nekem a 600rr-en (192cm magas vagyok, 46os SIDI VCorsa csizmám van) a 4dik képen látható megoldás a legkényelmesebb, meg itt nem ér le a csizma orra sem. A lógatós (lábtartó a csizma sarka előtt) lábtartás maximum közúton, de pályán semmiképp.
4xl-es bukó kifejezetten nagy és hombár fejre eladó. Medve barátomé volt aki cirkuszi biciklizésnél használta napont 2szer 5 percet.
Az övé volt:
Ennél az volt a bajom, h váltani, meg megnyomni a hátsó fékpedált elég sok idő. Meg lecsúszhat a lábad hátrafelé nem?
halihó! Valakit nem érdekel?
Axo kabi.

Hmmm... a gyári jelöléshez állítottam a váltókart, amikor raktam a helyére. Viszont a combot ugye nyitja a széles tank, a lábfejet meg befelé tekerni meg felfelé húzni nem egy kényelmesnek mondható.
Az uccsó a jó megoldás, de elég ha azt a lábadat tartod úgy amelyik a kanyar belső ívén van. Így is fogy kopni a csízma koptatója, de az cserélhető. Az ellenkező oldalon tarthatod úgy ahogy jól esik.
115-ért már kapsz itt márkát is. Dainese, Berik, Alpinestars, Spyke, Arlen Ness, Spidi, Axo stb...

A Vanucci sem nagyon rossz. 1ik barátomnak már 3 éve van, és jól bírja a ruci.

3. Ilyet adtam el, mert nem igazán tartottam jónak.

Csizmából meg elfogultan Sidi párti vagyok.