Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv,
Ez a csavar mi célt szolgál?
https://kepkuldes.com/image/U48Jc4
ez egy nem éppen építő hozzászólás, annak adom el akinek akarom nem más fog a zsebemben matatni van nagyobb motor is a háznál, látod kezded kapizsgálni mi volt anno a célja ezeknek a járműveknek mivel erre is szánták őket nem összehasonlítandó a háznál lévő MZ vel, Jawaval, BMW GS sel, tudom miről beszélek elhiheted, ettől független feelinget ad és téves eszméket félretéve semmivel nem kell többet szerelni és foglalkozni vele, aki ezt teszi az kókány és nem ért hozzá ezt fogadjuk el, visszatérve hogy milyen ellentmondásba keveredtünk választ persze nem kaptam, nem is várom igazából mert nem tudsz rá mondani természetesen semmit , én vagyok persze az elfogult mert cáfolom az állításod , én meg azt mondom az ellenkező oldal elfogult embere vagy, frankejnstejn matyival meg ini szakértővel karöltve akik megint csak nem a fórum tematikájának megfelelő kommentet hagynak itt , körtét körtével, almát almával hasonlítunk, ne torzítsuk a képet és azt állítani nekem nincs nagyobb vagy modernebb motorom a háznál, ez egyfajta primitívségre vall, tényleg ez lenne a mai motoros fórum képe? mentalitás megjelenik sajnos, a lényeg a lényeg hogy itt utóbbiak nem is akarnak ezzel foglalkozni és venni stb de mégis sérti az önérzetüket hogy leírják 300 !! olvasd el még 1x az előző kommentem reagálj rá értelmesen ha szükségesnek érzed én ezzel zárom ezt a témár mert itt is a talajvíz van jelen
azért veszi mert mehet vele gyorsan.
Add el egy Hansnak vagy Jürgennek a gyöszöket, azt vegyél egy rendes motort. Semmi bajom a szinyókkal, de akkor is csak egy kis lomok mint akár a babszim is. Pár km-re bótba, melóba járni ennyire valók.
nem elfogultságról van szó, német barátainkat kell megkérdezni miért olyan menő náluk ha nálunk szar? Hans mit mond? Kérdezte valaki már Tőlük? Az árról is egyszerű a helyzet , sima piacgazdaságtan... a kommenteket olvasva sem az ír akinek a fórum témájában van hasznos információja. Én sem írok be a JAWA csoportba mekkora szar mert mire restaurálok egy oldalkocsis twin sportot az nem egy év és nagyon sok pénz....húúha most akkor tegyük fel , ha elakarom adni akkor gombokért kell tennem?? mert van aki venni sem akar ilyet és az sokallja...miközben rengeteg időm, utam megy rá? ezt ki nézi? senki...a kupecokat én is elítélem mert hulladékvas áron akarja megvenni a dolgokat majd összekókányolva adja piacra , aki megveszi természetesen kezdheti elölről mert a lógó KBS csapágytól a szétvert blokkfelekig mindent fog az olyanba találni.
Az bakker az. Láttam már 350ezerért gyáwát is. Amíg van szar addig lesz veréb is...
az a 300 is vicces érte
tény hogy sok 10ezrest lehet rákölteni ahhoz hogy gyáriasnak tűnjön, de attól még a használati értéke meg sem közelíti egy japó árban egyező 50es kismotorét
az eszmei érték meg olyan kinek mennyit ér, erre nem lehet mint mondani, aki egy cserép vázáért dollár milliókat kiad az sem különb az egyszerű ember szemében mint aki egy szimóért egy millát
Guldavist... most sírok... megbántottál :(
Na szóval viccen kívül: ne értsük félre egymást, nem célom fikázni a márkát, nekem is volt, mindenkinek is volt Szimója. Írtam, hogy 250-300 jó érte. Mármint ha egyben van a motor. Az afölötti sokszázezres kínálatokat tartom irreális nyerészkedésnek. 30-40 éve a komcsi országokon kívül a Simsonnál sokkal magasabb műszaki színvonalú motorokat gyártottak (Vespa, Honda, Puch...) - a KGST sorozatgyártásában egy adott termék esetén is igen nagy volt a minőségi szórás, a fejlesztés/fejlődés pedig minimális volt.
Nem a márkát fikázta csak nem elfogult ami valljuk be őszintén... Nekem is van "nyenyőcém" amit használok napi szinten és el nem cserélném, ami egy hasonló kategória, csak jóval megbízhatóbb. Ettől független még én is fenem a fogam még egy star szinyóra, csak azért mert...
Mert ide simán leírhatja bárki a véleményét, tudom az meg olyan mint a fing, mindenkinek van de senkit nem érdekel a másiké.
Tudom nem Simson.
azmáregyszőbiztos, írsz mindenről csak a lényegről nem, bizos nagy szakértő vagy a témában csak akkor tudnám minek írsz ide ha fikázod a márkát
250.000 - max 300-ért mennek ezek. Bár találni hirdetést jóval fölötte is, de azok a gazdájukon rohadnak évekig (míg a fószer el nem patkol, és az utódok elkótyavetyélik az első jöttment főnökömtesókámnak). 300 fölött már nagyon jó, fiatal, megbízható márkát is kap az ember.
Én egy százast.
annyit simán megér
de ha használni akarod inkább a malaguti robogóm vedd meg
Egy ötvenest adok érte
Ennél olcsóbban el ne add.
Sziasztok! Egy hibátlan, szinte gyári okkersárga S51B mennyit érhet?
Érdekel valakit?
emailben:
eperjesi.ferenc@gmail.com
Nekem az első motorom egy riga volt,stár blokkal,akkor 14 éves voltam.5 évig hajtottam,hibátlanúl működött míg el nem lopták.Most egy jawa mustángot próbálok ugyanúgy összerakni de ennél sokkal macerásabb a blokk felrakása
Romet-ban láttam már, start simson blokkot. Azt hiszem sokkal jobb, ha a saját vázában marad az a blokk.
rotakapában láttam már
Bocsi, ha nagyon erkölcstelen a kérdés: tett már valaki más motorba Simson blokkot? Egy Verhovinát néztem ki erre a Frankenstein-hadműveletre, de leteszek róla, ha van valakinek már ebben negatív tapasztalata.
Most nézem a dátumot, valószínűleg nem aktuális a téma.
Egyszer a trafó szopatott, kb egy hétig, hasonló tünetekkel. Tök jól indult, ment is, egy kis idő után elkezdett szaggatni, és leállt.
Azt keresi.......
Pedig valami olyan dolog van ott, ami a hőmérséklet emelkedése hatására megszakad, vagy zárlatos lesz. Amikor leáll mi romlik el? Azt keresd meg.