Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor már én nem indulhatok tárcsafékem van , egyelőre még 18ra bövitett gyári karbi és szivocsonkom van, de 19es dellorto lesz! 70es reszelt henger, babszi gyujtás! a gyári gyujtással 15ös fogaskerékkel tudott 88 km/h-t! én benne lennék egy olyan versenybe de nekem pest messze van ja és nemsokár kész a 60as szívómembrános hengerem
haveromnak van 1 tuning szimója,150es mz ket alázza vele,nagyon jól megy...110et tud végre,de inkább gyorsulásra van belőve..60as,5felömlős+ hangolt rezor...monyuk ő nem fog vele versenyezni,az biztos...
Tervezett vrsenyszabályzat : Három kategőria
széria 50-60, minden egyéb ami simson, és nyílt, ezen
mindenki indulhat. Széria az a motor, ami: 50-60ccm es,
gyári kipuffal, 16nxx karbival, vagy bing 17-essel
rendelkezik, és nincs rajta tárcsafék! A motor többi része
szabadon alakítható. Tuning csoport: minden átalakítás
megengedett, de idegen blokk nem lehet a motorban , tehát
pl aprilia blokkos motorral nem lehet indulni.
Open, azaz nyílt
kategória: itt indulhatna mindenki, aki nem simsonnal jön,
vagy akinek a motorja nem fér bele egyik kategóriába
sem(aprilia blokkos simson) A versenyek bemelegítéssel
kezdődnek, ezt követi az időmérő edzés, aminek az eredményei
alapján kialakul a rajtsorrend, vagy ha nagyon sokan
vagyunk, akkor a külön indított á és b csoport. Pontozás a
moto gp szabályai szerint. Hát kb ennyi most itt tartunk.
Gokartpálya, de abból nagyobb fajta, budapest környékén van, 3 kategória lesz . lehet, hogy ide másolom a tervezett szabályokat
pálya?simóval? alap vagy tuning gépekkel?
Tavasztól lesz simsonos pályaverseny sorozat érdekel valakit innen?
Ja, hogy vicc volt, aha, nem könnyen, de megértettem.:)
nem nézlek én hülyének...
na mind1,anyira nem fontos,legyn szikra az a lényeg
ha megtekinted, a tirisztoregység belső kapcs rajzát, ott láthatod amiről beszélek, van benne egy dióda, egy poti,asszem egy zener, a tirisztor, meg az említett kondi, na arról beszélek, te meg hülyének nézel, de nem baj mert nem ismersz.
nem kevered a trafóval?
ne vitázzunk. A tirisztor, mikor kinyit, akkor egy kondi feszelyét rásüti a trafóra, ettől gyújt. Egy nagyságrendel nagyobb az itt említet kondi, mint a megszakítósé.
ponthogy van a tirisztoros,meg a megszakítós,amibe van a kodni,és mindig beszarik
Emberek. Az elektronikus gyula az nem "tilisztoros", hanem tirisztoros, amúgy meg igazából kondenzátoros, de mivel itthon mindenki tirisztorosnak hívja maradjunk annál.
Valóban nem jó, a tiRisztoros gyula lendkereke +szakítóshoz, mert azon nincs rajta a megszakítót mőködtető excenter, a megszakítósé. meg a tiRisztoroshoz nem jó, mert abban nincs kivágva a mágnesekből, a vezérlőjeladó mőködtetéséhez szükséges rész.
nem tudja vki kicsavo msn címét?
cső srácok ma rátettük a babettya gyújtást a simsonomra iszonyat ahogy pörög
de tudtommal a tilisztoros gyujtáshoz való lendkerék nem jo megszakitoshoz van itt valakinek a simsonján babetta gyujtás??? mert mi a napokba rakjuk rá az enyémre
nem csak kérdem h menniért adja meg h hova valósi
tilisztoros gyujtásod van???
51eshez kéne!! Mennyiért adod? hova valósi vagy?? msn cím? tel szám?
Helló ELADÓ simson tilisztoros gy..hoz lenkerék, 50-hez is lenkerék
irj:
valaki nem akar venni egy simsont? 60ezer pézé? 3 sebós felújított blokk jó állapotban
Gyújtás alaplapot+lenkeréket valki nem tud eladót kéne mert a scwalbe-ban szar és megkéne csinálni...
én nyúzom én ahányszor mek vele nincs olyan h ne kerekezzek vele és csak azt csinálom vele mindig nekem nagyon jol birja a lánc! nemtom mien van rajta de piros-kék a csomagja és 2000 ft itt
hy ki az aki nagyon nyuzza a gépeket??
mert sztem a gyári lánc nem jo(legalább is a 14 lánckerék miatt)
szerintetek milyen láncot kellene venni ami nemis drága de jobb minöségü és kb ugyanannyi szem van rajta .
jo kérdés mi?
nem töled kérdeztem.... amugy katt ez előzmény gombra és megtod h kitöl kérdeztem