Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

fain gép...
Jól néz ki
Ittvan haverom simoja a kép ota már változott kicsit...
hát,azt nemtom ,h modellező e,de gyulai..
Gyulai.
Mihu? Az valami fakezü bigyós, nem?(modellező) Na akkor ezt a három litert, most jól megkérdezem tőle: Mihu, 3 liter? Ha a váltóolajfogyasztás ennyi, akkor cserélj szimeringet!:)
látom,h eléggé ott vagy a szeren simó tunnigból...
de téleg nagyon alacsony fogyasztása van... ismered mihu-t? szegedi srác?na ez az ő tunnigja volt..
És akkor még az előbb jól kihagytam, hogy mindehez vlszeg 180-200 fokos a kipu szöge, ami alacsony fordulaton szintén nem arról híres hogy benzintakarékos volna, Persze, ha poweres és membrános az más tészta... :)
"Nincs nagy veszteség" hát ja! A hangolt tartományban valóban, de alatta... pláne, ha résvezérlésű, akkor szinte többet köpköd kifele, mint amennyit ténylegesen megeszik (befele),Mertugye magas fordulthoz nagy szívásszög kell, annak meg alacsony fordulaton durván nagyobbak a veszteségei mint egy szériának.Namost, a széria 50-es,2-2,5 között szok" enni, a 60 as 3 körül, kizárt dolognak tartom, hogy egy olyan motor, ami 100 körül megy, azaz legalább 10000-et forog terhelés alatt négyben, tehát a szívásszöge minimum 170 fok,de valszeg inkáb több,nos, szóval nehezen elképzelhető, hogy ennek a motornak ne lennének nagyok a veszteségei kíméletes hasnyálat mellett, akkorpedig nem megy el három lityivel legföljebb utánfutón, ha ereszt a tűszelepe.
ha nem hajtod,3literrel elmegy! handolt rezor van rajta...programmal van megtervezve,és így nincs nagy veszteség...
Semmi extra, 4 felömlő a karterból indítva, kipufogószög 162fok méretezett kipu,szívás is majdnem széria, felömlők elég cselesek, az ablakok felső éle nem egyenes, némileg középfelé emelkedik a 3.4-ik fellövési szög kezdetben 10fok, de a közepe felé majdnem 20-ig csavarodik, középen a felömlők majdnem összeérnek, ennyi.
neked a motorjával mik vannak csinálva??
Ja. Hátul, meg egy 25-30 éves"micselin" simán lehetett vele moto gp stílusban kanyarodni annyira csúszott, ha rátettem kanyarban a "tüzet" :)
jo a géped látom neked is mitasod van elöl
na az még nagy hülyeség h 3 literrel elmegy 100on... 5 alatt biztos nem eszik
Na , itt látszik a pályából egy darab, a lila motoron meg a mester(P.M.)
A 20 lóerős motor,NEM utcai, hanem egy vízhűtéses 6 sebességes tök egyedi speciál pályamotor!
Már hogyne indulhatnál!!! HÁROM kategória lesz, valamékbe tutira befér a motorod, hameg széria s53, akkor simán a szériába is, mert azokon gyári a tárcsafék!
Nekem egy1979-es s50 es kissé átalakított vázba, amivel valaki versenyzett annó, van egy 70 es nemannyira széria blokk, egyedi(ronda) kormánya és ülése van, ami 1 személyes, hátra és magasra helyezett lábtartó, váltó és fék összekötő rudazatos, egyedi méretezett kipu van rajta, nemtom mennyit megy mert óra és berugókar nincs , mindenesetre azon a pályán egy aprilia rs nem sokkal jobb köridőket ment...
hát,van rá progi és kiszálmolják,hhogy legyen a felömlő,lehet nyomatékosra is csinálni...de persze nagy tejjesítmény 2t ből csakis fordulaton fog kijönni...amúgy meg bekel álítani jól,akk nem eszik sokat..
havernak ez a szimó,ami 110et megy,pannonia p20 karbival van,belőve faszára,3literrel megy 100on,és úgy meg mint 1 jó 150es mz..
de ha egy 70esen piszkálgatod a felömlöket akkor az se rossz! van 4 felömlös 50es hengerem de annak semmi nyomatéka viszont felül elég jol megy meg kurva sokat zabál ezzel a 70essel ugyahogy van nyomaték is, nem is eszik sokat és jol is megy! fasznak kell 20 LE veszek inkább egy etz-t, most mentem egyel 2be olyan lazán feljött tök könnyű vele kerekezni
haver szimója 110et megy
60ccm..5ffelömlő,hangolt rezor..
nem 70es lengyel hengert kell venni,hanem felömlő tuning...meg a kipuffot kel hozá megcsináltatni..nagyon durván tudnak menni..papp miki,az ien nagy tuningmester,most tevezett vmi német versneyzőnek hengert,50ccm es gyári méretű henger,és 20le 15ezres fordulaton..
ha vki akar tuningot a szimójára,szóljon,megadom miki msn címét..
Most veszek mégegy simsont 30ezerért 60as henger most lett felújítva szép festés jó állapot B-s faxa gumik sztetek megérte?
zoli amugy neked milyen géped van?? vmi tuning simsonra gyanakszok