Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

oké.
holnapra azaz Szombatra hideget mondanak meg nekem holnap amúgy is dolgom van sajnos. Én a Vasárnapra szavazok az napra jó időt ígértek a kuruzslók.
akkor most melyik nap?
Sőt valójában szívesen látok bárkit aki akar jöjjön. Nagyobb kört nem erőltetném mert a mai alig 30-40 kilométerből okulva a menetszél durva tud lenni és az aszfalt is csúszik főleg az árnyékokban.
Te nem jössz Andris ?
simán benne vagyok. Mivel reggel kell adni a napnak időt mire felszáradnak a dolgok legyen mondjuk 11 óra Töreki lukoil kút. De csak ha nem esik odáig semmi sem azaz holnap nem esik az eső akkor részemről mehet. (Jah meg ha nem fagy le az ember a gépről Vasárnap)
Közös gurulás?
Szerintem én ha olyan lesz az idő fordulok egyet. Szóltam ismerősöknek is igaz nem mindenki de vannak akik pozitívan fogadták.
Pont most akartam kérdezni, hogy ha 10 fok fölött lesz nem gurulna e valaki egyet.
már komoly elvonási tüneteim vannak. Bár csak akkor viszem ki ha kellően száraz idő van mert a szomszédom műhelyében áll a malac és nincs agyon betonozva az udvara szóval ha nem szárad ki kellően akkor biztos isten hogy nem tolom ki még az ajtón sem. Na meg persze lefagyni sincs kedvem a nyeregből. annál rosszabb nincs ha úgy kell letörni magadat az ülésről
Ha kimész, csak óvatosan a mozdonyoddal.
Hétvégére egész jó időt mondanak. Ha nem fagy be az ember segge és az út is száraz lesz ki mit szól egy Bálványoshoz ? Kíváncsi vagyok hogy igaz e szóbeszéd és tényleg raktak e ki a felhajtóra egy telepített trafit. Azt mesélték hogy a szalagkorlátba telepítettek egyet. Kíváncsi vagyok rá hogy igaz e.
igen és még mehetünk tovább tudomásom szerint nincs már Hornet sem. Az hagyján lehet hogy én elkényszerülök kicsit arrébb mert a cégnél most nagy a káosz és erősen kiszálló pályán vagyok szerintem. Bár én nem akarok elmenni de lehet hogy arra kényszerülök. Mér nézelődök Győr irányában mert külföldre nem akarok menni. Amúgy a Zsolti is most megy külföldre 5 hétre sofőrködni Szerdán hajnalban indul. Attól tartok ha túl sokáig maradok vagy maradunk akkor itt ragadunk az ingoványban. De ha tévedek és nem küldenek el akkor én maradok itt amíg csak lehet.
Ha rám hallgatsz, mindenféle képen próbáld a gyári fényezést óvni. Inkább javítattni és polírozni, eladás szempontjára gondolok, de ha nem akarod majd eladni, akkor burnyákold saját ízlésedre. Egy kósza gondolat: Nem tudom lesz-e majd kivel gurulni, sok motoros cimbi pattan külföldre, ami egyre feltűnőbb és zavaró. Mire gondolok, ogerg te érzékeled, nincs Suzuki gs 500-s, nincs sv 1000, nincs r6-s doki se!
Ez nem egy rossz gondoltat.
Helló!
Én a következőt csinálnám:
A gyűrű levesz majd a lepattant részeknél óvatosan lecsiszolnám. Ezt követően lealapoznám, majd ha szükséges akkor glettelném.
Aztán megint csiszolás, (vízpapírral) hogy szintben legyen. Mivel nem akarod fényezni ezért más módon kell eltüntetni a különbözőséget.
Vágnék egy gyűrűt öntapadós fóliából és azt ragasztanám fel.
Kicsit gondban vagyok.
Megpattant a festék a tankon. Nem feltűnő a tanksapka rögzítő gyűrűje mellett van két helyen megpattanva a nagyobbik is kisebb mint kisujjnyi felületen. Nem is akarok nagyon vele foglalkozni mert amúgy is a következő szezon után a télen újrafényezést tervezek de nem akarom hogy a megpattanás helyén rozsdásodni kezdjen van tovább pattogjon a festék. Szerintetek mit kéne csinálni ?

Arra gondoltam elviszem egy fényezőhöz és megkérem hogy valamivel töltse fel addig míg Ősszel visszahozom. Akril gyanta vagy lakk valami ilyesmire gondoltam. Úgy hallottam hogy van egy jó szaki szabadiban de nem tudom hogy találom meg mert a rohadt google mindent hoz csak rendes találatot nem.
Megkérdezem tőle de ha te úgy is mész akkor majd kérdezz rá hátha.
Véletlenül a szomszédod nem tudja a Bíró Józsi telefon számát ádándi, nekem eddig két motoromra kreált dobot. Lehet nem olcsóbb, de ki tudja. Ha nem tudja megyek úgyis hozzá, mert szeretném ha megfertőzné a vasat egy kis gombával.
E-bay meg más nagy online piactér azonban általában csak darabokat árulnak amiből kettőt venni + összekötő csövet készíttetni már nem feltétlen kerül kevesebbe mint a Csabi ajánlata. Van ugyan egy alternatív lehetőségem az az hogy ismerőseimen keresztül Bóly-on lévő trike gyárban csináltatok dobot. Látatlanul 20-25 E körülire tippelték darabját azonban ahhoz le kell mennem kb 2 napra. Leviszem a gépet, leszedem a kiput, lemintázzák, visszaszerelem és hazajövök. Ez sajnos meló mellett minimum egy délután plusz egy másnapi szabi. Majd várok az ismerősökre hogy szóljanak hogy elkészült. Lehet végül ez lesz de tartok tőle hogy itt is még összekötőcsövet kell csináltatnom. Továbbá az ő munkáikat sem ismerem.
A netes nézelődéssel meg úgy vagyok, hogy kép alapján nem biztos hogy ki tudom szűrni a kínai gagyit, mert az van bőven. Ekkora lökettérfogatnál meg belenyúlok egy olyanba, hogy az első 10 kilométeren fújja ki az egész belsejét a dobnak a motor. Azokban nem bízom. Nem vagyok márkafetisizta, de azért azt tudom hogy a ranglista aljáról tényleg csak szemetet lehet venni.
Nekem a 2 dobot akarták 40-ért megvenni. Mondtam, hogy az szerintem kicsit kevés. :) Én is nzelődök a neten hátha találok valamit jó áron. ebay-en keresgélsz?
Most éppen narancs színűre eloxált vagy színezett idomcsavarokat keresgélek a neten. Annyi hülyeséget meg giccset találtam hogy hihetetlen
Pl titán csavar készlet ami 28,5 grammal könnyebb mint az eredeti (Nem egyenként hanem a teljes készlet) mindössze csupán 18.000 Ft és ebben kapsz 8 darab csavart összesen

Szánalom a köbön
nem egyáltalán nem irreális az ára hiszen ha azt veszem amit mondott akkor kb 80-ból úsznám meg összekötő csővel együtt a sztorit míg egy nem túl márkás dob 50-nél kezdődik abból kell rögtön kettő az már 100 és akkor még nincs sehol sem az összekötő cső ami még legalább egy 20-as a kettőre így rögtön + 40-nél tartok és szerintem erősen alábecsültem az árakat.

Megnézzük hogy állunk forrásoldalon tavasszal aztán ha lesz rá akkor lesz ha nem lesz rá akkor nem lesz. Sírni nem fogok ha nem lenne új dob mert a régiekkel sincsen különösebb probléma csupán halk. Szétberhelni meg nem akarom a két gyárit hiszen másik gyárim nincs ha meg műszakira kell mennem és kifogok egy hülye biztost úgy vág ki a műszakiról hogy a talpam nem éri majd a földet.
Mikor vittem a cuccokat hozzá az egyik ismerősöm is jött. Ő autóra szeretne rendszert dob nélkül és kb 15-tel mondott többet Csaba, mint egy másik szaki aki ilyennel foglalkozik.
Megkaptam válaszként én is a nagyságrendet látatlanban képről saválló anyagból 40.000 Ft-t mondott / darab. Összekötő csővel együtt. Hát nem tudom ... ismervén az árakat nem mondható rossznak de azért ez már erősen a tűréshatárom körül van főleg úgy hogy a téli nagyszervizem már kb 100.000-nél jár. Hát nem tudom még erősen gondolkodom.