Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

így van
Kawa az hobbiból motorozik hatalmas cég óriás nem hiába kawa Heavy industries a meve
2010re nem emlékeztem
Gp tény hogy drága éves szint kb 70milla euro
Kisebb a Suzukitól, vagy nem? Megnézném őket, de a legutóbbi szereplésük sem volt fényes.
Tényleg Giuintoli!
Persze, mivel direkt Biaggira fejlesztették!
+ akkor még talán nem volt szabályozva a felhasználható motorblokkok száma, és nem volt ford. limit.
2010 2012 max biaggi, 2014 guintoli
Hát azért a Kawasaki van akkora cég mint a Suzuki és sokkal nagyobb mint a komplett Piaggio cégcsoport. Az Aprilia-nál nem dolgozik 2000 fő összesen.
Valszeg a managerek döntése. Nyilván olcsóbban és biztosabban szerzik a WSBK-ban a VB címeket mint a GP-ben a dobogós helyezéseket.
A GP drága.
Azt azért ne feledd hogy aprilia ugyan azzal a v4 el 2x bajnok
Oda kicsik
ez már inkább röhej és gúnyolódási szint ! az elmúlt 4 évben a kawa a jó irányba tett fejlesztéseivel zsebelte be 5 vb címet, állóképes kezelhető motor. a yamaha aprilia bmw nem tudta hozni a szintet, tehát vagy nem jó a váz motor kombó vagy a pilóták nem nőttek fel a feladathoz -kétlem- . nagyra tartom hogy a duki 2 hengerrel vette felé a versenyt és meg tudta szorongatni az élmezőnyt, de ebbe az évben már elengedték a 2 hengeres projektet, látszott is a teljesítményükön. de, a honda is megmutatta hogy a vtr sp2 vel verhető a duki csak ő nem látott potenciált a konstrukcióban. most hogy végre 4 hengeres lett a bagázs most lehet a konstrukciókkal -kat össze vetni, mi hol jobb, tartósabb, kezelhetőbb. ha most is nagy fölénnyel a mezőny fölé nő rea akkor lehet tologatni a szemüveget az orrukon, de ott 600 ssp eltűnt az addig fölényes kawa és már 6-10 hely csak yamaha, tehát jól fejlesztett a márka. a szuszka meredeken és biztosan eltűnt a mezőnyből, amint hallom az mw is befejezte a versenysportot. még ne ássuk meg a kawa sírját és más márka diadalát, a tesztek majd irányadók az idők tekintetében, addig is pihi februárig.
ahogy a kawát a moto gp
Ja, Rea nem 200 ponttal csak 100-zal nyer.
Az Apriliát nem érdekli a kategória.
idő idő idő. gyári hrc lesz ezt írtad, tehát még most fenik a kést ! a kawa és a yamaka már polírozza ! lesz egy teljesen új motor amiből kb 300 a limit, bár már el sem kell adni csak legyártani. kemény 4 hónap és már kezdődik a szezon, csak a világ azon részén tudják kipróbálni a fejlesztett alkatrészeket ahol ideális az idő. + be vannak határozva hogy mennyit tesztelhet hivatalosan. csoda csak akkor fog történni ha az új fejlesztések állóképesek lesznek, és kb 10-15 LE pluszban lesznek a nem fejlesztő gárdákkal szemben, így a beállítások beli hiányt nyers erővel tudják pótolni, de úgy, hogy az eddig versenytávon 15-18 kört bíró gumikat is tudják óvni, amire az új fejlesztéseknek még gyógypirulájuk sem lehet hisz egy teljesen új géppel futnak neki a versenytávnak. kb a szezon felénél tisztul ki az hogy ki hogy fejlesztett, ki mögött van éles gyári támogatás, és kinek csak a gyár képviselői veregetik meg a vállát !
sykes jól nyomta az elején, majd elvesztette a fonalat, rea érkezése után másodhegedűs lett. a motor vagy pilóta változott ? a bmw a wsbk-n kullog a mezőny után, könnyebb erősebb blokk, jobb kezelhetőség, meglátjuk. amíg nem jönnek az első tesztek addig minden csapat "motívált ", utána frusztrált. adni kell időt a bimmernek ducatinak áprilisnek hogy legyen alap amiről induljanak, hiszen a többi nem fejlesztő márka kinyitja az előző évet és már van alap beállítás. reiterberger jó húzás hisz éveken át kék fehérrel húzza, elvileg neki kell jobban teljesíteni, + a tesztek alatt nem ám odaverni magát hogy csak ps2 -ön tanulja az íveket.
Lesz szerintem meglepi
En is ,de 2009 bsb Az 10 eve Volt ,mar ö sem. A mai memzedek ...sajna
Tőlük sem, de Kyonarit bírom!
Nem várok csodát!
Es gyári hrc lesz nem ten kate honda kyonari es camier vel
Utólag