Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudjátok lc4-el lehet valami amatőr versenyen indulni?? Ha igen hol??

Kösziiiiiiiiiii
Balázs is melettem feküdt a korházban!Csak motorosok voltunk cross,supermoto,gsxr kupa... szóval nem csak utcán lehet megsérülni
Gyuri barátom
hát én az sxs et hanyagolom, maradok az exc vayg az sx nél.
nem füllik a fogam az sxs nek a hengerfej felujitási árához.
a titán szelepek miatt 28,000/db a szelep, tizenvalamenyi/db a vezető+a sikolás+a szelepcsiszolás+a szimering. tehát 200.000 csak a hengerfej, és akkor még az alsó részhez nem is nyultak.
az sx be vayg az exc be meg sima hagyományos szelepek vannak, aminek kb 7000 ft darabja.
azért szerintem magyar fizetésnlé érezhető az árbeli különbség.
talpa az nekem is szakadt már,de elej az nem nem tudsz eladó 160as pollinit?
Semenyire??? Még meg se kopik ott???
Vagy valami?? Mert teljesen utvcai ciőbe lenne. Mondjuk egy olyan műborbe vagy szővet ciőbe.
Hát a Beta-t ha már ment én is róla rugtam ballal,de elég gáázos sztem,tudom,hogy a ktm is ballos csak nem akartam felhozni,h nehogy besértődj! Hejj ha én melóznék ott nekem is 540sxs em lenne és ugatnám atöbbit az tuti.Hát ballal már én sem rugdallok mert több a vas bennem mint a motorban
nem a faszt nem.
a váltokarnak a fejénél, szépen kikopik, majd kijukad a cipő, nézd csak meg a tied is.
nekem az öszes cipőm olyan, meg a talpának az elején szét van szakadva a talpa a berugokartol.
cipőt nem bassza szét,de ha esel....habár 1előre én is abbatolom mert még nicns rá kes....
ÁÁÁez durva
na jó a 95- ös körülieknek, széri ahibája a delorto miatt hogy nehezen indithato.
de én pl az uj fs 650 ről beszélek.
a husaberg.hu-n vagy egy video ahol a CSaba mezitláb rugja be balábbal. és ezt megcsinálta előtem élőben is. akkor nem hiszem hogy nehezebb lene berugni mint az rx et.
Hát ja az is benen van. De uyg gondlom elég lesz ha tetötöl talpig minfig bevagyok öltözve. Bukó kesztyű zski farmer nélkül nem ülők fel a motora. Sose.
van itt egy Bazsi nevü srác
edzőcipőbe ütötték el, a talpcsontja átszurta az edző cipőjét. én láttam, nem egy szép látvány.
De akkor huza neki nem???
Mondjuk nem olyan sok.Annyival többet is megy . Az amuyg milyen derbi x-race vagy mi???
A váltóra tudnál valamit mondani Előbb irtam a cípővel kapcsolatosan.
yah csak egyszer elesel és szétszakad a bokád
errefelé van 1 95ös husaberg...hááát...nem könnyű rugdosni,meg szar a karbija és kb 40et kell rárugni h induljon.
3,5-4liter...
Aha az szép adat. ÉS a fogyasztás mert amint olvastad sokat mennék vele aztán akkor csak pörögnek az ezresek ha nagy a fogyasztás
van 1ik haveromnak...90et megy az a vége.amúgy 70-80as utazója van az elég kényelmes neki...de inkább a 70...
amuyg leginkább most a robogó és a váltós gépek között gondolkodok. Leginkáb azért mert majd nagyobb kategóriába akrok majd lépni egyszer aztán akkor nem kezdhetem nulla váltó tapasztalatal. Amuyg a drbt csak városba használtám terepen sose mennék vele. Ez hülye kérdés lesz d nekm hasznos. egy sportcipőt mennyire cseszi szét a váltó??? Meg ez aggaszt hogy nem akrok motoros csizmába menni.
Már megvolt de senki nem tudot okosat mondani. Nem lettem okasabb.
nincs tapasztalatom derbivel.
de szerintem az 50 estől ne várj sokat. de aszem van itt derbi forum, kérdezösködj ott is
Ha tudnátok segíteni abban hogy egy ötvenes derbi szupermoto mennyire jó városi közlekedésben?? Könnyen lehet vele menni?? Jól hasznélható???? amuyg a derbi kb olyan 40 45 kilométert menne mert messze lakók a belvársotól kb. 10 kilóméterre és 2-szer is hazamegyek.
Válaszotokat előre is kösszi.
amúgy én jobbal rugtam mindig, mert a bal térdem meg a bokámat szétcsesztem régen.
de jobbal is simán rátámaszkodsz az ülésre rugsz egy geci nagyot és már megy is.
simán be lehet rugni ballal is.
a husaberget kibaszottkönyü, minha egy rotax 123-at rugnál.
a husky egy fokkal keményebb de kivitelezhető.
amúgy a ktm nek az lc4 es szériáján is bal oldalt van a berugo.