Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha 1.620.000 az ár, akkor 30%-os bef.(cascomentes) 486EFt. Hitelosszeg: 1134EFt. 72 hó-ra kb 22EFt. Mivel ennél a konstrukciónál kb. 40 % a kamat. Ez egy kicsit borsos. Én 1.4 M felé nem megyek. Van fix havi 21em. A kettő együtt sok. Amugy sincs 500-am. de azért köszi.
Bátyám 2 hete hagyta ott az övét a balatonboglári Full-Gasnál. 2004-es évjáratú Bandit 1200S, ezüst színű. Újonnan vette, óvatosan járatta be, baromira vigyázott rá. Garantáltan hibátlan állapotú! Gyönyörű motor, tényleg tuti. Ő nagyobbat vett.

Ha érdekel, keresd ki innen:
http://www.full-gas.hu/haszn/haszn.htm

1,620,000 az ára, van róla kép is. Ha érdekelne, tudok még feltenni ide képet róla.
Az S változat ínyemre valóbb, mert a petyhüdt :), nem 120 kilós testemmel bujkálok a szél elől. Mindenképp használt!!! 2M felett már nem mocit vennék. Most ismerkedem egy sráccal békéscsabáról, az övé EEELLLAAADDDÓÓÓ!!!
Nekem a GS-en gyári fos volt a gumi. Azzal se dönteni, se 140 felé nem mertem menni. Esőben kis gázra is kipörgött. Az asszony meg csapkodta a bukót mgöttem. :)
Nekem is a conti tetszik. Csak borsos az ára. De majd összerakom rá. Az lesz az első, nem a sportdob.
Hát előbb vagy utóbb én is eljutok oda, hogy Big Bandit vegyek.
Nekem szerintem a Conti Road Attack jönne be, mert én nem vagyok gyors motoros, de imádok döntögetni.

Milyet akarsz venni? Új? Használt? N vagy S? K5? K6?
Sziasztok. Most készülök egy BIG BANDITOT venni. A bandit.hu-n sok jót olvastam róla, viszont a gumiválasztás nekem nem tiszta:
Continental Road Attack 52000 Ft szerelve kezdettől tapad(drágább, 12000 KM-t
bír a hátsó) esőben is király!!!

Avon Azarro olcsóbb, tovabb(17000KM) tart

Metzeler Z6 esőben bizonytalan, 12000 KM

Michelin Macadam : gyári hulladék
Nekem ez jött le. Valszeg a gyári lecserélem, de NEMTOMMIRE!!!
Tapasztalatokat várok
Feca
Hali !

Megyek megnézem.
Hát ja, haldoklik...
Nem akarsz benézni az indexes Bandit topicba?
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9087208
Szép jóestét mindenkinek !

Mi van veletek téli álmot alszatok ??
Máshol már szervezik a talikat,itt meg semmi ténykedés.
Készülődni kellene nem gondoljátok ?

Meg akar halni ez a topic vagy mi ???
Hy!

Tudtál vele beszélni????
Hali bigmen!
Köszi a számot!
Hy korlat !

Ez a srác nem az ismerősöm,hanem Ő vettemeg a GS 500-omat.
Felhítam telefomon és így derült ki ( legalábbis ezt mondta ),hogy kipufogó gyártással foglalkozik.Egyébként Szászhalombattai.
Ideteszem a telefonszámát ,hívd fel (ennyit megér ) és kérdezd meg.
Török Antalnak hívják, tel.sz.0670-519-46-67
Remélem tudtam segíteni .
Csááá !
Halihó bigmen!
Én 600-as Banditra szeretnék keríteni egy betétet a leömlő és a dob közé!Nem tudom, hogy az ismerősöd csőhajlítással foglalkozik-e, ezért érdeklődnék.Bármilyen ezzel kapcsolatos infót szívesen veszek! Előre is köszi!
Reméljük,hogy nem!!!!!!!!!!!
Itt a tavasz? Pont most jön vissza a tél...
Ébresztő !!


Itt a tavasz.

Mi van?????......téli álmot alszatok ??
Ki volt motorozni ???
Ma láttam két emberkét.... nem igazán lehetett melegük,hacsak nem fűtött a ruhájuk.

Nogyon leállt a fórum, mi a fene van????
Ha eszetelenül fojtásmenetes az egész, és folyamatosan minden fordulat visszadurrog, azt nem szeretik a kipufogószelepek sem...
Egyébként még mindig lehet játszani az üzemanyagmennyiséggel is. Pl ha agyon van eteve, akkor egy komolyabb gázfröccs után emiatt lángol a dolog, de erről volt szó...


Mind1, lényegtelen. Csak elgyen má" mocim! A sportdob árát inkább elmotorozom.
Szia Safee!

Köszi az infót, sejtettem, hogy olyan 110, de inkább még több lehet szériában is. Azóta beszéltem egy sráccal, ő a teljesen széria gépét mérette fékpadon, 116 lóerő lett. Érdekes. A gyár valamiért nem közli a tényleges adatokat! Talán a német piac miatt, nemtudom...

A fogyasztáscsökkenés ügyében beszéltem szakértőkkel. Azt mondták, hogy a katalizátor és a fojtás kiszerelése (dobcsere) miatt szabadabban áramlik kifelé a levegő, nem ütközik akadályba. Ezáltal könnyebben "lélegzik" motor. A fogyasztáscsökkemés viszont alsó és középtartományban lehetséges, ugyanis magas fordulaton az akadály nélkül távozó kipufogógáz szinte teljesen kiüríti a hengert, és ezáltal a beszívott friss keverék mennyisége nő. A másik meg, ha megnézel egy nyitott dobos gépet, a kipufogóvég sötétbarna, ami az el nem égetett benzinre utal. Ezzel együtt igaz a mondás, hogy több benzin magasabb teljesítmény. Csak azt ne felejtsd el, hogy a katalizátor meg egy fojtás, amit ha kiiktatsz....

A dobcsere után a teljesítmény inkább a felső tartományban emelkedett, máshol olyan, mint előtte volt. A nyomatékon nem érzek változást. A visszadurrogástól nincs mit félni, a karburátoros motor zárt pillangószelepen is ad benzint az alapjárati fúvókán keresztül, és ez a pár csepp a kipufogóban robban el, az adja a hangot. Komolyabb gépeken az el nem égett benzin csinálja ugyan ezt (levegő van, mert szív, a kipufogó forró, és már robban is!).
sima fekete.... Kép nincs,csak ami az adatlapomon is,de sztem azon nem láccik! Vagy lejjebb az egyik hozzászólásnál felrakta valaki a motor képét,ott is megtudod nézni!
Igen, én voltam. És tegnap is.
Hy Mindenkinek !

Volt közületek ma valaki motorozni ???

Sajna én nem .
Szia Maci !

Nagyon köszönöm a segítségedet !

A tied milyen cromos vagy fekete esetleg valami más ???

Küldj egy képet ha tudsz.

Köszi mégegyszer.

Csááá.
Szia!
Megmértem a motoromon lévő bukócsö átmérőjét, kerekitve 27 mm.
Sziasztok!

Szeretnék megkérni mindenkit akinek van a motorján bukócső (típustól föggetlenűl),hogy legyen olyan kedves és mérje meg nekem a külső átmérőjét.
Az a helyzet,hogy most vettem egy 650-est és arra akrok gyártani bukócsövet és ehhez kellene a külső méret...hogy nézne ki ha tul vékony vagy túl vastag a cső.
A segítséget előre köszönöm.

üdv:bigmen
Hát az én gépemen is lesz sportdob, az tuti. Főleg egy kis plusz teljesítmény miatt. A fogyasztástól nem félek, mert amúgy sem szeretem pörgetni egyik motort sem.
Nekem csak a visszadurrogással lesz bajom, mert én azt nem igazán szeretem. Meg szerintem egy motornak szép mély hangja legyen, de ne legyen túl hangos...
Na mind1, előbb motorra kell gyűjteni, aztán majd jöhet a többi...

http://www.phoenix-motorrad.de/fileadmin/soundeditor/Remus_P owersound_2004_5/REMUS_MC/remus_mc.htm
Ezt én sem értem igazán.. valaki feltesz egy sportdobot esetleg egy egész rendszert...
ez teljesítménynövekedéssel is jár.. ha pedig azzal jár akkor több üzemanyagot kell elégetni...
Bár, persze nem mindegy hogy milyen a vezetési stílus.. ha nem megy 5000 fölé akkor elhiszem alig eszik, sportdobbal vagy annélkül..
Amúgy én a sportdobot azért tettem fel rá hogy észrevegyenek az autósok meg a akik közlekednek.. meg persze a hangja is tetszik :-)