Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szervusztok.

Nekem az 1200S Bandit kb 8-at eszik laza 120-as tempónál 2 személlyel (mint a másik jószag, csak az 1500S LADA). Ez nekem rohadt sok a GS-hez képest. Ő 3.4-et evett ugyanilyen körülményeknél.(Miskolc-Nyíregy) Holnap megy vissza a gyári kipuff , oszt maj meglássuk
Bigmen, tökéletes a fogyasztásod. Sztm.
Sziasztok

K3-as 1200 -s banditra eladó egy zsír új Krauser oldaldoboz tartó rendszer jutányos áron.
06-20-460-9213
Hello mindenkinek !



Akit érdekel ...eladó egy pár AVON AZARO tipusú 120x70x17 és 160x70x17-es gumi teljesen új 40 ezer az ára.

Akit érdekel az küldjön mailt ide:bigmano@axelero.hu



Köszi !
Hy mindenkinek !

Elsősorban köszönöm az elismerést, másodsorban meg szerintem nyugodtan be lehet zárni ezt a boltot,mert nem igen van rá vevő.
De azért nem ártana feltötlteni új áruval.
Lehetmogy ez a baj.
Mindenkinek?!

Nagyon úgy tűnik, hogy csak ketten vagyunk...
A motoros körödhöz meg gratula, az indexes fórumon már reagáltunk.
Hy mindenkinek !



Ma sikerült leguritani kb 100-120 km-t.Az útvonal Zsámbék- Perbál - Tinye - Piliscsaba,majd vissza ugyan ez az útvonal kiegészítve Szomor- Gyermely -Csapdi - Bicske - Biatorbágy.Találkoztam pár motorossal is.Ami a lényeg tankoltam az M1 autópálya mellet a Pátyi benzinkútnál 12.70 litert és a megtett út 311 km volt a fogyasztásom ennek alapján 4.08 L , szerintem ez nem rossz.Mi a véleményetek jó ez a fogyasztás egy 650-es banditnak,hozzáteszem,hogy 100 km/o fölé nem mentem mert még bejáratós.



Hali.
A jogsival akkor jó lesz igyekezni,mert változások lesznek.
A motorozz.hun olvashatsz róla .
Köszi.
Nem, még messze vagyok attól, hogy eladó bandikkal szemezgessek. Most suli van, utána jó sok munka, pénzt gyűjtök. A motorvásárlás majd valamikor szezon vége felé lesz aktuális.
Ja, és jogsim is csak most nyáron lesz...
Hy !
Hát.... sok sikert kívánok hozzá !
Meg van már a kiszemelt áldozat???
Egy 125-ös Cagiva endurom volt. (pontosabban még van, holnap jönnek érte... )
Egy 1.2-es Bandit kéne. Igazából teljesítményre elég lenne a 600-as is, de azt pörgetni kell. A nagy bandita meg két személy alatt is vígan megy erőlködés nélkül, azt nem kell forgatni.
Anyagi okokból valószínüleg egy régebbi fajta lesz, amilyen pl. Cool gépe. (bandit.hu)
Ja, és mindenképp N verzió, nekem a kereklámpás nagyon bejön. Naked is?
Milyen motorod volt ?
És milyen banditot szeretnél venni ???
Hát, a fene tudja...
Nem hiszem...

Én meg már elkezdtem a gyűjtögetést a Banditra, eladtam a mocimat.
Hát eléggé le van pusztulva .

Lehet,hogy mindenki motorozik???
Remélem azért nem lesz elfelejtve ez a fórum...
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy tudja-e vki, hogy honnan tudnék szerezni hátsó lámpát a 250-es Banditomhoz?
Üllön van 1 ember aki 52e ért adja a Conti Road atac-ot.Ja és SZERELVE:
Szia!

A gumibolt.hu-n nem érdemes motorgumit keresni, eddig mindig találtam annál sokkal jobb árut. Ha Michelin-t, vagy Avon-t akarsz, akkor

http://www.startgumi.hu

Ha mást, Pirellit, Dunlopot stb. akkor http://www.pasztoy.hu

Meg is nézem, várj...

Dunlop 120/70ZR17 TL W SP MAX D208 F Bruttó 29.057 Ft
Dunlop 180/55ZR17 TL W SP MAX D208 Bruttó 38.510 Ft

Akkor sajnos drágult. Január közepén 63.000-ért vettem a párat
Safee!Banditod van?Én egy haver kérésére írok ez ügyben.Nekem Thunderacem van Pirelli Diabloval hátul.Elöl Pirelli Dragon Supercorsa.Nagyon jó Az első hamarossan elfogy Utánna elöre is Diablo de abbol a corsa.Nem árt ha az eleje nagyobbat fog.Kérdeztem a Pásztoyit a Diablo futásteljesitését illetöen:7000-12000e km.Az nem rossz.Nekem kopik a lábtartó annyira ledöntöm és egyszer sem csúszot meg.Nem tudom,hogy viselkedne 1.2es Banditon ez a guma!?Szerintem ok.A Conti Force-ról hasonló jókat hallotam.
Hát Jávorszarvas szerint a D208-as Dunlop egy jó kompromisszum a kettő között. Én neéztem a gumibolt.hu-n, de nem találtam ilyen típusú Dunlopot...
A két dolog igazábol kizárja egymást -szerintem Inkább kompromisszumot kell kötni.
Sziasztok!Van valakinek tapasztalata megfelelő gumiválasztással kapcsolatban?1.2-es banditra kellene garnitura.Tapadjon és ne kopjon
Így van!

A Macadam túra jellegű gumi, arra kiváló.

A Pannónia Ringen nagyon sokat kellett szenvedni vele, egy bizonyos ponton semmi szín alatt nem akart jobban dőlni. A célegyenes végén féktávon pedig folyton megcsúszott, hiába, a Banditon nincs csúszókuplung. A guminyomásból engedtem vissza, akkor sokkal jobb lett, de főleg az első nagyon elkezdett mállani, a gumi szélén apró cafatok lógtak, amikor a boxba hajtottam... Arra végig ügyelve, hogy nehogy kicsúszás legyen a dologból, sikerült egy 2:46-os időt mennem olyan Macadamokkal, amikben már 8000 túrázós km volt. Ez egy elég gyenge idő, de ha meg úgy nézzük, az SV kupában a 12. helyről rajtolhattam volna, nem is rossz. Kiváncsi leszek, hogy a D208 hogy fog viselkedni!

Én keszthelyi vagyok, elsősorban a Balaton-Felvidéken motorozunk (Tapolca-Zánka szakasz, Tapolca-Veszprém szakasz stb.), de gyakran megyünk a Mecsekbe is, az Orfői-tó környékére. Ott viszont elég nehéz a Bandit, de ha megszokod, elég szépen lehet vele motorozni!
Köszi az infót.
Mecsekben? Hol laksz?

Egyébként szerintem sem olyan hű de rosszak a Macadamok, de tényleg nem sportgumi. Túrára, kisebb döntögetésre jó. Bár nekem kevés lenne...
Sziasztok!

A gyári Macadam-okat azért nem kell fikázni, 1.2-es Banditomon a hátsó 13.000-et ment el, az elsőt most vettem le 16.000-nél. A tapadással komolyabb gondom sosem volt, az viszont igaz, hogy a Pannonia Ringen picit meglilultak, és rendesen mállottak is. Az egy túrásabb jellegű gumi, de mondom, sem a Mecsekben, sem a Mátrában nem vallottak szégyent.

A hátsót Pilot Road-ra cseréltem, túl nagy különbséget nem éreztem. Csak az a gond, hogy a Pilot Road nagyon drága. Az elsőre Dunlop D208-at tettem fel, és ha eljön az ideje, a hátsóra is azt fogok. Nagyon szép mintájú gumi, és az ára is megfizethető.

A 15.000, meg 17.000 km-eket én nem hiszem el, hiszen azokhoz jóval keményebb keverék kéne, mint a Macadam volt, ami úgy birta ki a 13.000-et, hogy az utolsó pár 100 km-t már kopóréteg nélkül, az alaprétegen motoroztam. Ha meg keményebb, akkor kevésbé is tapad. Ezért valami kompromisszumos megoldás kell, szerintem a D208 ilyen.