Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahhelyett hogy mindenki angol motort venne es csond lenne.
Akkor végképp nem értem, mért vetted meg - csak a dögunalom, mi?
Jóvanna!

Vén hülye vagyok, és szeretek trollkodni….
Ez pont olyan mint mikor valaki babettáról fikázza mondjuk a te motorodat jó lenne esetleg kipróbálni egyet vagy beszélni valakivel akinek van is és használja is
Most vesztettem el végképp a fonalat... Tizenéves.. felújításra váró?? Az enyém még garanciális
Ahogy megöregszenek, úgy kezdik el keresni a kalandokat, izgalmakat, hogy eddigi nyugodt, unalmas életüket felpezsdítse valami. Ehhez jobb dolgot nemigen találhatnak, mint egy teljes felújításra váró, tizenéves boxer BMW (lehetőleg ABS-szel), Harley vagy éppen Ducati.
Nem igazán értem mire célzol. Az is fura, hogy japánról elég sokan váltanak BMW-re, míg fordítva nagyon nem jellemző
Egyszer ráülnél egyre, nem beszélnél ilyenekt
Annyira hiányzik nekik a korábbi életükben kimaradt sz*pás?
Ok, elég olcsó lett ma már és nagy eséllyel igazit kap az ember a nagyoknál nem beszélve, hogy a literest kevésbé variálják mert sok meló a hordóssal könnyebb bánni, a literest a benyakutakon meg kisboltokban mókolják az alkalmazottak a motul 7100 is piros és az volt mindig pedig pár helyen sárgaként árulják.
Azt mondta az unixos ember, hogy a sok hamisítás miatt a Castrol csak a nagyokkal szerződött le mint pl unix-bárdi és tarsaik. Állítása szerint biztosan nem hamis. Most 5db 1literes flakon van nálam, mindegyik ugyanolyan piros. A főbb ok hogy pl a motul 7100-at nem szereti, pedig majdnem a duplaja árban mint a castrol, a liquit szereti de az meg 4000/liter.
Akárhogyis de számít a pénz, pláne ha egy évben 3x cserélek olajat.
Nem tudom mire gondolsz
2.4 jtd kizarolag seleniaval van hasznalva tizen eve,mint a doxa ugy jar most is.
Naná! Egyre inkább
A Castrolt és a Shell-t azóta nem ajánlják mióta nyilvánosan bukott hazánkban egy nagybani hamisító banda 2005 körül, maga az eredeti olaj az nyilván jó csak hát a bizalom.....pedig a többit is legalább annyira hamisítják sőt, az igazi mindenből jó a kamu meg csak annyira amennyire jó olajat töltenek a flakonba az eredeti helyett. Én azt tartom jelenleg a legjobbnak saját tapasztalat alapján amit az olaszok előírnak a saját jobb márkáikba abból is a Seléniát javasolnám igaz nem olcsó és sosem lesz az kivéve a kamut. A szerintem jó olaj ismérve az az, hogy magas hó hatására sem veszti el a nyomást, mivel sokat jártam olyan járművel amiben van olajhőfok és nyomásmérő egyszerre így elég jól látszott melyik bírja igazán nagy terhelésnél, a sok neves olaj elvérzett ( a mannol meg ilyen hulladédokat említeni sem érdemes) mert ahogy melegedett egyre gyengébb lett a nyomás míg pl. a Selénia magas hőfokon is alig vesztett ebből még a Mol-os olajak szerepeltek ezen jól és még fontos, hogy az olajcsere vége felé is mennyire tartotta a bekerüléskori értékeket.
Dul meg a szerelem?
Az az a motor, amire az ex suzukisok nagy része vált
Szerintem nagyobb befolyassal lesz,hogy mennyit logatod az elso kereket.........azzal a motorral amugy sem lehet normalisnak maradni.....
Mi az a BMW?
Common rail-es turbó dízelekhez a legjobb olaj a Castrol Edge Turbo Diesel Titanium.
eddig én sem mertem castrolt tenni semmibe, most kivételezek mert olcsó. Hamarosan kiderül hogy kell e új blokkot vadásszak a ktm-be vagy megmarad :D
Ehhez képest a BMW az teszi a motorokba. Biztos nem értenek hozzá
Túltárolt misling pówer püré , rossit kívülről simán előzöd pláne ha tolja a biciklit ha pedig a gépet futón viszed szerintem egy százast is kibír
Azt nem is itt esztergaljak!