Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. 2004es Suzuki 600 GSF-hez keresek minden műanyagot.Tudtok valami ötletet adni,hogy hol találok.Nem jött össze egy kanyar... :)
Sziasztok egy rövid kérdést szeretnék fel tenni.
2004es 1200es Banditom van, ezeknél fordulatszám szabályozás gyárilag hogy néz ki? Hangra gondolok.
Megvan a motor már hónapok óta, most először szerettem volna letiltatni saját magam örömére, és teljes gázon olyan, mint ha egy dízel autónak nyomnám tövig a gázt, csak búg/visít. Neten próbáltam keresni videókat, kisebb banditokról találtam csak rev limiteres videókat.
Köszönöm a válaszokat előre is.
Komolyan mondom hogy itt nemetben 200 € ert veszel blokkot amiben nincs 30 ekm. 80€ -ert palettan hazhoz viszik. ..
Egy blokk felujitasnal csak ca. 140€ a tomiteskeszlet. 50 ezer egy szet-ossze, kb min ennyi egy heng-fej felujitas- szelep becsiszolas...Nem erdemes egy csavart sem kicsavarni ha kopott.
Senkit, vegyel egy blokkot, nemetorszagban meg be sem kell jegyezni az ujat. Vagy inkabb bontsd el, hamar sok penz kijon belol, aztan vegyel egy 1200-t.
5 ev alatt egy szett kuplungot adtam el banditba, enyem is gyari volt 77ezernel, pedig azon aztan nem volt poros a fordulatmero :)
szelepállítás aztán kihúzatni rendesen ótópályán majd megmérni megint a nyomit
a 4. a leg jobb az 10 bar a harmas csak 8.5 a kettes is csak8 bar elkeseritto
az egyes henger csak 7.5 bar lehet szelep baj nem tom de lehet bele vagok egy
full motor general ba
jol megy
csak 7.5 8 9 es 10 bar a nyomas benne
ami keves nagyon
Miért nem veszel bele egy komplett 600-as blokkot 1-200 euro, és nem kell újítgatni....Az 1200-es meg átveszem! :) Meg jut eszembe van 600-as blokk alkatrészem! Szerintem 12 ekm-t nem futott.
Mi baja a tiednek?
bazmeeeeeeeg nema
full blokk felujitassal kit ajalotok
hello banditosok
keredes
adott egy 600as bandit
bele megy at 1200as blokk atalakitas nelkul vagy nem
bocsi nemet a billentyuzetem
koszi a segitseget
Tapasztalatom szerint még a harmadik periódusnál is ritkán kell hozzányúlni normál használatnál, ha hajtották vagy sportdob van rajta akkor mindegyiknél van esély, hogy állítani kell.
Annyit simán állítasz rajta, amúgy jól be kell nézni az injektor alá és ott lesz ahol a bowdenek tekerik a fojtószelep tengelyt, egy kis csavar.
Hello. Köszi a választ. Csupán 100 fordulat/perccel kellene magasabb alapjárat. Én így vettem. Szóval nem tudom előtte mennyin volt. De ha lesz rá időm utánna nézek a rendszernek is. Köszi
Az én hondámon is 24ezernél van előírás, magam csináltam a télen, 30 ezernél. Minden a normális tűrésen belül volt, fórumok szerint még 48 ezernél sem nagyon kell állítani rajta. De a Banditosok majd megmondják, hogy ennél mi a helyzet.
Egyébként, ha veszel egy Haynes-maunált, abban részletesen, képekkel illusztrálva le van írva, mit hogyan kell. Ráadásul, ha az én gépemről veszek példát: ha gyertyacsere, onnan már nem sokkal többet kell bontani a szelephézag állításhoz sem...
Véleményeteket kérném. Bandit 1250-nél 24 ezer km-nél írja a a manuál szelephézag ellenőrzést, állítást. Kinek van tapasztalata kellett lapkát cserélni ennél a futásteljesítménynél? Tudom nem etikus de ezt most kihagynám, mert a megbízható szerelőnél 2 hónapot kell várni én pedig a gyertyacserénél többet nem vállalok be! Simsonon, Plé 20-ason nőttem fel ez már meghaladná a képességeimet!
Nagyon szégyellem magam, de - ennyi km után - az én vasamban még a kuplung is a gyári. És hibátlan. Nem vagyok egy cihopata motoros, csak néha, pár percekre gurul el a gyógyszerem. A brutális nyomaték akkor sem nagyon szokta szaggatni az erőátvitelt....
A banditokon 50 korul siman kell.
nem a km számít hanem a használat , nekem elméletileg kevesebb a km de már cseréltem persze elment volna még de úgy éreztem muszáj persze van ahol más a problem mint pl a feszítő a hondáknál ahol berakod a gyári újat 3000 km után azzal is van hangja ..... na meg az se mindegy hogy 4 szelepet 8-at 16-ot vagy 20-at mozgat a lánc
Tudom, de szerencsére még 65 ezer km-nél nem érint a probléma....
Motorhibás blokkra tudok vevőt, ha nem sikerülne.
a gs -nél is ki kell venni a veztengelyeket, de ha valaki tényleg szaxerűen akarná csinálni ki kell venni a blokkot kivenni a főtengelyt rárakni a végtelenített gyári láncot (közbe rámérni a siklócsapágyakra) visszarakni a már kivett veztengelyeket beállítani a vezérlést vissza a feszítőt beállítani a szelephézagokat szelepfedél oldaldeknik vissza (új tömítések) vissza a blokk új olaj és már lehet is menni
hát ha ennyire nem vagy képben nem ártana valakit odahívni aki csinált már ilyet ... ez azért nem egy olajcsere egy csomó dolgot el lehet cseszni és akkor kereshetsz másik blokkot