Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebben erő nem nagyon van, de úgy fordul, mintha tudnék valamit :)
Gondolod erobol menni fog?
Azt hogy valóban kopott -e vagy csak ráégett az olaj azt méréssel lehet csak ellenörizni. Az gyári mérétek meg a hátarértékek benne vannak a szerelési manuálban...
De akkor azért mielött belefognál a hengerfej felújításba, meg kéne kutakodni, hogy miért koptak meg a felületek, mert azok kb örök élet plusz 2 napot bírnak, csak ha pl szar volt az olajnyomás, dugulás, vagy ki tudja mi, akkor képesek megadni magukat...
Amúgy te nem vagy az a fényképezgetös típus, vagy csak a fontos dolgokat nem szoktad te sem ledokumentálni? (csak zárojelben jegyzem meg, hogy mindki kiposztol minden haszontalan dolgot, csak pont azokról nem képesek egy éles információ dús felvételt késziteni amiben segítséget kérnek.)

Na mindegy, szóval a lenyeg, hogy gsxr 1100 (1127 ccm-es blokk) hengerfejöntvényes -szelepei ugyan az miint ez a elbutitott alacsony költségvetésü 1200 banditon van. Ìgy ha nincs szanaszét kopva, pergetve a eröforrás, akkor akár megbirkozik még egy gsxr 1100 vezérmütengely ménkü nagy szelepnyitási szögeivel is. De persze hozzá kell húnzni a porlasztókat is a fúvokázással, vagy sok esetben jobb ha egy szép állapotú gsxr 1100 porlasztó sor kerül fel rá, mert sok esetben már szana-szét vannak kopva...
Szóval a lényeg az, hogy nem rúzsozzuk a szart, csak akkor érdemes "nyomkodi" a blokkot, ha még nem nyomták ki a szemét.
Mármint nem gsxr tengely van most benne...
Csak érdekel az ötlet.. beletenni...
Igen a 4-4 csapágyazási felület kopott el... Gsxr tengely.... de gondolom a hengerfejben a veztengely helye is kopott lehet......nem egészséges lehet egy új vagy másik veztengelyt beletenni...
Most akkor pontosan mi kopott? A vezertengely csapagyazasi feluletei, az a 4-4 siklocsapagy tengelyenkent?
Kell bele tenni gsxr 1100 tengelyeket!
Üdv mindenkinek! Vezérműlánc csere 1200 as -omon pipa!!.... Miden a helyén, motor szépen jár, indul, megyen.. 1.5 cm nyúlás volt a régi láncban. Viszont sajnálattal nyugtáztam a vezérmű tengelyek kiszerelése után hogy az összes edzett forgócsap... ahol fel van fogatva el van kopva nagyon,
a króm színű edzett felület lekopott teljesen feketére.
.Nem, mar alig varom, h kikeruljelek :))))
Hát ilyen. Nem is adtam erte penzt.
Az milyen, hogy csak felfele? Ahhoz nem kell semmi extra..
Oda-vissza cucc nem lenne gond.
De csak felfele azert nem kell.
Pedig kurva jó cucc az. Amíg nem próbáltad, nem hiányzik, de utána...
A valtoja nagyon baba, a kotvany hondat ismerem, a kozeleben sincs.
Ezen mar nem, keteves lesz lassan, igy fogok megpusztulni hogy oregesen kuplungolok.
Joez, ahogy en hasznalom nem kell 120e ert gyorsvalto.
Akkor bugyigyarban osszekaphatnak magukat, ehhez a technikahoz illlo lenne egy fel-le jol mukodo gyorsvalto. 1000xr-en probaltam,jo dolog az,ott meg a rezgescsillapitast kellene megoldani.......valtot gyartani meg a Hondanal tudnak.
Dehogy az ilyen draga diszkos cucc, nem valo nekem. Csak felfele mukodik lefele nem.
Belezavarodnek a fagyizoba menet.
Pista,Feri jo olvasni,hogy nem csak nalam gurul el neha gyogyszer.....

Mostansag nyugdijas tempoban nyomom,igazodom a loerokhoz.

Par hete egyenes kormanyos,picit okositott k5 gixerrel robogtam,mivel a tulaj szerint nem lehet vele ugy elfordulni a szuk visszaforditokban mint a versyssel,hat megmutattatam neki,h nem a motor a gyenge pont az egyenletben.....szoval jott egy ilyen atdobalos resz amit sikerult addig fokoznom,amig 2.-ban leszabalyzott a gixxer,nem voltam buszke magamra,gyorsan vissza is ultem a barsonyos versysre.....
Maradj mar,meg bejaratos.....
Gyorsvalto van rajta?
Ja ott kicsit más a tényállás pár éve mikor kimentem hollandiáig a TDM-el az egyik haver kérdezte hogy nyomtam neki rendesen ? Mondtam persze egyszer mentem hosszabban a középső sávon 170 körül a belsőn úgy mentek el mellettem hogy azt hittem állok de itthon közúton lassan már gyorshajtani se lehet annyi kocsi lett hirtelen
Errefele egy kicsit más a felállás...autópálya, 60-as korlátozás, mert félpályán megy a szivatás, majd, hogy véget ér elhúz mellettem egy porche, meg valami amg merci...én 4-böl visszacsavarom a váltó 2-be, kinyitot a 40-es torkokat, majd mikor már majdnem utolérem öket, akkor el kezd a recsegni, olajkályha. Rajzfilmes kérdöjel buborék a fejem felett...lenézek az orára, hogy üres a tank, de csak fordulatszám mezö piros részét polirozza a mutató vége, tantusz koppan, rugom a hármast megint recseg...de ezek egyre messzebb vannak... beugrik 4. be . Innetöl érdekes a dolog, mert olyan 230 felett a gixert kormýnteloja már hatástalan, és ahogy növekszik a sebesség úgy növekszik a lájtos alacsonyfrekvenciás "kormánycsapkodás" ami leszinkronizálva a bukóban hallható "beszégetést" annyit tesz, hogy most inkább távolból nézzük "megint" a trónok harcát!

Az van sajnos, hogy a legális vagy illegális, de a németek is kinyitogatják a 250-es végsebbeség tiltásokat, és egyik másik simán megy 300-at forma 1-es laposkuszásban az autópályán ...a gyári gixer ezt meg nem tudja.
nem mondod ! és nem féltél ? veszélyesen motorozhatsz habár a múltkor én is kicsit meghúzgáltam de azóta is szégyellem magam hogy nem mutattam jó példát... előírásszerű öltözetben (farmer póló félcipő) kifordulok egy mellékútról látom elmegy előttem valami smoke és sárm passat pergeti nyomkodja az indián füstjeleket bújkál na menjél barátom nem sietek az út is fos aztán 6-7 km múlva még mindig ott majmol vagy 3-4 autóval előttem nyomkodja a pamacsokat kisimult az aszfalt odareccsintettem megvolt mindenki előzve látom a tükörbe jön jön 160 180 200 fölött már lemaradt visszaeresztettem vagy kétszer 200 alá még erőlködött kicsit aztán már nem, lefordultam a házunk elé és belájkolt nemtom lehet azt hitte verseny volt ?
Csak jelzem hogy 12000 és all good a kuplung.
Oszt nem szedulsz a teleleveren?
A folyamatbol a kihuzatas reszet tudnam leginkabb kivitelezni.....
Nalam 160e nel is gyari volt,mondjuk felfele valtashoz csak ritkan hasznaltam.