A másik felébe (amibe a lamellák közti lemezek kapaszkodnak) meg van a lyuk és a menet is benne. Hát gondoltam kifúrom azt az egy lyukat, de olyan kemény anyagból van, hogy ez kb lehetetlen vállalkozás itthoni körülmények között.
Ez ugye azt is jelenti, hogy 0,4-el vastagabb az egész cucc, bár nem tudom mennyit számít.
Az egyik fogaskeréken láttam csak picit lepattant kérget, de semmi egyéb eddig. Majd holnap méricskélek, hátha kiderül valami
560 lett a vége
Annak kéne ott tömíteni? Ja és ami fura volt még, hogy az onnan kifolyt olaj olyan tiszta volt mintha most öntöttem volna ki a flakonból
A vezérműlánc feszítő a kopásnyomból ítélve már csak egy-két klikkre volt a végétől, úgyhogy azt is kicserélem. A kérdés az, hogy ehhez ennyire szét kell szedni a blokkot? Most nekem nem gond, de elég fura, mert az autóknál elég könnyen megy, de itt, a főtengely közepén átfűzve?