Gondoltam eltüntetem a rinya-csíkot a gumiról
, de nem sikerült
. A bal oldali lábtartó szinte a gumiborításig kopott, de még van csík. Jobb oldalt többször leért a gyári hurkatöltő kipufogó, egyszer egy picit ki is emelte a motor hátulját, így ebbe az irányba kevésbé döntöttem az incidens után. Az abroncs nem egy friss fejlesztés: Dunlop Sportmax Qualifier. SOS volt a dolog és csak ez volt raktáron a gumisnak. A pályán nagyon jól viselkedett, eddig meg vagyok vele elégedve.
Ha 100x csinálom akkor már sok tapasztalat lenne, de akkor sem tudnám eldönteni, hogy melyik a jó.
Na egy ilyenre kíváncsi lennék
De addig is marad az erényöv
Mert ha az, akkor nem is fog eltűnni a rinyacsík sosem.Nekem is érintetlen a legszéle. A gyári 160-assal pedig még a lábtartónak sem kell leérnie, hogy ledaráljam a szélét. Viszont a 180ast mégis jobban szeretem!