Az újratervezett PowerBomb egy négyütemű fejléc tartalmazza FMF szabadalmaztatott PowerBomb modult a pontos helyet a kezdeti szakaszban a fejléc. By positioning this “Bomb” at a key point in the system, increased performance and flow is achieved through the expansion and contraction of exhaust sonics through the system. Elhelyezésével ez a "bomba" az egyik fő pontja a rendszerben, nagyobb teljesítményt és áramlása révén valósul meg bővítése és összehúzódása a kipufogógáz Sonics a rendszeren keresztül. Result is a flow increase of nearly 10%! Eredmény egy áramlás növekedése közel 10%! The outer chamber in the Powerbomb allows the air to expand, cool and ramp back up at a higher velocity. A külső kamrában a Powerbomb lehetővé teszi a levegő bővítésére, hűvös és földi mentése magasabb sebességre.
Additionally, the PowerBomb is a “pre-muffler” of sorts which helps to lower the bikes sound output by providing more sound absorbing surface area for the sound medium (exhaust gases). Ezen kívül a PowerBomb egy "pre-hangtompító" a fajta, amely segít csökkenteni a kerékpárt hangkimenet azáltal, hogy több hangelnyelő felület a hang közepes (kipufogó gázok). On some models, you can choose between a moto or supercross version. Egyes modellek között választhat, vagy a moto Supercross változat. The supercross version is designed for more low to mid-range power where the moto version is focused in the mid to upper RPM range. A Supercross verzió tervezték több alacsony és közepes hatótávolságú, ahol a hatalom moto változat középpontjában a közép és felső fordulatszám tartományban.
Additionally, the PowerBomb is a “pre-muffler” of sorts which helps to lower the bikes sound output by providing more sound absorbing surface area for the sound medium (exhaust gases). Ezen kívül a PowerBomb egy "pre-hangtompító" a fajta, amely segít csökkenteni a kerékpárt hangkimenet azáltal, hogy több hangelnyelő felület a hang közepes (kipufogó gázok). On some models, you can choose between a moto or supercross version. Egyes modellek között választhat, vagy a moto Supercross változat. The supercross version is designed for more low to mid-range power where the moto version is focused in the mid to upper RPM range. A Supercross verzió tervezték több alacsony és közepes hatótávolságú, ahol a hatalom moto változat középpontjában a közép és felső fordulatszám tartományban.