Szép eredmény.... Még szerencse, hogy engem a végsebesség a legkevésbé sem érdekel, tőlem az enyém mehetne 120-at is. Max. 90-100-zal megyek aszfalton, aztán a többi meg terepen.... Aszfalton fosok, mint leveli béka az M7 belső sávjában péntek délután. Egyszer azért ha rámjön a bolondóra, ki fogok próbálni egy 14-41-es áttételt, hogy akkor mit bír....
Értem. Tulajdonképpen elképzelhető, bár nem gyakori, hogy gyári motorok között ekkora eltérés van. Akkor a tied nyilván valami extrán jól összerakott masina, vagy én nem húztam eléggé az enyémnek! Üdv!
Bocsi, tényleg nem kötekedésből kérdezem, de ez hogy jött ki? SM kerékkel mentél (ami kisebb is, mint a gyári S enduró szett)? Nekem is S-em van, de kicsontozva megy 155-öt (igaz felöltözve 110 kiló vagyok és 2 méter, tehát nagy a "vitorla"). 150 környékén már eléggé pörög meg erőlködik, egyszerűen nem tudom elképzelni, hogyan jön még rá erre +20 km/h. Üdv!
2004 es műanyag tankos, törzskönyv, vizsga, rendszám, minden van neki!
Adatlapomon az elérhetőségem.
Ha valakit érdekel,vannak ilyen cuccok dr 350-re:
Meg Dr350 is eladó
érdeklődni akár itt is
Megkaptad már az RMX-et tesztelésre?
Nem lét kérdés, csak néha jó lenne bohóckodni.
Bár ha Te eladod pici pénzért......
de veszteni nem vesztesz vele
pápá
Pápá
csiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
meg jó motorozást!
Holnap tessék nekem drukkolni, mert áááááá(llamvizsga)
De bárhogy is sikerül, vagy nem sikerül