én azt mondom biztos jobb
de ez csak 1kelléke a tuningnak
valószinüleg ugy éri meg ha veszel rá mindenféle kütyüt még
dynojet(vagymifene)kipufogórendszer,légszüröh
nem tudom mi mondható sportnak, de pl a k&n-nek van vmiféle más szűrője...
tudja vki hogy ez mennyivel jobb? vagy vkinek esetleg személyes tapasztalat?
E típusnál teljesen felesleges utánaállítgatni egy sima végdobnál!
annak alapból eléggé nyitott a a dobja! próbáld meg... rádobsz az S drzre bármit,ugy pattog,csetteg,durrog amikor visszaengede... nah azon kéne utánaállítani!enyémben is bent iylen kis pici kék lángok csapdosnak ha ugyvan visszaqengedve a gáz.... egyébként ha meg teljesen akor semit nemcsinál!
szal sztem egy siam végdobnál E drnél teljesen felesleges utánaállítani... bár énis mindjárt visszateszem a gyári dobom,kiváncsi leszek a különbségre......... na de most jöhetnek az okosok leoltani engem
az a bajom ezzel is,hogy furcsán lejt a hátulja...mint a drznek....
megnézel más motort,szinte teljesen vízszintes az egész
csak a suzukik nem de attól még gondolkodás nélkül megvenném
szeva sajna én is lecsuztam a tegnapi menetröl
volt dolgom is azt aszitem eltudom intézni de temészetesen
ilyenkor gyorsan megy az idö és sehol nem voltam
a talákozohoz képest
na mindegy legközelebb majd talán jövöhét
bár akkor a szombat munka nap
Hi.Nem ton jó hejen kopogtatok- e? Dehát hová fordulhatnék DRZ-vel kapcsolatos kérdésbe mint a DRZ forumhoz.400S hez használati utmutatót keresek vagy hasonlót:)magyarul ha lehetne.
Ha valaki reagálna a kérésemre,szivesen venném.
spanyolul megvan.
de ez csak 1kelléke a tuningnak
valószinüleg ugy éri meg ha veszel rá mindenféle kütyüt még
dynojet(vagymifene)kipufogórendszer,légszüröh