Én most vettem egy zsír új drz e k6-os tipust akciósan 1,3 ért. Első nap egy siratón hanyatt estem vele és behorpadt a hűtő, elhajlott a kormány és a hátsó váznyúlvány. Szóval nem vmi erős felépítésű moci. De nagyon jól kezelhető. Ja és nem ment át műszakin mert nincs rajta duda és féklámpa.
Ezen már én is aggodtam
Ugy igaz hogy,mondjuk még 4esbe,lassan és hirtelen odarántasz neki,szal nagy erőt kap a lánc?ugy tudom hogy ez szinte minden 1hengeresnél igy van a láccal,mivel nem vmi kiegyensulyozottak!
Éni s meg voltam ijedve de aztán felvilágositottak:)nézz le menetközbe és ha látod h a lánc ide-oda ugrál és csattog akkor az ez a dolog!
Egy gyors kérdés itt a nagy ktm-drz harc közepette.
Februárban lettem dr-z sm tulaj:-) zsír új a gép és ez az első dr-zm...szóval...elég nehéz leírni mit is hallok de megpróbálom....menet közben olyan hangott hallani...nem minden fordulatnál... mint amilyet a régi mocikon a kilóméterspirálok adtak...ilyen ciripelő hang...
Ez normális a dr-zknél? Lehet csak én vagyok egyenlőre ilyen aggódós? :-)
A dr-zékröl meg annyit...haveromnak van egy S-es dr-zje 75.000nél jár...csak olajcsere...telószimeringek és egyéb apróságok voltak eddig...ja meg gumik:-)....blokkja bontatlan...és nem csak pötyög vele...crossozni is szokott persze nem versenyszinten...endurózni kőkeményen és minimálisan kimerészkedik az aszfaltra is....
épp tnp kérdeztem,drz-be kovácsolt dugo 32ezer ft..lehet h a ktm persze sokkal durvább,de a szervize is sokkal durvább..még szimmeringet se tudott bele kapni a csávo a 640esébe,eredetit kellett rendelnie,ami több mint 10 rongy volt..de én sztem,ebbe az ár kategoriába mint ami a drz van,nincs más max,a 2002-2003as léghütéses xt600as ami se nem ugrik annyira(nehéz),se nem pörög annyira(léghütéses)nah meg a technikája sem egy drz szintü..szal sztem akinek normál használatra kell,annak böven jo a drz(azért a durva terepen is ugyanugy el tud menni mint egy ktm),nah meg igénytelenebb..a husqvarna meg husabergekröl meg ne is beszéljünk,legnagyobb pénztemetök
Lehet,hogy nem a legjobbkor kérdezem de nektek szokta a DRZ enni az olajat?
Nekem most kellett utántölteni,vagy lehet,hogy szarul ellenőríztem...
Inkább lecserélem előbb az olajat..
Nem tudom mért ekkor ellen fél nektek a KTM, de szerintem annál jobb endúro nincs!
Egy 400DRZ, hol van mondjuk egy 400exc-ktm melett, még az mellet is elbújhat!
Ha viszont hozzá kell nyúlni egy KTM-hez, nem fogy 100ezrekbe kerűlni, mint mondjuk egy DRZ esetébe!
Láttam az árakat, hogy melyiknek mennyi az alkatrésze, hát nem tudom KTM kicsit olcsó, egy dugó gyürü szett ktm-hez, most vett haverom rendes márkakereskedésbe 36000ezer ft megúzta!
Egy DRZ hez ennyiért még a legszarabbat se aggyák oda, viszon a KTM nek ez a gyári 36000ft!
Ráadásul ugye az LC4 tényleg nem az a kihegyezett blokk ugye....
A DR-Z meg a 100 000 km kapcsolatáról én még csak annyit olvastam, hogy a DR-Z tartóstesztjének az értékelésében(azt már nem tudom, hogy 25 vagy 50ekm-es cikknél-e) a motorrevüben van egy szervizesnek a hozzászólása, aki azt irta, hogy már hoztak hozzá 100ekm-el bontatlan blokkal DR-Z-t szervizelni.
Továbbá csak annyit kivánok elmondani, hogy olyan szeviz nincs, amikor csak gyűrűket cserélnek, ez miféle hülyeség?
kérem kapcsojjaki
Hát az a KTM elég gyanus nekem..azok szinte mind kivannak hegyezve,folyamatos szervizt igényelnek,hozzányúlás nélkül LEHETETLEN hogy addig elmenjenek..egyik haveromnak van 620lc4 sm-je(az amugy pálya volt) és annyi baja volt vele hogy már a fasza kivan vele,pedig csak 15ezer km van benne(hol van az az 50töl..)
Te valami elég meggyepált géppel mehettél! Nem a kipufogon keresztűl fogod hallanhi hogy hogy szol a blokk! a nagy hangra csak annyit(jó is ha egy ijen gépnek baszott habgja van) Az 50.000km ről meg annyit, mert látom senki se hiszi el igaz volt, és ha akarjátok tudni az a Ktm még mindig megy!
Én azt nem hiszem el amit még annó egy DRZ-s gyerek mondott nekem , hogy egy DRZ 100.000km el tud menni úgy hogy szinte nem is kell hozzányulni, na azért én sem ma jöttem a 7busszal! CSak ennyit!
pár hónapja mentem egy 2004-es 525exc-vel, amiben kevés kilométer volt. A középkori óriásnak éreztem magam, mivel a seggem alatt egy 50 fős kovácsműhely és harangöntöde, elég keményen elnyomta a ménes hangját. Menni iszonyúan ment, de én nem bírnám elviselni, hogy a motor azt ordítja a fülembe ezerrel, hogy szét akarok esni... Szerintem képtelenség amit írsz, de ha igaz, akkor az illető oklevelet érdemel.
Kiveszed a feszítőjét, megnézed hol áll (hány fogat tud még kijönni) és ha az utolsó 2-3-nál vagy, akkor azonnal. Ha sok benne a kilométer, akkor nem árt a vezetőt is megnézni, mondjuk ehhez már meg kell bontani a motort.
Mi a fenének raknál bele R4-et? Gyárilag elő van írva a 10w40 részszintetikus olaj. Ez kell bele, semmi más. Nekem van egy R6-om is, és abba is tilos belerakni az R4-et, mert nem ken normálisan, felhígul, és cserélgetni kéne egyfolytában. Ja és ez 16000-nél tilt.
Vegyél bele Castrol ActEvo-t, az hibátlan lesz bele!
Köszönöm a válaszodat! De inkább a KTM-450exc melett döntöttem! Találtam egy 2006-év végi-t 1.4millioba, ami szerintem igen csak jó ár egy ktm-ért, főleg egy nem 1 éves motorért!
Majd elvállik mennyire kell bütykölni, a havei tártaságomba eddig egyetlen egy embernek nem kellet hozzányulni a micihoz!
Egy ismerősöm volt akinek egy 525-exc je volt, neki 50000km-után csak gyürüt kellet cserélni!
Ez fogott meg a KTM-be!
Itt lenne e gépem!
az az igazság,hogy mentem haverom 450exc-KTM-ével, és nagyon éreztem nagyon jól tudtam vele menni, pedig az nem 40Le!
Nem fényezni akarom magam de attól félek, hogy 1-2hónap mulva már kevésnek érezném a drz-t!
csak azért lenne a drz a választásom, mert a mostani motoromat csak abba számolják bele!
Ezen már én is aggodtam
Ugy igaz hogy,mondjuk még 4esbe,lassan és hirtelen odarántasz neki,szal nagy erőt kap a lánc?ugy tudom hogy ez szinte minden 1hengeresnél igy van a láccal,mivel nem vmi kiegyensulyozottak!
Éni s meg voltam ijedve de aztán felvilágositottak:)nézz le menetközbe és ha látod h a lánc ide-oda ugrál és csattog akkor az ez a dolog!
Egy gyors kérdés itt a nagy ktm-drz harc közepette.
Februárban lettem dr-z sm tulaj:-) zsír új a gép és ez az első dr-zm...szóval...elég nehéz leírni mit is hallok de megpróbálom....menet közben olyan hangott hallani...nem minden fordulatnál... mint amilyet a régi mocikon a kilóméterspirálok adtak...ilyen ciripelő hang...
Ez normális a dr-zknél? Lehet csak én vagyok egyenlőre ilyen aggódós? :-)
A dr-zékröl meg annyit...haveromnak van egy S-es dr-zje 75.000nél jár...csak olajcsere...telószimeringek és egyéb apróságok voltak eddig...ja meg gumik:-)....blokkja bontatlan...és nem csak pötyög vele...crossozni is szokott persze nem versenyszinten...endurózni kőkeményen és minimálisan kimerészkedik az aszfaltra is....
Nekem most kellett utántölteni,vagy lehet,hogy szarul ellenőríztem...
Inkább lecserélem előbb az olajat..
Egy 400DRZ, hol van mondjuk egy 400exc-ktm melett, még az mellet is elbújhat!
Ha viszont hozzá kell nyúlni egy KTM-hez, nem fogy 100ezrekbe kerűlni, mint mondjuk egy DRZ esetébe!
Láttam az árakat, hogy melyiknek mennyi az alkatrésze, hát nem tudom KTM kicsit olcsó, egy dugó gyürü szett ktm-hez, most vett haverom rendes márkakereskedésbe 36000ezer ft megúzta!
Egy DRZ hez ennyiért még a legszarabbat se aggyák oda, viszon a KTM nek ez a gyári 36000ft!
A DR-Z meg a 100 000 km kapcsolatáról én még csak annyit olvastam, hogy a DR-Z tartóstesztjének az értékelésében(azt már nem tudom, hogy 25 vagy 50ekm-es cikknél-e) a motorrevüben van egy szervizesnek a hozzászólása, aki azt irta, hogy már hoztak hozzá 100ekm-el bontatlan blokkal DR-Z-t szervizelni.
Továbbá csak annyit kivánok elmondani, hogy olyan szeviz nincs, amikor csak gyűrűket cserélnek, ez miféle hülyeség?
kérem kapcsojjaki
Én azt nem hiszem el amit még annó egy DRZ-s gyerek mondott nekem , hogy egy DRZ 100.000km el tud menni úgy hogy szinte nem is kell hozzányulni, na azért én sem ma jöttem a 7busszal! CSak ennyit!
pár hónapja mentem egy 2004-es 525exc-vel, amiben kevés kilométer volt. A középkori óriásnak éreztem magam, mivel a seggem alatt egy 50 fős kovácsműhely és harangöntöde, elég keményen elnyomta a ménes hangját. Menni iszonyúan ment, de én nem bírnám elviselni, hogy a motor azt ordítja a fülembe ezerrel, hogy szét akarok esni... Szerintem képtelenség amit írsz, de ha igaz, akkor az illető oklevelet érdemel.
Kiveszed a feszítőjét, megnézed hol áll (hány fogat tud még kijönni) és ha az utolsó 2-3-nál vagy, akkor azonnal. Ha sok benne a kilométer, akkor nem árt a vezetőt is megnézni, mondjuk ehhez már meg kell bontani a motort.
Vegyél bele Castrol ActEvo-t, az hibátlan lesz bele!
Majd elvállik mennyire kell bütykölni, a havei tártaságomba eddig egyetlen egy embernek nem kellet hozzányulni a micihoz!
Egy ismerősöm volt akinek egy 525-exc je volt, neki 50000km-után csak gyürüt kellet cserélni!
Ez fogott meg a KTM-be!
Itt lenne e gépem!
vezérmüláncot mikor érdemes cserélni rajta?
Nem fényezni akarom magam de attól félek, hogy 1-2hónap mulva már kevésnek érezném a drz-t!
csak azért lenne a drz a választásom, mert a mostani motoromat csak abba számolják bele!