Sziasztok. Tudtok egy olyan szerelőt aki bevállalja a dr250 shc-rendszerének a megjavítását? Egy tömítés a hátsó rugóstagon kifeküdt... cserélni kéne és hidraulika olajjal feltölteni.
Vkinek van hasonló tapasztalata?
szeva még az is meg lehet de nálam soha nem tudni
elözöhéten balra indultam a barátomhoz, és jobbra kanyarodtam Kakucs felé valami belsö kényszer soha nem tudom mere megyek
milyen mesze is vagy tölem (Ecser én )
Sziasztok! Dr250 (92)-vel az lenne a bajom, hogy alacsony fordulatszámon gyakorlatilag nem megy... csak fullad mint az ökör... nagy fordulaton (ha nagynehezen felpörög) akkor viszont már megyeget. Miután gyárira lett beállítva a szelephézag azóta ilyen -.-. Vkinek esetleg vann ötlete? Köszönöm
Helló!
A vízpumpában kiment a tömszelence!
Kb 4-5eFt! Azért folyik mert a pumpán vagy egy furat ami ezt jelzi és azért csöpög!
Vidd szervízbe mert neked ezt nem ajánlom, hogy te cseréld ki.
A gázt meg ne cibáld alapjáratról mert akkor azt fogja csinálni amit írtál. Adj neki egy kis fordulatot onnan már nem fog megtorpanni!
Én Castrol Actevo trizon 10-40 et használok már rég óta és nincs mérhető olajfogyasztás.S es DR-Z, 30 000 km van benne.2000-2500 km en ként cserélem az olajat.A 2 decit ami marad cserénél a 2 literből azt félidőben beöntöm de kicsit a nívó fölé is kerül az olajszint.Csak endurózni használom és kap rendesen.Mondjuk az erdőben ritkán kell sokáig magas fordulaton használni,inkább a nyomaték tartomány van használva.Közút biztos más.Tartós 140 kilométereken keresztül.........
Szevasz Hunky,
Nekem egy újonnan vásárolt 2007-es S-em van, most van benne 8300 km. Nagyon megkímélt állapotban van, de a Castrol Actevo-t nekem is csipegette. Az fix, hogy Castrol Actevo még egyszer nem kerül bele. Egyéb típusú olajakkal olajfogyasztás nem fordult elő. A kötelező szervizeken nem tudom, mit töltöttek bele, de a köztes cseréknél Silkolene-t használtam, ami árban és minőségben is nagyon jó volt. Tapasztalatom az, hogy ezek a híg piros full szint löttyök nem a DRZ kedvencei. Van még kb. 1000 km-em cseréig és GOOD BYE Castrol. Tehát első körben használj más olajat (javasolom a Motorex Cross Power-t, ami kitűnő, ill. lehet próbálkozni pl. Silkolene-nel vagy Motullal is). Ha ez nem segít, akkor kompressziómérés és esetleg gyűrű + dugó csere. Az egyébként normális, ha egy 4T egyhengeres kicsit csipegeti az olajat, főleg, ha pörgetik, ami ugyebár egyik egyhengeresnek sem a kedvence.
Üdv!
Köszi a válaszokat, úgy döntöttem utána töltögetek még egy darabig, úgy is van itthon ugyanolyan olajam még, és meglátom mennyire fogyasztja. Ha túlságosan, akkor leengedem és kipróbálok más márkát, vagy valami sűrűbbet, és ha az is nagyon fogy, akkor kompressziómérés, stb...
Vkinek van hasonló tapasztalata?
Lehet hogy az javít valamit majdnem 2 szer nagyobb a tartály rajta.
üdv.
elözöhéten balra indultam a barátomhoz, és jobbra kanyarodtam Kakucs felé
milyen mesze is vagy tölem
A vízpumpában kiment a tömszelence!
Kb 4-5eFt! Azért folyik mert a pumpán vagy egy furat ami ezt jelzi és azért csöpög!
Vidd szervízbe mert neked ezt nem ajánlom, hogy te cseréld ki.
A gázt meg ne cibáld alapjáratról mert akkor azt fogja csinálni amit írtál. Adj neki egy kis fordulatot onnan már nem fog megtorpanni!
Szegény motor!
igaz nincs erre semmi értelmes program
de legalább megmutatom hol van a majsai pálya
Mi a bajod a gyárival?Milyen pumpád van?
Supermotó kérdésem lenne.
Pontosabban első fék!
310-es tárcsához(gyári)valami komolyabb fékmunkahenger kéne!
Ötlet?
üdv.Dév.
Nekem egy újonnan vásárolt 2007-es S-em van, most van benne 8300 km. Nagyon megkímélt állapotban van, de a Castrol Actevo-t nekem is csipegette. Az fix, hogy Castrol Actevo még egyszer nem kerül bele. Egyéb típusú olajakkal olajfogyasztás nem fordult elő. A kötelező szervizeken nem tudom, mit töltöttek bele, de a köztes cseréknél Silkolene-t használtam, ami árban és minőségben is nagyon jó volt. Tapasztalatom az, hogy ezek a híg piros full szint löttyök nem a DRZ kedvencei. Van még kb. 1000 km-em cseréig és GOOD BYE Castrol. Tehát első körben használj más olajat (javasolom a Motorex Cross Power-t, ami kitűnő, ill. lehet próbálkozni pl. Silkolene-nel vagy Motullal is). Ha ez nem segít, akkor kompressziómérés és esetleg gyűrű + dugó csere. Az egyébként normális, ha egy 4T egyhengeres kicsit csipegeti az olajat, főleg, ha pörgetik, ami ugyebár egyik egyhengeresnek sem a kedvence.
Üdv!