hát a tekerccsel van a gond, mert most Zoli pakolt bele új dugót, azzal már nem lehet gond, szóval tényleg minden kilőve tekercsen kívül. Holnap még csak Zolitól hozom el, aztán megyek Pestre vizsgázni jövő héten, meg maradok fent még 1-2 hetet, és utána megyek reklamálni Miskolcra, mert ott van ez a tekercses, aki nekem csinálta.
Helló!Na az király akkor nem a gyújtással volt a gond?Hót irigy vagyok már én is húznám a fülét ma is megvoltak zavarodva a többiek a városba az én számom 30/204-0338 hívhatsz bármikor föleg hétvégén érek rá juli 10 ig utánna bármikor csak lenne már kész
megbeszéltük, 29-től 6-áig Pesten vagyok, onnantól itthon végig. Hétköznaponta meló, de hétvégente csapathatunk akármerre. A szaki száma meg a régi telefonomban volt ami közben meghótt, de majd holnap megszerzem megint. Elvileg holnap már hozhatom el a kékséget, tiszta Dr. House ami itt megy, csak motorszerelésben
A minap Ismét belepróbáltam a 160-as fúvókát az sm-be megint arra jutottam mint két éve sehogy nem jó bezabál az anyagból :)
Nem esik a fordulat stb stb de ha pörög akkor jó valaki próbálta már a 160-as fúvókát 40hp-s drz-be
a 155-el fasza kinek hogy van súbel tű 155-ösnél ?
vagy ha valaki kisérletezett 160-al mik voltak a tapasztalatok
FCR karbit nem tud valaki 39-est vagy 40-est nem csillagászati áron
Mentem 1 gyári sm-el leömlő kipuff nyitott szűrő +FCR39 volt rajta
de jól szedte a lábát nagyon a srác valamit makogott az előgyújtásról is de nem hagyta magát feggetni
Sziasztok!Van nekem egy dr500-as gépem.Olyan kérdésem lenne,hogy akkumulátor nélkül hogy lehetne megoldani hogy legyen rajta világítás?Közvetlenül töltésről nem működne a dolog?Vagy esetleg csinált már valaki ilyet közületek?
már mind 1 lett volan rápótolok 1 kicsit ennyi erővel és veszek egy KTM-et... már bánom h. nem azt vettem... most a gatyámat ráfizetem erre a generálra... viszont lesz 1 "új" motorom ha úgy vesszük...
Kisütött a nap és mindenki megőrült a téli hónapok után és addig húztuk a fülüket míg ki végkimerülésben meg nem döglöttek . Még hogy igénytelen motorok a drz-k egy nagy szart én gondoztam csak a legjobb cuccokat raktam bele és ez a hála szppás
Kedden motorozgattunk egyet Kklacházhán.
Képek: ITT
Videó: ITT
Csak felszigszalagoztam a fényképezőgépet a lámpára, azért rezeg így. Kéne valami hasonlóan egyszerű, de ennél azért nagyszerűbb megoldás
DR350-nel voltam. Élőben azért nincs ilyen traktor hangja
Amúgy én is elakartam kérni a számod hogy honnan vetted az adaptert a tárcsához csak mondta Zoli hogy így vetted.Amúgy hajdúdorogi vagyok majd ha végre valahára kész lesznek a gépek csaphatnánk egy karikát pl: Tokaj van még egy pár dorogi drz-s is.
A számát megtudnád mondani a szakinak ha véletlen kellene nem tudom hogy mi a fasz van a gyújtással de mikor odavittem semmi gond nem volt pöc röff volt a gép ezért reménykedek benne hogy megúszom
Nem esik a fordulat stb stb de ha pörög akkor jó valaki próbálta már a 160-as fúvókát 40hp-s drz-be
a 155-el fasza kinek hogy van súbel tű 155-ösnél ?
vagy ha valaki kisérletezett 160-al mik voltak a tapasztalatok
FCR karbit nem tud valaki 39-est vagy 40-est nem csillagászati áron
Mentem 1 gyári sm-el leömlő kipuff nyitott szűrő +FCR39 volt rajta
de jól szedte a lábát nagyon a srác valamit makogott az előgyújtásról is de nem hagyta magát feggetni
Jók ezek az épitett motorok!
Képek: ITT
Videó: ITT
Csak felszigszalagoztam a fényképezőgépet a lámpára, azért rezeg így. Kéne valami hasonlóan egyszerű, de ennél azért nagyszerűbb megoldás
DR350-nel voltam. Élőben azért nincs ilyen traktor hangja
ha tudoma pontos talála idöt meg minden ki irom