Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem is a szelepeket szeretném átteni, hanem a vezérműtengely profilját!
A tőkék geometriája ugyanjaz, a bütyköket nem koptatja, egyedül az üzemanyagmennyiség lehet kevés!
Különben a régi gasgasnak, amilyen neked is volt, majdnem pontosan ugyanaz a hengerfeje...
Az olajat kapja kívülről..
Hogy a vezetők, meg a tányérok 5 századdal nagyobbak, vagy kisebbek, senkit nem érdekel, a szeleprugója ugyanolyan benga, a tőkék szöge ugyanaz..
Nem hülye duma, ha nem le van mérve...
vennék egy drz-t de nem tudom melyiket? S, E vagy SM!? Tulajdonképp földútra használnám + sok aszfalt. Nem akarok kerekezni, ugratni stb. Nem tom, hogy az S gyenge e ehhez, vagy az sm kényelmesebb, vagy a az E, ami ku.va erős....szóval mit mondtok?
attól függ hogy használod. ha kened a száját érdemes sűrűn cserélni az olajat mindkét változatban, 1-2 ezer km-enként.
hogyha horgászni jársz vele vagy ilyesmi, akkor S. ha hajszolnád akkor inkább E. különbség a karbi, vez.tengelyek, kompresszió, kipuf átmérő.
ÜDV.!
Közeljövőben szeretnék venni egy DRZ 400-at és az érdekelne hogy az S és az E változat közt mi még a külömbség mert azt tudom hogy az E-s erősebb. De az E-s szervizigélnyesebb is? Vagy az üzemórás? Mert nekem rendszámos kellene és 90% ban közúton akarom használni a többi 10 is max csak földes.
szevasztok!
megválnék szeretett drz-mtől, mert egyáltalán nem használom mostanában.

ha érdekel valakit

ugyanitt használt cuccok:
airoh S4 bukó L-es szürke 15e
sixsixone pressure suit protektoring XL-es 15e
fox forma pro csizma 45-ös 15e
én sehova nem kötöttem ez a hozzászólás a fórumról van levéveamúgy a rózsaszínbe van bekötve úgy hogyel van vágva és a gyújtásdoboz felé menő részére van rá cinezve az ellenállás másik vége testen van a fokozatkapcsolóbol feljövő szál szabadon marad.
Üdv. Nekem egy dr-el lenne gondom.Elkezdett csörögni egy pár napja,de leginkább csak hidegen. Mi lehet vele a gáz? szelephézag lenne? köszi előre is.
Az ellenállást a rózsaszin szálba sorba kötötted?
Mi az ugyanaz?A szelepek is csak szemre egyformák,5 század különbség van a száraik között.Vezetőt,tányért,rögzítőt stb.mindent kell cserélni,hogy belemenjen helóka Duma nem kell,itt van pócon
köszi!
akkor jó ahogy van.....

esetleg magyar nyelvű kezelési utasítást tud valaki hozzá?
Nekem félig van, de ha az alján van 1 kicsi akkor is jó, mert az a tágulási tartály, ha melegszik a viz feljebb megy a szint.
nincs kedved 29.én menni Mátrába? mi megyünk haverokkal lesz vmi össznépi motoros találkozo aznap Kékestetőn
hűtővíz túlfolyó ha jól tudom, most nekem is van benne valamennyi
akkor sajnos nekem kell vele motoroznom addig
drz nek bal oldalon lent van valami víztartálya
abban kellene víznek lenni? mert most épp van valami az alján
hűtő tele van
800ért nem hiszem h. eltudod adni, fiatalabbak vannak annyiért
ÉN ott leszek,de csak fotózni megyek!
ok, értesítettem a leendő vevőt, alkudni majd ő fog
75e ft.
És itt vagyok a szomszédba Kalocsán.
enduro kerekek mennyi zseton?
ELADÓ!
DRZ 400 SM gyári teló kompletten!
DRZ 400 E-S-SM enduró és supermoto kerekek!
06-20-5-636-213
Sziasztok!
14-én szombaton Dömösön (Duna-kanyar) extrém enduró cirkusz (patak + épített pálya) 9:30-tól.
Jön valaki?
Üdv!
Helló!
Tudok neked olyan profilt csináltatni, ami a GasGas-ból 60 lovat hoz ki, és gari is van rá!
Mint tudjuk ezeknek ugyanaz a hengerfejük!
Saját tervezés, ha nem tetszik visszakapod az előzőt, nem kell fizetned érte!
Van készen is, csak a próba idejére egy kis munkadíjat kell fizetni, ki-beszer, hézagolás!
Adsz neki egy csomó benyát és Rakenról!
4-be is fel tudod majd küzdeni, nem kell kuplung!
:-)
jól hangzik
csak amit te tuningra költöttél, azt én arra, hogy tökéletes, gyári állapothoz közeli legyen a motor ezt már nem érné meg feltuningolni, így is bukok rajta, de am. nem feltétlenül eladó, valaki úgyis elviszi drágán is a 24kW-os papír miatt, mert az ritka mint a fehér holló
szóval 800 ezer, ha valaki alkudni akar akkor 850-ről lealkudhatja 800-ra