Köszi, de az lenne az igaz ha olyan lenne amibe az érzékelőt is bele tudnám rakni. Arra a ketyerére gondolok ami érzékeli, hogy a kuplungot behúztad-e az indításhoz..
az volt a bajom az 530al,hogy később adta le a nyomatékát! a 450es kb ugy mint a drzm és ezért tetszett az sokkal jobban! majdnem el is dobott amikor már hulla voltam
Igen, ott mentem vele először crosspályán, inkább az a brutál benne hogy kurva nagy nyomatékgyár, egy ismerősöm is DRz után váltott erre, ezt is kipróbáltam még vagy 3x aztán Ő is rájött sok lesz, vissza ült 400 EXC re , az után meg 250 SXf , kicsit fordítva járta be a létrát :D... ennél brutálabb amivel valaha is mentem az a Husaberg FE 650 , nah gyerekek az igazi "gőzkalapács"(csak mostmár 1 éve kosárban van a blokk a srácnak :S)..., amit nem szeretnék kihagyni a repertoáromból az még az RXV 550
Most láttam a Facebookon a motorod képét, az új tulajnál :)
KTM re visszatérve ha supermotozol biztos jól jön a több erő, de terepre felesleges az 530 ezt tapasztalatból mondom, szerintem egy 250 4T a legjobb választás oda. Nekem pl a legjobban eddig a 2009 es 400EXC tetszett mert az nem nagyon okoz meglepetést olyan kezes motor, de mivel én már nem ma kezdtem , venném a bátorságot hogy 450 legyen a következő, bár a 60kg omat a DR-z is repíti :D ...
holnap szerintem ki megyek egy köre
ma késön értem haza lemaradtam rola