Egy szerelő olyan mondott nekem a héten, hogy ha eszi az olajat, lehet elég cserélni (persze a szelepszárszimmeringeken kívül) csak a gyürüket is, nem muszáj dugót!
Szerintetek ez milyen megoldás, hogy nem dugóval együtt cserélni a gyürüket?
Segítsetek! DR 650-em hátulja puha. két személlyel nem is tudom használni, mert ül. Supermoto és utcára jobb lenne ha kemény lenne. A rugó max.-ra összetekerve, a teló 5 bar-ra felfújva, és semmi olyan mint a lipityóka. Aki tud valami megoldást kérem írja meg ! köszi.
ez mind szép és jó, már csak annyi felesleges zseton kéne hozzá nagyobb karbira esetleg késöbb még be is ruházok lehet... most csak egy dob van rajta a többi gyári....
rosszul van beállitva az első teleszkóp vagy kemény a gumi, nekem 150 felett se szitál, nekem is mikor megvettem szitált erős gázra, vissza kell venni a keménységből, alul felül, 4 kis tekerő, 19 fokozatba állitható vagy 24, nem emléxem a közepes beállitásból induljatok ki, attól lehet keményebb de ne tulságosan és nem fog szitálni, de attól is függ hány kiló vagy...
Gyári sm-be gond nélkül elfér a 160/60 utcai vagy 165/65 vágott slick ez tuti mert használtam.
De E-be rakott már valaki 150nél szélesebb gumit? 150/70es van most nekem gyári sm szetten és 2 személlyel darálja a lánc a szélét kicsit... 1el minimálisan hozzáér.
Rakott már valaki E-be 150nél szélesebb gumit? áttétel 14-44.
Szerintem nyugodtan teheted hátra a 160/60 ast nekem álltalában az szokott lenni ritka mikor a 150 es szerintem könnyebb kanyarban döntögetni mert picit púposabb a gumi annyi annyi hátrány viszont van hogy azért kell használni kanyarokban, mivel púposabb jobban kopik a közepe de szerintem annyira nem lenne észrevehető.....
az áttételre vissza térve nekem 15-44 van fenn most előtte 15-41 volt és szerintem a 15-41 el is eléggé jól kapdosta az elejét illetve nem is pörgött annyit de ! 15-44 el 100 110 el szoktam menni és én nem érzem hogy nagyon pörögne a motor gázt is alig kell húzni és már ott is van azért azt ne várjátok hogy 2 pöffenés-t haljatok csak mint a chopper-eknél
most, hogy olvasgatom a gumis meg az áttételes hozzászólásokat bennem is felmerül pár kérdés.
lassan alktuális lesz mind a hátsó gumi csere ill a láncszetté is.
a motor 2005-ös gyári SM.
szinte csak aszfalton van használva, nagyobb részt is csak városban.
jelenleg 150/60-as Dunlop GP van hátul... de ha beférne a 160-as akkor azt venném bele... ki melyiket javasolná?
az áttételhez meg olyan tipp kellene, hogy az utazója legalább 100-110 felé legyen de 2ben kerékre jöjjön van ilyen megoldás?
láncba az 520-as did-et néztem a max75 lóerőset.
ellenben nem lehet vele kereket pumpálni, meg port/brigéciolt stb fújni
régebben 2 utcányi gyerek focijaiit fújkáltm
szóval jó egy kompresszor a háznál
Kösz a tippeket.
Sajnos be kell fejeznem a terepezést (eddig főleg soft enduróztam), mert kiakadt a térdem. Úgyhogy most átállok az aszfaltos túrákra + eseti földutas kirándulás. Azért gondoltam a 15/41-re, hogy 100-as tempónál (nálam utazó) kevesebbet forogjon. Nem tudom, mit tapasztaltatok, de a gyári 15/44-gyel úgy érzem inkább a 90-et szereti. Majd beszámolok, ha meglesz a láncszett. Üdv.
Egy szerelő olyan mondott nekem a héten, hogy ha eszi az olajat, lehet elég cserélni (persze a szelepszárszimmeringeken kívül) csak a gyürüket is, nem muszáj dugót!
Szerintetek ez milyen megoldás, hogy nem dugóval együtt cserélni a gyürüket?
Nekem E van viszonylag rövid áttétellel 14-44 szal gond nélkül feljön 2ben, 3ban már nemigen tudom gázra... ott kuplunggal lehet.
Krossz szett 14-47el 3ban még könnyedén jön gázra.
Nincs tuning a motoron, talán egy dob segíteni még az erejében
Mikor hivjalak a kilóméteróra spirál ügybe ?
ami havenak van sm drz annak beszitál, pedig nincs 3000km a gépben
biztos h jó lesz a 150/60, /70el ledönteni se lehet a motort, hátul már elfogy a gumi elől meg még marad 2 centi majré...
Ügyes vagy ha azzal az áttétellel kerékre veszed 2ben gázra...
Kicsit más lesz a kerékátmérő miatt ugyan az áttétel a két motoron!
Még mindig a gumira visszatérve.
Gyári sm-be gond nélkül elfér a 160/60 utcai vagy 165/65 vágott slick ez tuti mert használtam.
De E-be rakott már valaki 150nél szélesebb gumit? 150/70es van most nekem gyári sm szetten és 2 személlyel darálja a lánc a szélét kicsit... 1el minimálisan hozzáér.
Rakott már valaki E-be 150nél szélesebb gumit? áttétel 14-44.
Edem
Szerintem nyugodtan teheted hátra a 160/60 ast nekem álltalában az szokott lenni ritka mikor a 150 es szerintem könnyebb kanyarban döntögetni mert picit púposabb a gumi annyi annyi hátrány viszont van hogy azért kell használni kanyarokban, mivel púposabb jobban kopik a közepe
az áttételre vissza térve nekem 15-44 van fenn most előtte 15-41 volt és szerintem a 15-41 el is eléggé jól kapdosta az elejét illetve nem is pörgött annyit de ! 15-44 el 100 110 el szoktam menni és én nem érzem hogy nagyon pörögne a motor gázt is alig kell húzni és már ott is van azért azt ne várjátok hogy 2 pöffenés-t haljatok csak mint a chopper-eknél
email.: apriliarx125@gmail.com
tel.: 06/30-41-70-233
vagy facebook Zeher Tamás a nevem....
üdv
lassan alktuális lesz mind a hátsó gumi csere ill a láncszetté is.
a motor 2005-ös gyári SM.
szinte csak aszfalton van használva, nagyobb részt is csak városban.
jelenleg 150/60-as Dunlop GP van hátul... de ha beférne a 160-as akkor azt venném bele... ki melyiket javasolná?
az áttételhez meg olyan tipp kellene, hogy az utazója legalább 100-110 felé legyen de 2ben kerékre jöjjön
láncba az 520-as did-et néztem a max75 lóerőset.
vélemények?
régebben 2 utcányi gyerek focijaiit fújkáltm
szóval jó egy kompresszor a háznál
Sajnos be kell fejeznem a terepezést (eddig főleg soft enduróztam), mert kiakadt a térdem. Úgyhogy most átállok az aszfaltos túrákra + eseti földutas kirándulás. Azért gondoltam a 15/41-re, hogy 100-as tempónál (nálam utazó) kevesebbet forogjon. Nem tudom, mit tapasztaltatok, de a gyári 15/44-gyel úgy érzem inkább a 90-et szereti. Majd beszámolok, ha meglesz a láncszett. Üdv.
Választ kösz