Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van itt a fórumosok közt szegedi DRZ-s?
Hali!

Egy szerelő olyan mondott nekem a héten, hogy ha eszi az olajat, lehet elég cserélni (persze a szelepszárszimmeringeken kívül) csak a gyürüket is, nem muszáj dugót!
Szerintetek ez milyen megoldás, hogy nem dugóval együtt cserélni a gyürüket?
Hello!

Nekem E van viszonylag rövid áttétellel 14-44 szal gond nélkül feljön 2ben, 3ban már nemigen tudom gázra... ott kuplunggal lehet.

Krossz szett 14-47el 3ban még könnyedén jön gázra.

Nincs tuning a motoron, talán egy dob segíteni még az erejében
kevés benzinnel gázra feljön ha tele van akkor kettőbe pici kövér gáz bebókol és megrántod felfelé:D csak fosok mióta elestem:D
Segítsetek! DR 650-em hátulja puha. két személlyel nem is tudom használni, mert ül. Supermoto és utcára jobb lenne ha kemény lenne. A rugó max.-ra összetekerve, a teló 5 bar-ra felfújva, és semmi olyan mint a lipityóka. Aki tud valami megoldást kérem írja meg ! köszi.
Dávid !
Mikor hivjalak a kilóméteróra spirál ügybe ?
ez mind szép és jó, már csak annyi felesleges zseton kéne hozzá nagyobb karbira esetleg késöbb még be is ruházok lehet... most csak egy dob van rajta a többi gyári....
rosszul van beállitva az első teleszkóp vagy kemény a gumi, nekem 150 felett se szitál, nekem is mikor megvettem szitált erős gázra, vissza kell venni a keménységből, alul felül, 4 kis tekerő, 19 fokozatba állitható vagy 24, nem emléxem a közepes beállitásból induljatok ki, attól lehet keményebb de ne tulságosan és nem fog szitálni, de attól is függ hány kiló vagy...
120 felé nem szitál a kormány?
ami havenak van sm drz annak beszitál, pedig nincs 3000km a gépben
165/55 vágottslick, 15-39 hosszú áttétel, 440 athena hengerszett, fcr karbi, 3.ba fel lehet venni kerékre, utazó 120
Hello!

biztos h jó lesz a 150/60, /70el ledönteni se lehet a motort, hátul már elfogy a gumi elől meg még marad 2 centi majré...

Ügyes vagy ha azzal az áttétellel kerékre veszed 2ben gázra...
150/70 et nekem is kajálta a lánc:D ma rendeltem 150/60at kivi leszek rá milyen lesz áttét meg 15/41! kettőbe egykerék kevés benzinnel meg főleg:D
Akármilyen áttételt ráraksz, akkor se lesz olyan kicsi a fordulat 100nál, hogy rázzon
Áttétellel óvatosan, nem mindegy hogy S vagy SM.
Kicsit más lesz a kerékátmérő miatt ugyan az áttétel a két motoron!
Sziasztok!

Még mindig a gumira visszatérve.

Gyári sm-be gond nélkül elfér a 160/60 utcai vagy 165/65 vágott slick ez tuti mert használtam.

De E-be rakott már valaki 150nél szélesebb gumit? 150/70es van most nekem gyári sm szetten és 2 személlyel darálja a lánc a szélét kicsit... 1el minimálisan hozzáér.

Rakott már valaki E-be 150nél szélesebb gumit? áttétel 14-44.

Edem
Keverék/levegő csavaron kell állítani kb fél fordulatot!
mien felni van a motorod alatt nekem sem fűzött széles kerék és mégsem ér bele
Nekem a 160/60 beleér a láncba elég durván!
Hali

Szerintem nyugodtan teheted hátra a 160/60 ast nekem álltalában az szokott lenni ritka mikor a 150 es szerintem könnyebb kanyarban döntögetni mert picit púposabb a gumi annyi annyi hátrány viszont van hogy azért kell használni kanyarokban, mivel púposabb jobban kopik a közepe de szerintem annyira nem lenne észrevehető.....

az áttételre vissza térve nekem 15-44 van fenn most előtte 15-41 volt és szerintem a 15-41 el is eléggé jól kapdosta az elejét illetve nem is pörgött annyit de ! 15-44 el 100 110 el szoktam menni és én nem érzem hogy nagyon pörögne a motor gázt is alig kell húzni és már ott is van azért azt ne várjátok hogy 2 pöffenés-t haljatok csak mint a chopper-eknél
Szia nekem lenne egy bele való sm kerekem ha gondolod adok elérhetőséget és csörgess meg

email.: apriliarx125@gmail.com
tel.: 06/30-41-70-233

vagy facebook Zeher Tamás a nevem....

üdv
most, hogy olvasgatom a gumis meg az áttételes hozzászólásokat bennem is felmerül pár kérdés.
lassan alktuális lesz mind a hátsó gumi csere ill a láncszetté is.

a motor 2005-ös gyári SM.

szinte csak aszfalton van használva, nagyobb részt is csak városban.

jelenleg 150/60-as Dunlop GP van hátul... de ha beférne a 160-as akkor azt venném bele... ki melyiket javasolná?

az áttételhez meg olyan tipp kellene, hogy az utazója legalább 100-110 felé legyen de 2ben kerékre jöjjön van ilyen megoldás?
láncba az 520-as did-et néztem a max75 lóerőset.

vélemények?
minél kisebb a fordulat annál jobban rázza magát az egyhengeres.... szóval nem biztos hogy az a jó ha pici a fordulat 100nál......
ellenben nem lehet vele kereket pumpálni, meg port/brigéciolt stb fújni
régebben 2 utcányi gyerek focijaiit fújkáltm
szóval jó egy kompresszor a háznál
Kösz a tippeket.
Sajnos be kell fejeznem a terepezést (eddig főleg soft enduróztam), mert kiakadt a térdem. Úgyhogy most átállok az aszfaltos túrákra + eseti földutas kirándulás. Azért gondoltam a 15/41-re, hogy 100-as tempónál (nálam utazó) kevesebbet forogjon. Nem tudom, mit tapasztaltatok, de a gyári 15/44-gyel úgy érzem inkább a 90-et szereti. Majd beszámolok, ha meglesz a láncszett. Üdv.
Üdv! Valaki meg tudja mondani hogy drzbe supermoto kerékszett milyen való ami nem drótküllős?

Választ kösz