Távolságnál 1 km-en kb 200 m-t csal lefelé. A lényeg, hogy 1.25-el kell beszorozni mindig, és akkor kapok pontos értéket. Gondoltam ha valaki ugyanilyen cipőben van, csak neki plusszos a csalás, cserélhetnénk km-órát!
Mennyit csal?
Ha jól emlékszem benne van a msz-be hogy a kilométeróráknak a valóságos sebesség helyett maximum 10% al lefele KELL csalnia!
A valóságban ezt 50-re szokták pontosan belőni,ott a legpontosabb, de motoroknál direkt nagyobb a "tűrés" mert 1mm-t mozdítasz a markolaton és már 60km/h fölött vagy. és jön a bünti!
Ktm duke 690-nél pl 8-at csal direkt lefele!
Sziasztok, van egy gyári DRZ 400 E fehér fejidomom, izzókkal, mindenestől. A bömcimre Egy RMZ 450-esét zizzentettem föl. Tehát aki igényt tartana esetleg rá az hívjon ezeken a számokon: 30-468-50-40 vagy 30-937-40-27 sajnálom a kazánba bedobni, de nekem sem kell! Pesten ferencváros nevű vasútállomásra fel tudom vinni, vagy eljön a delikvens Szabadszállás nevű településre a Pipacs u. 8. szám alá, és máris viheti ingyen és bérmentve :-D
Km-órát / műszerfalat cserélnék olyan DRZ tulajjal, akinek az órája PLUSZ-ba csal! (merthogy az enyém kevesebbet mutat, mint a valóságban, és gondolom ez a dolog másként nem korrigálható...
Érdeklődni itt , vagy priviben!
Ezt töltsd le , angol szervizkönyv,ebben megtalálod ak arburátor résznél, a lényeg az hogy le kell húzni a TPS szenzort, az alapjárati csavart vissza kell csavarni teljesen és ellenállást kellene mérned a multiméterrel a TPS szenzor 3 kivezetése közt a leírás szerint, megvannak az értékek, mikor áll jól alaphelyzetben. Amúgy a szenzor a gyújtásba szól bele...
06-20-5-636-213
nagy.david@kalocsakom.hu
Ferencvárosi állomásnál átvenném, mikor lenne neked jó?
Ha jól emlékszem benne van a msz-be hogy a kilométeróráknak a valóságos sebesség helyett maximum 10% al lefele KELL csalnia!
A valóságban ezt 50-re szokták pontosan belőni,ott a legpontosabb, de motoroknál direkt nagyobb a "tűrés" mert 1mm-t mozdítasz a markolaton és már 60km/h fölött vagy. és jön a bünti!
Ktm duke 690-nél pl 8-at csal direkt lefele!
:)
Km-órát / műszerfalat cserélnék olyan DRZ tulajjal, akinek az órája PLUSZ-ba csal! (merthogy az enyém kevesebbet mutat, mint a valóságban, és gondolom ez a dolog másként nem korrigálható...
Érdeklődni itt , vagy priviben!
Légyszi áruljátok el nekem hogy E-be gyári Sm szettre mekkora gumi fér el?
150/70et éri a lánc éppen 14-44 áttéttel, reménytelen próbálkozni 160/60al vagy 165/55 slickkel?
Köszi
Edem
Lenne pár eladó DRZ cuccom
íme:
DRZ400SM elsö fejidom 5000ft (használt)
RMZ sárvédö 2500ft (használt)
DRZ400 elsö-hátsó felni 20000ft/2db
küllök 21colos kerékbe 36db 8000ft
küllök 18colos kerékbe 36db 8000ft
DRZ400 jobbos hütöidom 2000ft (használt)
DRZ400 44es hátsó lánckerék 2500ft (enyhén kopott)
DRZ400 vázvédö 4000ft (használt)
DRZ400 S/SM duda 1000ft
Acerbis ledes lámpa DRZ400S re alakitva(segédváz miatt) 7000ft (használt)
Motul hűtöfolyadék 1000ft 1l
18colos kerékbe elfordulásgátló 3000ft (használt)
DRZ400S kuplugbowden 4500ft (új)
DRZ400S/E/SM vizpumpa tömszelence 2000ft (új)
DRZ400S sárvédö táska rögzitövel 2000ft (használt)
DRZ400 S/SM láncvédö burkolat 4000ft (újszerü)
egyéb:
KTM SX 80 kipufrendszer 20000ft
defektjavitó habspray 1000ft
kormányszivacs acerbis 1000ft (használt)
kipuf dugó 4T 1000ft
Érdeklödni csak telefonon : Kovács Gábor-Mende
06 30 859 8807
KÖSZI!