Szia!
Én kb 1 évig nézegettem a hirdetéseket, "normálisat" venni sztem nem egyszerű... Nálam mondjuk szempont volt, hogy minél gyáribb legyen. (Majd én buherálom, ha akarom.)
2004-ről 2005-re volt modellváltás, itt egy link a modell történetről, talán segít valamit: http://www.suzukicycles.org/DR...
hengerek.főtengejek.gyujtások.elektronikák.váltók.karb
ik.fütómüvek.kerekek.idomok.blok felek.deknik.lendkerék.berugókarok.öninditók.fesz szabájzók.müszer falak.kuplongok.kihajtások.kipufogók.ülések azaz minden van á-tol-z-ig--- 06304053450...
Ja, valójában a DRZ-n is elég csak a főfúvókát, a 25-ös alapjárati főfúvókát is csak azért említik, mert ha a gyári fuel screw-t túlságosan kicsavarja az ember, akkor menet közben a vibrációtól könnyen kieshet. (állítólag). Na mindegy, érdemes teljesen végigolvasni a master 3x3 postot a TT-n, mert sok benne a zavar, amit az elején írnak, a közepe felé már megint más, szóval sok a zagyválás benne.
Megveszem a tükröket! E-s DRZ-re kerülnek, felfogató nincs esetleg hozzá? Kérlek írj egy mailt lipkovics.balazs kukac chello.hu a címem. Este leszek gépnél legközelebb.
Nekem ette a gumit a 160/60 - készítettem láncvezetőt: 3 mm- es lemezre erősítettem 10 és 15 mm- es műanyagot facsavarral amit a lengővillára erősítettem. Kellően eltart, de ügyelni kell az alsó vezetőre is, mert igazából a láncnak alul van lógása és tud a gumiba beleverni!
Nem tud véletlenül valaki eladó DRZ400E-t "nemfontos hogy rendszámos legyen"?
És akár akit érdekel 2004es szép Yamaha Yz125 csere?!