Lehet honoltatni, de nem a szokásos mélységben, hanem csak ún. kis mélységű, tisztító honolást lehet. Fúrni, mint egy szimót tuti nem lehet, én úgy tudom viszont, hogy perselyt cseréltetni lehet... De szerintem nem érdemes ilyenekkel foglalkozni...
Azt olvastam lehet hónoltatni a nicasilt is, sőt fel is hívtam egy műhelyt,
és 4-5 ezerért megcsinálják. Bár azt nem kérdeztem,hogy 434 hez elég vastag-e az anyag, gondolom ha látják megmondják.
Hengerfejet nem fúrunk!
Hengert szokás, de a DRZ hengere nem fúrható tudtommal, mert nikocilos (gondolom nem helyesen írtam le de nem volt időm kikeresni hogy kell )
Tudom senki nem kérdezte a véleményem de azért elmondom
Szerintem nem sok értelme van ennek a váltásnak, nyilván erősebb a ktm de bizonyos helyeken meg hátránya van a gépnek,terepen könnyebb kiseb dörzivel jobban lehet lavírozni. Illetve műúton annyival nem nyújt nagyobb élményt de persze mindenki maga tudja. Azért majd kíváncsi leszek a véleményedre remélem megírod a hogy mit veszel észre a két gép között.
Nyílván a ktm-et fogod dicsérni hogy igazold magad hogy megérte a csere,de ha ettől eltekintünk kíváncsi vagyok.
Nagyon gondolkodok hogy én is eladjam a drz-t kategória váltás miatt,majd márciusra kitalálom hogy mi legyen.
Mindenesetre akármit veszel leled benne örömöd! Gumifákat meg a többi szokásos jókívánságot........
Üdv
B.U.É.K Mindenkinek!
Egy ilyen kép volt a gépemen, mert nekem sem volt régen féklámpám, és akkor keresgéltem a neten. De végül egy nyomáskapcsolóval csináltam meg.
Szasztok
Először is B.U.É.K !
Kérdésem hogy az S,SM dörziken a hátsó féknél van féklámpa kapcsoló? Ha igen milyen kapcsoló van? Linket ha kérhetném.
Köszi
üdv
Bocsi a gonoszkodásért :)
és 4-5 ezerért megcsinálják. Bár azt nem kérdeztem,hogy 434 hez elég vastag-e az anyag, gondolom ha látják megmondják.
Hengert szokás, de a DRZ hengere nem fúrható tudtommal, mert nikocilos (gondolom nem helyesen írtam le de nem volt időm kikeresni hogy kell
Szerintem nem sok értelme van ennek a váltásnak, nyilván erősebb a ktm de bizonyos helyeken meg hátránya van a gépnek,terepen könnyebb kiseb dörzivel jobban lehet lavírozni. Illetve műúton annyival nem nyújt nagyobb élményt de persze mindenki maga tudja. Azért majd kíváncsi leszek a véleményedre remélem megírod a hogy mit veszel észre a két gép között.
Nyílván a ktm-et fogod dicsérni hogy igazold magad hogy megérte a csere,de ha ettől eltekintünk kíváncsi vagyok.
Nagyon gondolkodok hogy én is eladjam a drz-t kategória váltás miatt,majd márciusra kitalálom hogy mi legyen.
Mindenesetre akármit veszel leled benne örömöd! Gumifákat meg a többi szokásos jókívánságot........
Üdv
640 lc4 a terv
DRZ-E- ben a gyári hengerfejet fel lehet fúratni 434ccm-re? 91,96mm.
Köszi!
Progrip orrvédős cross szemüveg, arany, illetve ezüst tükrös lencsével, ÚJ! 7000Ft-
Acerbis térdvédő: 5000Ft-
Érd.: kgdrzs@hotmail.com
Mi lesz az utód?
Garmin Zumo 660-at használok, gyári Garmin motoros tartóval. Terepen még sosem esett le
Jók a képek,szép a gép!
Milyen gps-ed van? Terepen nem esik ki a tartólyából?
Üdv
van valakinek tapasztalata, rendelt már tőle?
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Ezt dobta be google:link
Mellesleg köszi mindenkinek!
http://www.mofaker.hu/termek/F...
plusz egy rugó hozzá 200ft
Egy ilyen kép volt a gépemen, mert nekem sem volt régen féklámpám, és akkor keresgéltem a neten. De végül egy nyomáskapcsolóval csináltam meg.
Köszi véletlen nem tudsz róla képet hogyan van megoldva vagy netán kapcsolóról egy képet?
köszi
üdv
Rugó köti össze a kart a kapcsival..
Először is B.U.É.K !
Kérdésem hogy az S,SM dörziken a hátsó féknél van féklámpa kapcsoló? Ha igen milyen kapcsoló van? Linket ha kérhetném.
Köszi
üdv
DR-Z 400 S/SM/E hátsó Féknyereg protektor.: 3000Ft-
Gumibelsők 21", 18" 1500Ft- darabja.
DR-Z 400 gyári tükör.: 2000Ft-
DR-Z 400 gyári index párban.: 2000Ft-
Érd.: kgdrzs@hotmail.com