A 7 végén szét ment a váltóm..ill. a vissza húzó rugó törhetett el,mert csak úgy tudok váltani hogy először tolok fel-le,attól függ merre akarok váltani,a váltón váltás előtt,így bele tudom rakni...a váltó kar csak úgy el van,nincs rúgós ellenállás...tehát a rúgó lehet a ludas,nem a léptető villa mert így veszi..na a kérdés: szét kell e húzni az egész blokkot a rugó cseréhez,vagy a dekni levétele után hozzá férhető?Megpróbálja e én vagy szerelő?
supermoto kerekekhez milyen áttételt javasoltok?milyet tegyek hogy lehessen 100-120-al kényelmesen gurulni.mert most 15/46 a méretek.hátra mekkora kéne?
menj egy kört sárvédő nélkül, nem kerül semmibe aztán ha ugyanúgy szitál akkor nem az a gond
nekem a hondán még 130 felé sem szitál pedig előtte 70-nél kezdte, 90-nál meg már tisztára életveszély volt
Sziasztok.Keresek drz hengerfejet!Az sem nagy probléma ha a szelepek rosszak benne.Leginkább a ház érdekel.De természetesen ha hibátlan az egész,az sem gond!
KÖSZI
L-es
10000Huf
Köszi Trobee!
Lehet állítani a motor magasságán? Ha igen, mennyit? Kösz!
nekem a hondán még 130 felé sem szitál pedig előtte 70-nél kezdte, 90-nál meg már tisztára életveszély volt
Vasárnap egy jó kis másnaposságtól függő keménységű terepezés ?
Nem olyan hosszú mint a régi, nem is lent annyira.
nekem is rázta a kormányt aztán tettem az első sárvádőre merevítést aztán azóta nem szitál
Lecseréltem az enduró szettet sm szettre, emiatt lehet kormány szitálás 80km/h óra felett?
KÖSZI