Tegnap szét kaptam a kormány művet...ideje volt...száraz volt..egyedül csináltam,szenvedtem rendesen,még jó h előtte való nap csináltam motor tartó bakot,de így is nehéz egyedül,jól bezsíroztam,sima egyszerű zsírral.jó az,nem? volt grafitos is,de ez mellet döntöttem.Milyen időként érdemes át zsírozni?
Az enyémnek ugyan ilyen problémája van,2 hete még éppen hogy csak csöpögött,most már ez miatt használhatatlan a motor,nekem a cső teljes keresztmetszetén ömlik a benzin kifelé,akár az egész tank is lejön,nem merem már kinyitni sem a csapot,sajnos a szerelőmnek sok a munkája,későbbre vállalta el, így én már egyszer szétszedtem, (nem vagyok profi szerelő)én is az úszót gondoltam bűnösnek,de ott semmi hibát nem találtam,kitakarítottam a fúvókákat,és össze lett rakva,de a probléma továbbra is fennáll. Viszont rájöttem arra hogy miért torpan a motor,a karbi alján lévő gumimembránom is át van szakadva,ettől torpan meg hirtelen erős gázadásra,tehát membrán mindenképp új kell,de nem gondolom hogy ez miatt az egész tank benzinem képes távozni.Ha sikerült a problémára megoldást találnod,akkor légyszíves írd már le itt a fórumon.Én az enyémmel már megvárom a szerelőt,mert szintén tanácstalan vagyok.
Valakinek volt már olyan gondja, hogy drz-e karburátorból a karbi alján található túlfolyócsövön keresztül folyt a benzin.
Valakinek van valami tippje, hogy ezzel mit lehet kezdeni? eddig nem volt ilyen jellegű problémája a motornak...
én is jártam elején emeltem egy kicsit jobb lett . dönteni még rossz ha több időm lesz a hátulját ültetem. de ha teljesen sm-re állítasz nem tom hogy endurón hogy fog viselkedni ..
Tud valaki olyan oldalt, ahonnan service manuált tudok letölteni ingyen, mindenféle regisztráció nélkül Suzuki Dr 250 96'-osra vagy Suzuki DRZ-250-re?
Vagy ha van valakinek eltudja küldeni nekem?
S-es típusú DRZ alakítottam át SM-re. A 21 colos kerék helyére 17 colos került be, emiatt jóval többet mutat a kilométeróra a valós értéknél. Nem tudja esetleg valaki, hogy SM és S változat között a kilométeróra meghajtás vagy maga a kilométeróra az ami különbözik?
Sziasztok szeretnék kérdezni sm gyári sárvédőt raktam fel a szépség miatt, mit tudok tenni ......ugy rázza az elejét hogy nagyon:) segítsetek kérlek jelen pillanat enduro kerékkel használom, várom a válaszokat! Köszönöm szépen!
Használ valaki vágott slik gumit utcán? Milyet érdemes venni és kitől, többen is hirdetnek a sportmotoron.
Tehát 1 segédváz csere segítene?
Vagy csináljak egy közdarabot a felfogatáshoz?
Ha találok megoldást feltétlenül írok.
Valakinek volt már olyan gondja, hogy drz-e karburátorból a karbi alján található túlfolyócsövön keresztül folyt a benzin.
Valakinek van valami tippje, hogy ezzel mit lehet kezdeni? eddig nem volt ilyen jellegű problémája a motornak...
Tud valaki olyan oldalt, ahonnan service manuált tudok letölteni ingyen, mindenféle regisztráció nélkül Suzuki Dr 250 96'-osra vagy Suzuki DRZ-250-re?
Vagy ha van valakinek eltudja küldeni nekem?
Üdv, Nyic
S-es típusú DRZ alakítottam át SM-re. A 21 colos kerék helyére 17 colos került be, emiatt jóval többet mutat a kilométeróra a valós értéknél. Nem tudja esetleg valaki, hogy SM és S változat között a kilométeróra meghajtás vagy maga a kilométeróra az ami különbözik?
Köszi,
Attila
Van valakinek E-s Drz-én Leovince X3-as rendszere mert ma próbáltam felrakni de valahogy nem stimmel az összekötőnél a felfogatás