nekem a vázban még nincs olaj.... most 500 km alatt nem evett semmit,pedig én is lövöm neki.
zsír volt
enyémbe még nincs ballansz tengely...és úgy rezonál hogy hajjajj.
Szóval leírtam hogy nem vok endurobajnok és ez a motor nekem minden igényt kielégit itt a sík pusztában..
Xlzx: Balaton két személlyel cca800kmer autopálya 120-130 5.5re jött ki a Vége olyan 160-165nél lehet..130kényelmes márha bíírod a szelet...evett már 7et is meg 4et is 5.5el eljárok átlagban eddig 1.5 deci olqajat szippantot 5000km-en amikor aza 38fokos meleg volt..sztem ez nem rossz..pláne úgy hogy utána se kellett volna tölteni mert nem érte el a minimumot de mivel rendes a gazdi
Kicsit rezeg ami hátrány hosszu távon viszont városban mocskosul lehet haladni vele járda padka ecetere ha siet az embö
...vagy megcsinálom gyorscsatisra az YZ-jét és mindig cserrélgetem hol ebbe hol abba
néha jól jönne,de most már elég jól indítom. csak még melegen vannak néha gondok a melegindítóval
szerinted én mitélek át az öskövület elsőtelommal,nekem ha megmarad a motor télen telocsere/átfaragás lesz
Szóval igen az Lc4 nem 1 balerina de mivel hogy a qrva nagy alföldön élek itt még elmegy az amit tud..Szóval igen járok terepre ucccára mindenhova és nem rossz nézd meg a vidit még 1kerékre se nehéz
szal én főleg érzem rajta h nem tudok úgy belerúgozni h feljöjjön és sokszor nem lesz jó 1-1 ugrás,de már alakul
nyomaték az télleg akad 50nél már 6ban cirkálok néha és kigyorsít bárhonnan
17/42 az áttételem,tudom hosszú... így most 1ben jön kerékre és 150 körül mehet,145nél elengedtem a gázt mert félelmetesen mozgott alattam a motor,most vagy a centír v a kormáncsapágy miatt...majd kiderül télen.(sirokra lefele meghúztam a szarvát,akkor mentem 157et 17/40nel )
különben jómotor...igénytelen-megbizható
.....aztmondják