Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Városban istenkirály übercsászár...Autópályán nem a legjobb...Amikó az 1.2es punto lelő 160nal bár az Lcis bí annyit menni de azé sajnálom
ja,télleg,te milyen gyakran cserélsz olajat? én most cseréltem,úgy gondolom 5ezer kmig okés nekem a vázban még nincs olaj.... most 500 km alatt nem evett semmit,pedig én is lövöm neki.
Hát nekem estére egy keményebb túra után azé elzsibbaqd vazz a kezem
a padkás téma az nekem is ismerős..egyik nap állt a teréz krt,fel a járdára nagy gáz...tiszta supermotos volt mert keresztbe álltam,poros volt a járda zsír volt
te kussojj,tied nem is ráz. enyémbe még nincs ballansz tengely...és úgy rezonál hogy hajjajj.
De figy sztem te nem akarsz megérteni Szóval leírtam hogy nem vok endurobajnok és ez a motor nekem minden igényt kielégit itt a sík pusztában.. Xlzx: Balaton két személlyel cca800kmer autopálya 120-130 5.5re jött ki a Vége olyan 160-165nél lehet..130kényelmes márha bíírod a szelet...evett már 7et is meg 4et is 5.5el eljárok átlagban eddig 1.5 deci olqajat szippantot 5000km-en amikor aza 38fokos meleg volt..sztem ez nem rossz..pláne úgy hogy utána se kellett volna tölteni mert nem érte el a minimumot de mivel rendes a gazdi Kicsit rezeg ami hátrány hosszu távon viszont városban mocskosul lehet haladni vele járda padka ecetere ha siet az embö
Nem lényeges kb 2cm mivel kiflikkel szerelem át ugy feltudom csusztatni ...vagy megcsinálom gyorscsatisra az YZ-jét és mindig cserrélgetem hol ebbe hol abba
önindító...ne is mondjátok néha jól jönne,de most már elég jól indítom. csak még melegen vannak néha gondok a melegindítóval
Az lc-t nem ismerem. De nálunk sokan mennek DRZ-vel. Nekem csak az önindító miatt kéne, azért is csak a nap végén. De aki igazán komoly, az 250-es négyütemű crossal jön endurózni. Nem nagy lóerő, de könnyű súly és jó futómű. Hihetetlen módon mennek velük (SXF, CRF)
cross az neked nem nagy/hosszú? a keréknél még nem is olyan vészes az átalakítás,csak a kifliknél kell hogy stimmeljen a teló átmérője
nem rég van meg azt már beletoltam 1500 kmt pedig melózom meg minden,alig van időm motorozni
Már elfelejtettem mert kaptam 1 ismerösömtöl elég lehangolo véleményt...Igazábol FZR én gondolkodom(azvan barátoméban is dupla tárcsás)vagy valami crossbol kayaba-showa...
te mennyivel járkálsz? mennyit fogyaszt? nekem 5-6-7-8? inkább 7,5 a legtöbb de akkor télleg csutka midnenhol, ha váltogatok hamar akkor volt már 4,5 is...stabil 70-80as tempónál meg 4 lityó
Ezt ugatom én is....Naná hogy Bakonyba Pilisbe meg a Mátrába nem jobb sőt rosszabb mint akár 1 125ös exc...250 300ról ne is beszéljünk..De mivel orientálodtam uccára így múszáj volt váltanom...Lc4 aza a motor ami minenbe jó de semmibe nem a legjobb csakúgy mint a Drz
és milyen telóban gondolkodsz? láttam supercityt...szerintem azt felejtsd el
Ja, már láttam, hogy leért a rencámod. Jól kerózol. Nekem csak annyi megy, amíg átemelem az elejét fatörzsön vagy patakon. De múlt héten lejött velünk egy srác TT 600-al. Indexek, meg rencám. Kicsit beleizzadt a sisakba. Mifelénk az ilyen könnyű szarok, mint az én szuzukim, sztem jobbak
Ne panaszkodj vazze szerinted én mitélek át az öskövület elsőtelommal,nekem ha megmarad a motor télen telocsere/átfaragás lesz
Bár nálunk volt olyan srác, aki 990-nel ment végig a kaposszekcsői crosspályán...
Hát láttam én már olyat hogy valaki 600as yamival valami sztríítfájt gép nyomta a homokbányába.. Szóval igen az Lc4 nem 1 balerina de mivel hogy a qrva nagy alföldön élek itt még elmegy az amit tud..Szóval igen járok terepre ucccára mindenhova és nem rossz nézd meg a vidit még 1kerékre se nehéz
Csak asszem, az lc egy kicsit nehéz, meg nagy lehet oda. Nem?
Ezt én is tom azért írtam...Nos ha hiszed ha nem kérdezd meg spy14kollégát speciel vasárnap eggyxütt nyomtuk sőt még 1 kisebb siratóra is felküüütttem..De mér nem hiszed mi célja lenne hogy hazudjak?
Navárjá, az LC meg az exc két különböző dolog. Nem hiszem, hogy terepezel az lc-vel...
nekem az eleje túl kemény,még így is hogy puhára van állítva.alig mozog alattam valamit szal én főleg érzem rajta h nem tudok úgy belerúgozni h feljöjjön és sokszor nem lesz jó 1-1 ugrás,de már alakul nyomaték az télleg akad 50nél már 6ban cirkálok néha és kigyorsít bárhonnan 17/42 az áttételem,tudom hosszú... így most 1ben jön kerékre és 150 körül mehet,145nél elengedtem a gázt mert félelmetesen mozgott alattam a motor,most vagy a centír v a kormáncsapágy miatt...majd kiderül télen.(sirokra lefele meghúztam a szarvát,akkor mentem 157et 17/40nel )
Hu ha betéved ide 1DRZ-fan biztos kikapunk különben jómotor...igénytelen-megbizható .....aztmondják
Hát ebben igazad van Nikk! Én az Lc4esemre értem ezt! Menni nagyon megy de télleg orrnehéz néha csak sírok az exc után...De ezzel kijövök 5ből terepen és el tok menni a Balcsira 2személlyel