Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, kb 50 ló. Meg jó nyomaték. De némileg orrnehéz. Ennek ellenére vannak nálunk srácok, akik brutálisan motoroznak vele
ez van jobbak vagyunk
Menny má A drz-nek még én is
sőt a 32 kw 44 paci meg az akra mondjuk 4-5 és télleg reális az az 50 de drznek télleg elmegyek...csak egy a baj,szitál az eleje 120 felett.vagy centírozás vagy kormánycsapágy. csak most nincs időm se meg pénzem se megnézni.
forgalmimban 32 kw van ami annyit tesz hogy 43 ló kb+akra. Ktmesek szerint 50 körül teljesít.
Azok. És a nap végére szintén kieszik a tankot.
Az véletlen egybeesés. Szünetmentes áramforrás zselés akksija van benne. 2-3 havonta röffentem csak be általában, de nem merül le. Ja, és elsőre szokott indulni a vas.
ugye az összes DRz 4T?
Szerencsére. Vagy higgadtabb voltál, vagy szerencsésebb.
Látom az adatlapodon a töltő nálad is a Jawa környékén pihen alapból. Tipikus
Ha neked a fogyasztás számit hát akkor vegyél 4T -t(125-250 nemad nagy élményt+fogyasztás különbséget majd ráköltöd motorgenerálnál...)
na látod a 4Tnél ez 4 liter...kb...
Nekem is vót RD-m. Én túléltem azt a röpke hét évet....
Mér eszik kurva sokat? Vasárnap egész délután nyomtuk, egy tank benya (8-9 liter) fogyott
Jaja, genesis váz megy ilyesmi. Csúcs volt az fzr1000 akkor. Az YPVS pölö az RD"killer"350-ben volt. Két ismerőst is megevett
Kawasikat nem vennék soha mert nem tetszik. Legjobban a ktm tetszik. És, ha mondjuk 525-öst vennék az már nem 2-3 Le....mindegy, majd meglátom. Suzuki csak a megbízhatósága miatt kellene...
hány lovas a géped? és milyen évjárat?
motorkatalógus 3 féle lóerőt is ír hozzá
Nekem az S 160 fölött megy, minden gyári, az áttétel is.(hasalva)
Nem KDX (2T) elirtam KLX (4T)...
megnéztem
maxy 2-3 LE vel XD

a KTM drágább is mitn a suzuki,de erősebb is ...de én nem akarlak rábsezélni egyikre sem...vegyél egy KXet ez a kettő között van :D
Sziasztok
Motort szeretnék venni és dillemmázok a ktm exc 400 és a suzuki drz 400 között. (Drz-t szerintem sm-t vennék és lehet, hogy újonnan) Szóval a kérdésem az lenne, hogy szerintetek melyiket éri meg jobban megvenni? A drz-re mindenki azt mondja, hogy milyen megbízható és hogy elég olcsó hozzá az alkatrész...De viszont a ktm, ami szerintem kevesebb ideig bírja, erősebb. És ezért gondolkodok nagyon. Nekem fontosabb az, hogy mindig lehessen rá számítani, megbízható legyen, de azért az is jó lenne, ha menne, mint az állat csak a kettő nem nagyon jön össze szerintem....Beszéljetek rá vagy beszéljetek le a drz-ről! Az új sm feketébe nagyon bejön azért gondolkodok erősen rajta, csak félek, hogy kevés lesz 40 Le. Mondjuk egy kipuff rendszerrel nagyobb teljesítményt lehetne adnia gépnek, nem? kb mennyivel?
Hú már túl sokat írtam Köszi a választ, véleményt!
aztán a versenyzőkhöz is benézhecc
egy 250es kemény lenne már nekem monnyuk egy kdx?
mert akkor elég lenne belőle a 125ös is
RMZ?
:D:D:D
mert azért egy KTM kicsit több zsé mitn egy DRZ