Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia az elsö telo meg van még?
Szia az első teló meg van még?
Hello !hátha tud valaki segíteni .!
kuplungkosár kottyanás javitható vagy csere? használható ez még ?
http://youtu.be/eTypCMum568
Ő az
DRZ KARBI ELADÓ
SUZUKI DR 750-800 ALKATRÉSZEK MINDEN IS VAN MEG EGY DRZ KARBI IS
https://www.sportmotor.hu/bike...
szerintem ő lenne az
nem 100%
valamilyen dávid volt, de évek óta nem hallok róla
telefonos boltban dolgozott arra emlékszem, vettünk pár cuccot tőle anno
Sziasztok. Kalocsán vagy a környékén bontott drz-ket valaki, nem emlékszem a nevére.. Valaki képben van esetleg ?
Üdv karbi alkatrészt keresnék vagy komplett karbit.
Sziasztok keresek S-es drz hez vagy SM-hez tanksapit 1-2dbot! Illetve E-hez mūanyagtankot..köszönöm 70 /202-70 75
HifloFiltro 3270/2db a motoralkatresz.eu-nál.
LTZ fórumon
Sziasztok+ Van esetleg valakinek elfekvőbe egy 400-as DRZ henger? Az enyém sajnos megrepedt :(
Akkor nincs több ötletem.
Pedig szerintem az alapjarati rendszerrel lesz a bibi.
Lehet ki van lopva a tolattyú és falsot szivna...
Hibátlan a bowden, még állítottam is egy nagyobb holtjátékot
Pár nyűgös karbi beállításon túl vagyok már de ezt nem tudom beállítani
Vagy elkopott nagyon a karbi vagy valami más a hiba
A gazbowden nem szorul esetleg?
Tegnap fél napot elbasztam a tesztre....összegzés:

Van egy magas alapjárat és van egy alacsony. Mindkettő pont szar mert vagy túl pörög vagy majd leáll. Egy gázfröccs után 20-30 másodperc a túl magas aztán átvált alacsonyra ami kb jó de menet közben leáll behúzott kuplunggal. És az a fura hogy nem lassan ejti vissza hanem egyikről átvalt a másikra. Levegő csavar 1,5-5 fordulatig ki tekerve negyedenként aztán mindig ilyen(tesztkör mindig). Ha tekerek rá alapjáratot akkor meg mindig túl magas.
Amúgy ha jobban ki van tekerve a levegő csavar mint kellene, akkor kicsit jobb a helyzet
Vagy valami el van kopva benne vagy a solenoid vagy ilyesmi kavarhat be
Amúgy használható remekül gyorsít nem fullad hörög padlógázon stbstb, csak ez az alapjárat fura

Tudtátok hogy az óra csak 150-ig mér? Utána hiába gyorsít az ember nem mutat többet, igaz az sm szett miatt az a 150 csak kb 120......
Vagy szegény a keverék...
Az nem lehet,hogy magas az alapját és azért ejti vissza lassan a fordulatot?
Megvolt a karburátor takarítás
Igazából semmi értelme nem volt, inkább csak olyan önszopatás volt az egész
Ugyanúgy folyik mint eddig hiába görbítettem azt a kis lemezt hogy alacsonyabb szintnél zárjon
És ugyanúgy fos az alapjárat : gázadás után pörög jobban 20 másodpercet aztán áll csak be kisebb firdulatramodt már csak az lesz az igazi szopó ha nem is megy rendesen az alacsonyabb benzinszint miatt
Ini!
Türelem és kijön..1-2-3 ó ....simán ki tudod cserélni..ügyes vagy!! :-)
Én is anno szétszedtem, mert folyatott..kipucoltam a tűszelepet...azóta is folyat. Leállás után benyacsap elzár és no csepegés. (Persze tervben van komplett csere) :-)
Szóval: Hajrá! :-)
Végülis rendeltünk egy pár indexet meg karokat is
Evvel tanulna a gyerek aztán kb rendbe kellene lenni a gépnek
Még a karbit kellene takarítani beállítani mert szarul ejti a fordulatot
Vegulis a benzincsap annyira nem gáz mert csak taknyos nem csepeg. Inkább a karbi folytat, megállás után fél perc és ott a tócsa
Csak meg lusta voltam kiszedni. Ahogy nézem ide is 15. Szintű varázsló inas képesítés kell mire kijön
Indexet megkérdezem ha nem találtál, benzincsap van egy haveromnak s/sm verzióra. árakat nemtudok.
folyik a drz karburator a túlfolyón ha áll a motor ( beindítva nem folyik )
Erdemes csak a tűszelepet cserélni magában vagy komplettem házzal együtt ?
Benzincsap is enged egy kicsit erre van praktikák vagy felújító szett?