Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

No. Lássuk.
Nem teljesen egyértelmű a leírás. De, a fesz szabályzóra megy 3 sárga vezeték ( ez jön a töltő tekercsektől ), és megy egy szál piros ( +12V ) és egy fekete/fehér csíkos ( test ).
Húzd szét a csatlakozót ( na ez nem egyértelmű, vagy egy, vagy két csati ). A széthúzott csatinak arra a felére van szükségünk, amelyik a fesz szabályzóba megy. Szerintem alkoholos filcel jelöld meg a sárga kábeleket, 1-2-3 ( csak hogy könnyebben eligazodj majd ).

A multimétert, amivel mérsz, feltételezem hogy 3 ½ -digites ( álltalában azok, az extrábbak tudnak többet ). Ezért a leírás ahhoz passzol. Kapcsold a műszert dióda mérésre. Ez egy kis háromszög szimbólum, a háromszög csúcsán egy egyenes vonallal. Ezt kéne látnod a kijelzőn -1
Ez azt jelenti hogy szakadást mérsz ( most még persze hogy az, mert nem mérünk semmit ).

1.,
Műszer piros zsinórja rá a fesz szabályozó piros kábelére. Fekete zsinórja egyenként rá a fekete/fehér, 1, 2, 3 -kábelekre. Gyári doksi szerint 1,5 -fog mutatni a műszer mindenhol ( szerintem -1 , nem tudni milyen lehet a gyári műszer, csak egy cikkszámot adnak meg, hogy azt használd ). A lényeg, sehol nem szabad 1,00 -alatti értéket mérni.
2.,
Műszer piros zsinórja az 1 -vezetékre. Műszer fekete zsinórja pedig a piros vezetékre. Itt 0,4 – 0,7 kéne látnod a műszeren.
3.,
Műszer piros zsinórja az 1 -vezetéken. Fekete zsinór 2, 3, fekete/fehér vezetékere. Most mindenhol 1,5 kéne látnod ( szerintem -1 ).
4.,
Műszer piros zsinórja a 2 -vezetékre. Fekete zsinór a piros vezetékre. Műszer 0,4 – 0,7 mutat.
5.,
Műszer piros zsinórja a 2 -vezetékre. Fekete zsinór az 1, 3, fekete/fehér vezetékekre. Mindenhol 1,5 mutat.
6.,
Műszer piros zsinórja a 3 -vezetékre. Fekete zsinór a piros vezetékre. Műszer 0,4 – 0,7 mutat.
7.,
Műszer piros zsinórja a 3 -vezetékre. Fekete zsinór az 1, 2, fekete/fehér vezetékekre. Mindenhol 1,5 mutat.
8.,
Műszer piros zsinórja a fekete/fehér -vezetékre. Fekete zsinór pedig a fesz szabályzó piros vezetékére. Most 0,5 – 0,8 kéne látnod a műszeren.
9.,
Műszer piros zsinórja a fekete/fehér -vezetékre. Fekete zsinór pedig a fesz szabályzó 1 vezetékére. Most 0,4 – 0,7 kéne látnod a műszeren.
10.,
Műszer piros zsinórja a fekete/fehér -vezetékre. Fekete zsinór pedig a fesz szabályzó 2 vezetékére. Most 0,4 – 0,7 kéne látnod a műszeren.
11.,
Műszer piros zsinórja a fekete/fehér -vezetékre. Fekete zsinór pedig a fesz szabályzó 3 vezetékére. Most 0,4 – 0,7 kéne látnod a műszeren.


Ha a fentiek stimmelnek, akkor OK a fesz szabályozó. A mérésnek lényeges része a 0,4 – 0,7 -es érték. Ez a szilícium alapú diódák nyitó irányú feszültsége. Ennek meg kell lennie mindenhol, ahol ezt kéri a leírás!

Sok sikert! Ha valami nem megy, csak szólj.
Ajha! Szóval egy tekercs úgy tűnik hunyó.

A fesz szabályzónak mindjárt utána nézek. Aztán vésem is ide.
Sziasztok!
Levi71!
Kimértem ahogy leírtad!
Az ellenállás még jó volt 1.1 ohm volt mind a három szálon,utána összeraktam és feszültséget mértem,az egyik sárga vezetéken 45V,a másik kettőn fordulaton felment 80 V-ig is!
Szóval valószínű,hogy a generátor a szar!
A fesz szabályzót hogy kell kimérni?
Barátomnak gyári SM van, és ugyanúgy zsibbadnak a tökei mint nekem
Ha az sm tárcsákat átteszed az enduro szettre(PONTOSAN PASSZOL) akkor nem kell semmilyen átalakító, mert jó bele.(ez tuti!Nekem is így volt)
BéciDRZ,

Mizu a generátorral? Hogy állsz a méréssel?

Találtam fessz szabályozót és generátor tekercset itt http://www.electrosport.com/pr...
A gyárira nekem is passzol. De a PC leömlő nem megy bele a PC összekötőbe. Átmérőbe kb. 2mm híja. Úgyhogy, megy kipuffoshoz az összekötő cső. Aztán a gyári szűkítést ( kisebb átmérőre préselték ) ki kell valahogy tágítani, az eredeti cső átmérőre. Akkor faja lesz.
Nekem gyári a leömlőm!
Így passzol!
Viszont az E leömlő ugyan akkora mint a PC összekötő!
Néda..néda, neked is ProCircuit kéményed van?!
Könyököt próbáltad fölrakni? Nekem fabbrikálni kell az összekötő cső csatlakozásán. Nagyon leszűkítették az összekötő cső elejét, így pont olyan átmérőjű, mint a könyök. Biztos össze lehet tolni...áááá
Mert vettem rá egy ProCircuit - T4 rendszert. Így fölöslegessé vált.
Hali!
Mit kell átalakítani SM-en hogy bele tudjak rakni gyári E-s kerekeket? Csak féknyereg átalakítót? Mekkora tárcsa van a gyári sm-en?

Köszi, üdv. Bandi
Szép dob. Miért akarod eladni? Am látom neked is benne van az a bizonyos "E" szabvány betű ...
Hinye. A fórum átnevezi a képeket?
Akkor fölső sor, balról jobbra harmadik kép, na azon van a karcolás.
Eladó sorba került egy LeoVince - X3 Off Road slip-on tompító és a hozzávaló összekötő cső. S és SM modellekre jó. Kb. egy éves lehet, ezzel vettem a vasat. Előző gazdája vette rá. Horpadás, nincs rajta. A " legnagyobb sérülés " egy erősebb karcolás a DSC355.jpg -lépen látható. Kiégve nincs, tartozékokkal, műbizonylattal.
Ha érdekel valakit, várom az ajánlatokat.
meló,meló,meló,holnap megyek németbe tesómhoz,nem leszek.talán jövő hét
Nagyon kellene egy ilyen index kapcsolÓ, ha valakinek van egy eladÓ! kÖszi
Istennő vagy. Köszönöm.
Ez nem is kérdés.
Hahó Kakukk, Noozsid!
Hétvégén mennünk kellene valamerre!
Egyébként hová tűntetek? Egész héten egy sort sem láttam tőletek!
szeva!
érezhetően erősebb lesz tőle, egész máshogy pörög.
az E-s tengely meg a Hotcams márkájú kb ugyanaz.
ha találsz E-s tengelyeket bontottan azzal jársz legjobban.
szelephézagállítást ne hagyd ki
Szevasztok ki tudna segíteni hogy hol lehetne gyari hatso labtarot venni drz 400S re?
Szép estét mindenkinek!

Érdeklődnék hogy aki sm-ben cserélt vezérműtengelyt mi a tapasztalat mivel lett jobb erősebb? nyomatékosabb?

Na meg hogy honnan érdemes venni?
Akad 1-2 az biztos, de néha még újak is vannak és azok is nagyon jó árban.
Van nála egy pár gumi. Meg sztem elég jó árban adja őket..