Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia ! Olyan kupplungkar amely esésnél nem törik, általában cross motorokra való, ahol nem teljes alumerevítős a kézvédő. Ha elesik vele az ember ,akkor ahogy láttad kifelé is "hajolhat" a kar.
hellosztok.láttam egy vidit ameikben a csávó egy drz 400sm el egykerekezik meg magyaráz angolul és a kuplunkgkart nem csak befele hanem ki is tudja tolni.az mire való mikor kitolja? itt a linke http://www.sportmotor.hu/motor...
Üdv!

ELADO a DRZ-SM-em!Ha valakit érdekel irjon!

2002-es,enduro volt,de teljesen gyári sm alkatrészekkel lett átalakítva(telo,fék,kerék,idomok)
2007-es felszerelés.Sportkipuff is van rajta!11ezer km

Ár:950ezer ft
Halihó!

Ha valaki tud DR 650 javítási könyvet (repair manual), vagy valami jó magyar v. angol DR 650-es weboldalt, az ne habozzon megosztani velem/velünk.

Köszönöm!

adykag
ha anyagi szempontból nézzük akkor igazad van :)
én mint motor szerintem jobb a DR600as a súlya ellenére is bár az igaz,hogy a KDX egy szöcske és könnyü terelgetni de mindenkinek más az ízlése :) de ha pénzről van szó akkor a KDXet könnyebb lesz eladni az tuti.
Ha belegondolsz a DR +KDX is(valoszinü) papirmentes ami ugye csak erdözésre/crossra jó,akkormár inkább a könnyebb motort választanám(a DR-olommadár )+a DR-t papirnélkül nehezebb(+olcsón)lehet eladni...szerintem
simán meglehet 35paci .
én a helyedbe a 4T DRem semmi pénzért nem cserélném 2T 125re,de ez vérmérséklet függő mondjuk.
nem jön be a link =/
de sztem 4t Powa ;)
Szerintetek legyek olyan hülye hogy a "drága" DR-t elcseréljem?
mi a véleményetek első ránézésre erről a motorrol érdemes lehetelcserélni?
Most egy 600 as jó állapotú DR em van és nem szeretnék magamnak gondot a KDX el. Ez a 125 ös tipus valóban 35 LE ? http://www.kepesmotor.hu/kawas...

Köszi a segítséget előre is.
Na most?
Faszé nem megy ez a kép oda...
Ezt már szeretem!
Értelmes emberek értelmes dolgokkal múlatják idejüket!
Robogóba ami fér!Kitalálsz egy szisztémát,ahogy nem érnek össze az alátétek odabent,de húsban van a csavar.Sablont is csinálhatsz,oszt filccel át lehet pöttyözni.A pöttyöket átfúrni,én ezt levágott fejű szöggel és nem fúróval! csináltam.Innen látod hogy bent hol kell kezdeni a tekerést.Ne "szakítsd meg" a csavart,jobban fog állni!
Használj minél jobb állapotú gumit,nem baj ha gagyi.Sok hús=jobban áll a csavar,gagyi gumi=kemény keverék,megint csak jobban áll.Ami tuti,sava MC16 nagyon jól bírja.Na ez nem azt jelenti hogy gagyi,hanem hogy faXa! 5X25,5X30as pozdorjacsavar,a lényeg hogy 1cm-nél több ne álljon ki,mert elfekszik.Egy 13-as külsőbe én asszem 700-at raktam.Védőréteg,bele vagy 4 bar,és mehet.

Endúróból sajna csak kopott lett beszögelve.Jégen király,terepen már érezhető,ide kell a jó gumma.Előre itt is jó az 5-ös átmérő csavarból,de hátra azért ennél bitangabb kell...Nekem jó lett a D fejű is,ide sztem nem kell süllyesztett,ha még van hús a gumin,nem rágja át magát.Alátét is csak középre,ahol kisebb a bütyök.
Holnapra tudok mérni,meg képet készíteni.Szép lett.
A bélés elöl nekem is tűzoltótömlő,az bevált.Próbálkoztak itt a srácok polifoam/autógumi belső kombinációval,de nem jött be.Hátra viszont befért egy levágott szélű kopott slick,megtoldva robogógumidarabbal .
Ja, a felgumizás külön élmény
Meg egy 2 éves kép:
Szevasztok srácok.egy kis problémám akadt a suzuki dr350-mel, és ehhez keresek bontott blokkot ,a berugós változat hátha tudtok segíteni. Köszi.
Én azért szoktam azelőtt vékony fúróval a bütyök közepét átfúrni, mert meglátszik a fúró helye és könnyebben, lehet utána belecsavarni a csavart, és biztos, hogy ott jön, ki ahol szeretnénk. Jégre hegyes facsavart (süllyesztett fejűt, hogy ne szúrja a belsőt, egészen be lehet csavarni csontig) szoktam belerakni, ami úgy 1.5 centit bújik ki a bütyökből. A vastagsága lehet 5-8 mm ig.
A vékonyabb valamivel jobban fog de hamarabb kopik. A csavar minőségit az ár szabja meg.
Vasszerkezetekhez használnak elég kemény csavarokat fúrófejűek azok inkább hóban, sárban jobbak, azok 2-3 centit is kilóghatnak és egész 8mm vastagságig, elmehetnek.
A csavar hosszát a gumi határozza meg. Fúrjuk át és mérjük meg, számoljuk hozzá mennyit, szeretnénk, hogy kilógjon és kész.
Én minden egyes bütyökbe raktam egyet, lehetne próbálkozni több csavarral is! Nem tudom? Ha valakinek sikerül és bejön, akkor király lenne.
A tűzoltó tömlő nem előírás, nekem az volt kéznél. Kettévágtam, a belseje gumi a külseje meg nagyon kemény és fogja a ragasztó mind állat.
Jah, hát én köszönöm, hogy bejelöltél .

szpályj! a gumit olyan 2 napig csináltam, ami nem semmi, főleg, hogy csavarbehúzó hiányában kézi csillagcsavarnyúzóval. Node a végeredmény megérte azt a néhány vízhólyagot.
mennyi ideig tartott összehozni?
barátikör
Szia! Nemtom mit, de szívesen! Majd írok neked levelet!
boccs itt van!
Szió!

Köszike!
esetleg se a kép nem maradt le kolléga?
Na ez volt az a jéggumi
Én régebben bicajos időszakomban csináltam csavaros gumit, de csak szigorúan előre.
egy montikülsőbe 370 db faxcsavart raktam, minden bordába egyet.
A jegen nyomtam olyan stopiekat, mint állat. faszául tapadt, am. énis gondolkodtam már jéggumin motorra.