Suzuki DR 600 R/S
SN41A Bj 1986 - 1989
Technische Daten
Hubraum
589 ccm
Zylinder
1
PS/KW
45/33 oder 27/20 (über verengten Vergaserflansch)
Leerlaufdrehzahl
1200-1400 U/Min
Ventilspiel einl
kalt 0,08 - 0,13 mm
Ventilspiel ausl
kalt 0,0 8 -0,13 mm
Vergaserluftschraube
2 umdr
Reifendruck vorn
1,5 - 1,6 bar
Reifendruck hinten
1,75 - 2,0 bar
Zündkerze
ngk dpr9ea-9 oder ngk dpr8ea-9
Elektrodenabstand
0,8 - 0,9 mm
Standrohr
39 mm
Ritzel/Kettenrad
16/42 Zähne
Kette
108 Glieder
Anzugsdrehmomente in NM
Krümmer Zylinder
10,5
Krümmer Topf
23
Vorderachse
44
Hinterachse
65
Bremssattel
23
Füllmengen
Gabel pro Holm
475 ccm sae 10 w
Öl ohne Filter
2,2 l sae 10 w 40 (alles quatsch, eigentlich kann man alles, was schmiert in die Karre reinkippen - ich nehm immer das gute alte 15 w 40 aussem Baumarkt)
Öl mit Filter
2,45 l
Bremsflüssigkeit
dot 4
Betriebsstoff
21 l normal bleifrei
-- nach oben | -- zurück zur Auswahl
Németül van de jobb mint semmi. Az oldalra kattintva a Downloads memübe találod a file-kat
Szevasz koma! Találtam egy német oldalát tele van technikai adatokkal leírások képek stb.
Pdf file-ok formájában megtalálod elég részletes leírások képekkel egyűt.
Lemásoltam egyet, ami a hengerfej darabjairól szól de csatolom az oldal címét is.
Remélem, elboldogulsz rajta. http://dr600lukas.dr.funpic.de...
A ruha vadonat új, emberen még nem volt. Tartozás fejében kaptam.
32/48 USA/Eu méretű a nadrág MX-14 L-es a póló.
Mivel fontos hogy eladjam nagyon olcsón hirdetem 29.000 Ft.
Ha tényleg szükséged van rá tudod is ezt.
Szerintem olyan 185 magasságig és 80-85 kilóig megfelelő lehet.
az fmx azzal a régi léghűtéses blokkal egy jó utcai endurót alkot ami tartós és bárki elvezeti , aki meg állatkodni akar az vegyen KTM-t de nyissa ki a pénztárcáját is.
Én véleményem szerint nem rossz az a gép multkor körbejártam én is egyet ami elaó volt bár halenne lém inkább XT 660 raszavazok.
Sokkal nagyobb,kényelmesebb,nyomatékosabb.Bnőmmel sokat szoktam menni és a drz nem vmi kényelmes:S
A forditott telo igen jol szuperált(már amig mentem vele)terepen.Sokféle állitási lehetőség van,össze sem lehet hasonlitani a nem-forditottal!
Mondjuk azt néztem h ritka szar az fmx hátso felfüggesztése,attol tartok egy kicsit,meghogy nincs benne/hozzá a tuning kit amivel kb50 pacira lehet felhuzni,ez meg csak 38: /
Még sosem voltam arra fele,amugy itt lakom F.szentmiklós mellett!Jah és kapuvárra járok suliba:P:D
Mivel én nyitott szemmel járok , ismerem a motorok felépítését , láttam ezt a nem széria gépet mikor eladó volt . Igen korrekt áron hirdették . Megmaradt bennem . Hol szoktad próbálgatni 21-18 kerekekkel , Kőhidán . Mennyire jó ez az első SM teló terepen ?
FMX ? Tehát te divatmotorsos vagy . Oder wohenende rider , alteman . Glaube bist du pensionist .
A vasvilla suli előtt az MTB biciklik mellett menő lesz , meg az Interspar parkolóban is jól mutat de ennyi . Az egykereket felejtsd el a földúttal együtt . Ennél már csak az XT 660 hitványabb látszatmoto .- viszont tartós , ennyit elismerek , de egy év hosszára minek neked tartós motor ?
azért érdekli merthogy nem lopott-e
felhívják az üzletet /ahól számlát adnak ott van rendszer és ott elmentik az adatokat/ hogy 07 március 3.án egy DR-Z 400ast eladtatok-e?
Jaja
ezért érdekli
Minden renszámosnál van, de aminek még nincs rendszáma azon valószínű, h nincs, csak nem tudom ez hogy oldható meg, h le lehessen vizsgáztatni?
Gondolom kell valmi gyári papir hozzá!
Vagy csak egy számla, ahogy azt valki emlitette az elöbb!
De egy szála mitért érdeklné a vizsgabiztost?
Ezt nem tudom!
De ilyen regisztrációs adó meg mit toom én nem kell?
Vagy az csak új gépeknél van?
Meg a DRZ-E re kell tükör, meg leglább enduró gumi, meg valmi norma lápa hátra ahogy eddig kitudakoltam!?
ha csak egy adásvételid van hozzá sehogy.....külföldi papírok alapján lehetne.Akkor regadót kell fizetni stb...VAgy ha van valami számla a kereskedőtől az alapján is lelehet asszem!
Olyan kérdésem lenne, hogy egy DRZ-E t hogyan lehet levizsgáztatni, ha nem rendszámos, kellenek-e valamilyen papirok hozzá és kb mennyibe kerül ez?
És csak 1 személyre lehet levizsgázatani vagy ha szerelsz rá lábtartót meg ilyesmiket akkor 2 személyre is?
Üdv mindenkinek, DRZ400ra, DR250,350, 650re cserélném Yamaha TDM850emet (91", gyári áll., kisebb esztétikai hibák, megbízható motor, minden működik, garancia). Ha kell adok hozzá újszerű, alig használt túrás cuccokat (bőrkabát, tantáska, térképtaró, sisak), esetleg ráfizetek-minden megoldás érdekel.
az idomok meg a telo rajta volt,azt mondta a csávo h nem tetszett neki a régi enduro és bevették meg ráfizetett 200rongyot.a kereket meg cserélem gyári drz felnire(2000km volt benne amikor cseréltem)Szal most FULL 2007-es SM:)
mi lesz a drz utódja . kedvet kaptál a lackónál a csontváz láttán . Honnét szerezted az átalakító szettet - teló stb - . Vagy így vetted ? Nem egy Balaton melléki csákótól kaparintottad meg ?
Hali! Ha valakit érdekel vállalok felni,villa,váz stb porfestést,sárga kék ezüst fehér stb szinekben.A festék elektrosztatikusan van fel hordva,mjd 200c fokon rá van égetve.Ha valakit konkrét dolog érdekel,hivjon a 06705069218-as számon.vagy irjon a balesz0707@freemail.hu ra(veszprém megye)
Szia ! Olyan kupplungkar amely esésnél nem törik, általában cross motorokra való, ahol nem teljes alumerevítős a kézvédő. Ha elesik vele az ember ,akkor ahogy láttad kifelé is "hajolhat" a kar.
www.auner.at
ha erre gondoltál, itt mindent megtalálsz