Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pont azon a szakaszon meglehetősen sok autópályás tökigforgatás volt . Nem vagyok én olyan normális, mint amilyennek látszom ...
Ebben igazad van, de vedd figyelembe, hogy ez egy túramotoros társaság. Amitől még persze igazad lehetne, de mégsincs!
jó, de ez vezetési stílustól is függ.. pl ha pályán forgatnád tökig rendszeresen, azért más lenne az olaj képe ennyi km után..
Hehe! Az enyémbe még eredeti gyertyák zakatolnak kifogástalanul.
Köszönöm!
Jena!

Amit szerintem tegyél meg!


1., Olajcsere.............10w40 vagy amit Erik mond 15w50 (ezt nyárra is jó)
2., LÉGSZŰRŐ pucolás....elvileg 12000nél kapot újat....24-nél meg megint Új kell! vedd kis fúvasd ki (ugyebár kivülről BEFELÉ!)
3., Olajszürő csere.........



Ha már nem szírvizes a gép, akkor jegyezd meg.....20....26....32...... vagyis azért nem kell 24-nél megnt cserélned.....
BÁÁÁR ezesetben Én most megcsinálnám a NAGYSZERVÍZT....... olaj, olajszürő, légszűrő, gyertya.....és akkor tényleg 6000km-ig nem lesz gondod
Attól nem lesz semmi baja, hogy 2 ezerrel beljebb van a periódusban. Ezt már itt többször átrágtuk. Sztem az olaj nem úgy van, hogy 6000-ig olaj, 6003 km-től meg alkotóelemeire bomlik. Illik cserélni időben, de nem halálos az a 2ezer.
1x én is vártam kb 8000-ig, valahogy úgy jött ki a lépés. Nem azért, de még csak elszíneződni sem nagyon akart, nemhogy fogyott volna az olaj.
Szóval az a száraz pálca az sztem érdekes, ott valami nem baba .
De inkább nem kotyogok bele
Szerimtem ha utántöltene akkor nem lehet nagy baj.
Egyébként meg tapasztalatom autónál hogy nagy külömbség ,hogy mennyivel hajtja az ember a motort:130-nál 0 olajfogyás 8-10 ekmen belül, 140-145-nél pedig lement pár száz km-után a minimum szintre.
Akkor, hogy segítsünk?
Cserélj olajat, ásványit tegyél bele Repsol 15-50, nézd ezrenként, és majd tapasztalsz olajfogyás ügyben!
31 149-es hozzászólás. Nem sokat kell visszatekerni. A márciusi bajai túrával kapcsolatos.
Ja-ja, hiszen a plusz 2000km, az a 6000-nek a 33%-a!Tehát 1/3-al már többet mentél!
Lehet, hogy a koszos olaj gyorsabban fogy?
Nekünk sajna nincs ilyen tapasztalatunk!
Futár motor volt.18000-ig.

Amúgy van valami igazságotok a trehánysággal kapcsolatban.
8-ezrenként száll le a motorról
És 100.000-nél is belefér +/- 10000.....hiszen az is csak 10%
Mit ne mondjak, lassan elgondolkodom rajta nem vagyok-e leszármazott .
És mivel épp dolgozom , nem nagyon tudok visszaolvasni, pedig van pár oldala lemaradásom, tehát ha felvilágosítanál a tevezetről, az segítene .
Köfi
Én csak azt nem értem, hogy hogy juthat el valaki odáig, hogy száraz a nívópálcája?
Nem nézed soha?
Ez csak akkor fordulhat elő rendes esetben, ha hirtelen elfolyik valahol, vagy ha úgy lett feltöltve olajcserekor aszintje, hogybetekert állapothoz lett igazítva.
Mert azt azért remélem tudod, hogy olajszinte kitekeve, amenetes rész ráejtve nézünk, éls amotor vízszintes állapotában.
Pl. ráülsz , kitekered, megtörlöd, visszaejted, kihúzod, leolvasod.
Tudom,hogy 18000-nél kellett volna elvinnem,de ez még majdnem belefér a +-10%-ba.
Annak ellenére furcsálom a dolgot.
Már rég válaszoltam, csak közben főzök odakint a konyhában!
Ha mán túra....
Akkor eltévedést elősegítő cumóka

Most kaptam Esély Petyától meg (2 napja) a 8-as iGO-t.....3D....
Épp teszeltem a kicsikét
Háááát akinek erre csurog a nyála a régebbi verzió után, annak ajánlom hogy egy JÓÓÓ ideig tényleg csak mint TESZTpéldányt kezelje, mert iszonyat:-))) Sok lehetőség van benne - épp ezért sokáig kell tanulmányozni.
Én már itt cseszem a rezet vele vagy 6 órája de mást nem tudtam még kezdeni vele - mint A-B pont közt elmenni......no meg beállítani a rendszert (pl a menüben lehet háttérképet választani - de hogy ez miért olyan fontos hát azt már kérezétek meg a gyártóttól.....olyan mintha valami plázacicának lett volna gyártva.........AB közt eljárkál, de fontos neki egy delfines háttér:-))))

A régiben van ugye egy olyan hogy Pont útbaejtése......vagyis az A-B pont közt megjelölsz még egy pár helyet ami nem az útvonalon fekszik, de útba akarod ejteni.....Na olyat egyenlőre még nem találtam.....

Amugy ez tényleg jó vétel volt - mármint az Airis T920.... még a szobámban is van vétel (60%-ban - mert pont most nincs még)

Grafikailag tetszik, csak mondom... a menüje lehetne FULL magyar, és egyszerűbb......
Mivel 500 km-enként fújni kell a láncot, azért illik minden 2.-nál a motorolajszintet is megnézni!
Erik! Nyomtam a boylerról infót a másikban!
Ha 12-nél volt kötelezőn és most 20 van benne, akkor rég átlépted a szervízintervallumot!
8000 km alatt leszáradhat a nívópálcárol az olaj, főleg ha szinti vagy félszinti olaj van benne!
Hali!
Te nem Jurij Sztahanov unokája vagy?

Miccósz a Bajai találka tervemhez?
Hmm... Nekem 1általán nem eszi az olajat, nem kellett még utántölteni - hálisten . 14 000 km-t mentem vele és 10 000-el vettem.