Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja. Figyuzok.
Látod esSO!
A robik is megeszik a 4-t
Ha kiderült h mi a gond lécci referálj! Nálam nem ennyire drasztikus a helyzet. kb 230-260-nál jön ez elő, és utána max 10l amit tankolni tudok (nekem még csak kis tankon van), szóval nekem is bő 6 liter marad. A tankot már vettem le, a belógó csöveket már húztam ki. Így már csak az a tippem marad, hogy a fő cső magassága heurisztikusan változik. Annó a robogómmal úgy csináltam, hogy 1 liter benzin a hátizsákban, aztán gó! De a GS-el ha országúton járok már min 1l kéne. Ja persze nem beszélve a ki nem mosott tank alján lévő "dolgokról", amiknek nem kéne a karbiba kerülni (az enyém nem új)
Ja és tanuld meg menet közben a bal lábad alá nyúlva (akár száz felett) csaptekerni.
Na ja a robogomba meg 100km-enként (mert csaknem 4 litert az is elfogyaszt és talán 5 l-es a tankja)
Egy haverom az autojába mindig csak 5 l-t tankolt, mert nem volt soha pénze, igy állandóan égett a piros lámpája . Képes volt elmenni 5 km-re, hogy tankoljon 5 litert.. mire hazaért megint égett a lámpája.
Ha a benzincsapra gondolsz, akkor csak addig lesz ez igy, mig el nem viszem a szervizbe
Én úgy szoktam hogy 1-2 motorozás után kb 150km-enként telinyomom.
Nem várod meg, míg váltani kell? Akkor minek a tartalék? A DL már tekergeti magát.
Ja most nekem is 4,3 l-re jött ki a fogyasztás Ok lehet a sok melegités, a hideg illetve máris durvábban tekerem a bajuszát mint 3,5 éve (akkor simán 4 l volt a fogyim- kezdő mocisként)
Majd 180 km után áttekerem resre
ITT megtalálod




Ha kell akkor szólj Darázsnak!
Nekem is Ő intézte - illetve egy kollegája.
Ha Én megyek ki akkor nem kapok - mivel nem volt kint a polcon és az eladó kapásból azt mondta hogy : NINCS.....közbe bent volt a raktárba
Proof

LOUIS


5xl

40 euró
a GS-t vagy a DL-t? én nem szoktam annyit várni hogy válltani kelljen a csapot.
Én azért csak nem várnám meg a szervízintervallumot, mert ez így életveszélyes lehet. Így is, úgy is garanciába kell, hogy megcsinálják. Nekem 350 környékén kellett tarcsira tenni, akkor 15 l-t tudtam beletankolni.
Vagy gyakorolni kell otthon a menetközbeni csaptekergetést.
.....aztán kitapos egy IFA előzéskor
De nem ám , nem jó helyen van a szint, de majd csak az aktuális szervizkor csináltatom meg, addig még egyszer elfogy
Ott valami nem kóser. Nállam kb 5liter a tartalék vagy még kevesebb.
90-el előzök az M0-áson egy bazinagy kamiont, erre megint elfogy a benzinem 200km után a kamion meg majdnem lehengerelt. Még szerencse hogy volt 50cm hely hogy megálljak és res-re tekerjem. A tankból meg komoly 9 liter hiányzott
Asztaaaa...! Milyen rendes banda ez, mindenki eszét vesztve robotol.
Ugye engem is viszel majd vele Baján az évadnyitón! Léccilécci
(azt most nem írhatod vissza hogy nem azzal jössz )
Az azt szereti már megszokta, de amugy birja ezek erre lettek tervezve orosz kicsit lötyög-zötyög de ez ilyen de ez benne a jó igénytelen gép
Nálunk 1000 píz, ha kiszeded a kereket. Centírral.
Köszi!
Nem kár azért a gyönyörű mociért? Szétgyilkolni a terepen?
Kösz mindenkinek.
Meg van, abban amit dawntez belinkelt megtaláltam ( legalábbis remélem hogy az ) így a 3.75x19 = (109 vagy114v.121 mm a szélesség mintától függ ahogy a massaág arány is ) 109x80x19.
Ja és ez is egy Oldakocsis Uralra megy csak valami vadabb minta kell mert oldalkocsi meghajtásos a gép és hogy legyen fogása terepen. Mitast néztem rá és a méret az orosz gumin az a 3.75x19 es amit át akartam váltani a 0000x00x00 ra hogy elfér-e a kardántengelytől.

Mégegyszer KÖSZ A SEGÍTSÉGET.