Sajnos a cikk nem írja, hogy hány százalékos volt az alkohol, hamarosan pontosan kiderítem. Amit E25-nek láttál:
"As a result of the project's success, Triumph is investigating the possibility of making future models compatible with E25 (25 percent ethanol, 75 percent gasoline)."
A program sikerének köszönhetően a Triumph elkezdte kutatni annak a lehetőségét, hogy a motorjaik E25-el is üzemelhessenek (25%ethanol, 75%benya).
Csont nélkül átment a Thunderacem a vizsgán (pedig hátul vágott slick van fenn)
A fékeket nézték és ott is csak az egyenletességet. Volt egy sáv 1000-1500 között (nem tudom milyen egység az) és ott kellett tartani, de nekem nem ingadoztott, ami biztos jó. Szoval maximális fékerőt nem is néztek, amit kértek az szinte minimális volt.
Utánna világitás, duda Ára: 4360 Ft
És megkérdezte a lámpa és EÜ készletet, mondom rajta ülök, ennyi
Viszont a az utánfutómnak régi forgalmija volt és az adminisztráció több mint 30 e Ft lesz (integrált vizsga+ okmányiroda stb)
ÖÖÖÖÖ, izzzéééé. Hiányos angolommal, és csak átfutva a cikket arra jutottam, hogy ez a Triumph E25-öt tüzel el. Tehát, 25% etanol, és 75% benzin keverékét...
Szerintem marad a "hivatalos" E85-tel járatható 3-4 autómárka.
Aztán majd a világ hozza magával a dolgokat.
Jelentem, a nyírjesiek már tenyésztés alatt vannak! Etetem őket, hadd nőjenek szép nagyra! Melléjük meg ültettem egy másik fészket, hogy edződjenek a harcban, szép nagyokat harapjanak. Mondtam nekik, ha jók lesznek, júliusban kapnak egy szép nagy husit, azon majd elrágódhatnak.
Ha jól emlékszem, akkor 250 km ert mentél vele. Szerintem égesd ki belőle ezt a szeszt. És tankolj valami megbízható helyen. Nézd meg mi történik. Én tudtam, de Gambesz megszívta velük.
Kb. egy hónapja voltunk a gyerekekkel. Csinos kis felújított múzeum. Mellőle indul a mátrai kisvasút, ahol, mint úttörővasutas kemyénykedtem legénykoromban!
Van mindenem - és Ogani is ellátot pár évre való hangyaíretóval:-)))))
Szóval jelen pillanatban készen, és KÉSZEN várjuk a nagy RANCH hétvégét Szandrával egyetemben, akinek pluszban tegnap mutattam meg, hogy merre megyünk és hol útközben hol állunk meg:
"As a result of the project's success, Triumph is investigating the possibility of making future models compatible with E25 (25 percent ethanol, 75 percent gasoline)."
A program sikerének köszönhetően a Triumph elkezdte kutatni annak a lehetőségét, hogy a motorjaik E25-el is üzemelhessenek (25%ethanol, 75%benya).
A fékeket nézték és ott is csak az egyenletességet. Volt egy sáv 1000-1500 között (nem tudom milyen egység az) és ott kellett tartani, de nekem nem ingadoztott, ami biztos jó. Szoval maximális fékerőt nem is néztek, amit kértek az szinte minimális volt.
Utánna világitás, duda
És megkérdezte a lámpa és EÜ készletet, mondom rajta ülök, ennyi
Viszont a az utánfutómnak régi forgalmija volt és az adminisztráció több mint 30 e Ft lesz (integrált vizsga+ okmányiroda stb)
Szerintem marad a "hivatalos" E85-tel járatható 3-4 autómárka.
Aztán majd a világ hozza magával a dolgokat.
Visszatérve a bioetanol témára:
link
Egy átalakított Triumph. (sajnos csak angolul) Injektorosnál igen egyszerű a művelet :)
Hova utaljak vagy hogy legyen.
Tök édes a Ribid!
A tank javítását is ki kellett volna fizettetned az autóssal! (kacsintós)
Van egy lista nálam, ahol az első helyen állsz!
Alig van időm fórumozni, annyi a meló, meg még mindig járok gyógytornára,fizikora.
ha kell vkinek spré szóljon.
nyuszpuszmindenkinek!
Dooorcsi: megy a DRUKK!
ui: úúúúgy meghatódtam, hogy első voltam a listán.
Van mindenem - és Ogani is ellátot pár évre való hangyaíretóval:-)))))
Szóval jelen pillanatban készen, és KÉSZEN várjuk a nagy RANCH hétvégét Szandrával egyetemben, akinek pluszban tegnap mutattam meg, hogy merre megyünk és hol útközben hol állunk meg:
http://www.matramuzeum.hu/page...
ÉN itt voltam gyerekkoromban.....ezt neki is láttnia kell:-)))) És ahogy meglátta ezt a mammutot - kérdéses sem volt hogy jönni akar e vagy sem:-)