Olyan ez nekem, mintha életmű-díjat kaptam volna... nehezen is találok szavakat, de köszönöm nektek, a családomnak, a kutyámnak, a macskámnak, és minden kertemben élő rovátkolt baromnak... és legfőképpen Világbéke!
egyébként volt rajta bukócső meg középsztender is csak leszedte róla a tulaj mert megint DL-t vett és átrakta rá.
Ha 25 kW-os a motorod, akkor maradjunk annyiban, hogy nálad a fojtás kivétele lesz a legcélravezetőbb teljesítménynövelés. Ha 2004 előtti a vasad (az F-esnél ez necces), akkor könnyebb dolgod van. A karburátorban a gáztolattyún lévő kis furatot kell beragasztani valami benzinálló ragasztóval (mondjuk epoxival). Ha 2004 utáni az évjárat, akkor már bajosabb a dolog, mert ezzel a módszerrel nem fog menni. Blue mintha utána nézett volna és a fiatalabb évjáratokban valami 14 alkatrészt kell kicserélni, hogy nyitva legyen. Ez a fél karburátor majdnem, és mindegyik kis "pöcök" és kallantyú. Ebben az esetben érdemes számolgatni, mert lehet, hogy ölcsöbban kijössz, ha veszel a bontóban 2 db nyitott 2004 előtti karburátort... akár cserével is.
Ha még akarsz a nyitott motoron is "tuningolni", akkor a szokásos: sportlégszűrő, nyitott dob, ezekhez hozzáállítani a karburátorokat és a gyújtást... ha szerencséd van, akkor nyersz is ezzel 1 vagy 2 lóerőt... tehát nem éppen jó beruházás. Inkább csere valami nagyobb mocira...
Remélem volt benne segítség.