Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

upsz...
még szeintem=már szerintem
Köszi a segítséget, megyek gazdaságos boltba égőkészletet venni.

Közben egyébként megvettem az 5 mm vastag szimeringet (sehol nem találtam 9 mm vastagot, pedig még szeintem 10 bolttal beszéltem - lehet hogy nem italboltot kellett volna hívni? ), ha kell akkor azokat fogom betenni. Kell egyébként valami meglepőre számítanom, amikor leveszem a baloldali deklit (előugró jancsibohóc, kiugró rugó, kicsi benzinevő nagyonerős japán/spanyol emberke aki hajtja a motort)?
Igaz esSO papi már megmondtaa frankót, de a sorodra reagálva kimaradt a VISSZAJELZŐS kis lámpa.....
mivel az is "kötelező" hogy pl ha refin vagy, akkor lásd a visszajelzőt.....
Ha indexelsz, lásd a visszajelzőt....stb.
Oda ha jól tudom kis 3w-os ízzók kellenek

Ezért jó a tescós cucc....abban van minden.
Köszönöm az okítást !
Gondolom látszik, hogy nem villamosmérnök vagyok...
Közben az akmt-n megtaláltam a váltó-szimering cserére vonatkozó részt. De ehhez egy hülye kérdésem lenne még: inkább két darab 5-ös vastagságút tegyek bele (az akmt-s doksi szerint belefér), vagy inkább egy 7 mm-est?
A mérőszámokból kiindulva sztem tutti a mm-es méretezés, azaz a metrikus - ha már mérnökkel beszélek.
Viszont az égőkészlet nem ég, csak izzik, ergo a neve is az: izzókészlet. Ja, és nem is körte.
De a legegyszerűbb, ha besétálsz egy gazdaságos áruházba, és akcióban 500-ért veszel egy komplettet. A rend derék őre is jobban díjazza a használhatatlan, de szép dobozost a használható, de ömlesztett cuccoknál. És kiválóan elfér az oldalidomban egy rongyba csavarva.
Sziasztok!
Mivel csak olajat felejtettem el venni, a tömítéscsere elmaradt!
De így eszenbe jutott, hogy megnézem és igény esetén lecserélem a váltókar szimeringjét is (a képen a 29-es alkatrész). A kérdésem az lenne, hogy az oldalon megadják azt, hogy 12*22*9 a mérete, de ugye jól sejtem, hogy ez - annak ellenére, hogy amerikai az oldal - metrikus méretben van megadva és nem négyzetláb/köbinch a mértékegység.

A másik kérdésem az lenne, hogy meilyen égőket kell magammal hordanom égőkészlet címszóval?
Ha jól sejtem:
- fényszóró, H4-es 12V 60/55W
- index, 12V 21W
- fék, 12V 5/21W

Kell biztosítéknak is lennie a dobozban?

Köszi!
Jól behúztál a csőbe
A GS a legjobb motor, mert mindenrben jó
Igaz semmiben sem a csúcs
dehogyiiiiiiss!
csak ez egy masodlagos reg.em, mert a pda-mon nincs magyar nyelv csak kuufodi, es nincs rajta ekezet es mikor dolgozom Nem tudok vele belepni a hapigs reg.-el!
es ezt akkor csinaltam amikor egy kicsi osszerugtam itt a port " igazi motorosokkal" es akkor irtam be hogy nincs motorom,mert a GS allitolag nem motor! :)
hap ennyi!
Hápi!
Tényleg nincs motorod? ahogy az adatlapodon írod
Köszi az infot.. egyáltalán nem cápafogas...
patentszemmel egyutt kell 110 szem. az o vagy x gyuru arra kell, hogy a gyarilag lancban levo kenoanyagot ne engedje kijonni. lehet folrakni gyuru nelkuli lancot is, csa azt sokkal tobbet lell kenni. a lancot, lanckereket azert szoktak egyutt cserelni, mert mire megnyulik,elkopik a lanc addigra a kerek is elszokott kopni. ha a lanckereked meg nem capafogas akkor tehetsz csak ra nyugodtan masik
lancot.
HAP szerintem ennyi a nagy titok.
:-) nincs szándékomban.... még most tanulom az ilyesmit és azt olvastam, hogy ha patentszemes a lánc, akkor az +2 csap a patent miatt... akkor most milyen is kell nekem? Meg azt is szeretném kérdezni, hogy a sima gyűrű nélküli lánc nem jó nekem? mert féktisztítóm és láncspray-m van karton számra és tudnám tisztítani ha kell, hetente... az gyengébb is, vagy csak hamarabb kopoik, ha nincs tisztítva... csak azért kérdezem, mert tegnap vettem a motort és ráment minden pénzem, így minimális költséggel szeretném egy kicsit használni és ha új láncot veszek, akkor a lánckerekeket is le kellene dobni, de azok nekem még hibátlanok... ha viszont ezekre ráteszek egy új drágább o gyűrűs láncot, akkor lehet mégis tönkreteszi és azt sajnálnám...szóval a régi, sztem hibátlan fogaskerekeket használnám egy olcsó lánccal, míg bírja, aztán kapna egy új szettet, ha ez már elkopott... :-) törött lánccal vettem, szóval most semmilyen nincs rajta..
en most csereltem szettet, 22.000 korul volt. DID lanc,JT kerekek. (gyari meret)
mi az, hogy 110+2? mi az a +2? az szerintem nem kell oda!
hacsak nem akarsz kivetetni 2szemet.


hap
köszi.. megnéztem...hasznos..
Például az adatlapomon is lehet keresgélni...
na, már nem fontos, megtaláltam, 520 110+2 o gyűrűs...:-)
még azt szeretném kérdezni, hogy milyen lánc való ezekre a motorokra gyárilag? milyen adatokat kell tudni róla? olyasmire gondolok, hogy 520, o gyűrű, vagy x, csap szám..ilyesmi
Köszi az infokat... azért gondoltam csak a láncot, mert a motorban alig van kilométer, szinte új, csak nagyon sokat állhatott sztem tengerparton, vagy vmi ilyesmi helyen, mert a lánc rozsdásodott és eltört... 14000 km van benne... mennyibe kerül egy ilyen lánc, ami erre való és a láncszett együtt? ja és az alternatívák?
Az, hogy külön akarod cserélni a láncot, lánckereket az nem túl jó ötlet! Nem együtt kopnak be és vagy elszakad vagy pikk- pakk tönkremegy, csapágyastúl együtt.
A Jawa lánc csak részben igaz! Cz láncot lehet tenni a Gs-re, de nem az 5000 Ft.-ost, mert az gyűrű nélkülé és gyenge, Az előző láncom nekem is Cz volt, 12.000 Km -ig hozzá sem kellett nyúlni, de az a 20.000 Ft.- os.
- Kuplungkar kapcsolóval csak bontóban, hacsak nincs rá 30-40.000 pézed. Van egy Szigetszentmiklóson meg egy Vecsésen.

Háp

SZERINTEM! :)
nagyvastól tudsz láncot rendelni, de nem ajánlom hogy csak a láncot cseréld mert megeszi a régi lánckerék az új láncot. A javaé meg szerintem nem passzol hozzá, a 350es java kb. 20le, nem hiszem hogy bírná.
Adatlapodat meg töltsd ki.
Sziasztok.. ma vettem egy gs 500-at és kellene egy lánc rá.. a lánckerekeket hibátlannak látom, így megpróbálom csak a lánccserét... tudnátok segíteni, hogy milyen láncot vegyek rá? állítólag a 350-es java lánc ilyen, mint ez és csak 5e ft körül van... tudtok erről vmit? Valamint szükségem lenne egy kuplung karra úgy mindenestől, ahogy a kormányra csatlakozik kuplungkapvsolóval együtt és egy gyújtáskapcsoló is kellene tanksapkával és ülés nyitóval...persze kulccsal...
Én is ott voltam Rijeka és környékén.
Vége, de a szezonnak még nincs
Ha viszont Bajnai Gordon is úgy akarja akkor Január 1-én fog kezdődni a szezon, mert megszűntetik azokat a vasútvonalakat, amiken fagyban járok egyetemre.