Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha a kátyúban pont fékezett, akkor igenis megmozdulhattak a szegecsek!
Ez a válasz nem Neked ment Hápi!
Kacsesz!

Értő szerelő kukkantson rá... nekem gyanús, de a szaki megszondja a tutit.
nekem volt már cserélve a kihajtás..mert elkopott (92 000 kmnél, óra szerint), de annak a kmóra müködésére nem volt egészen addig befolyása..amíg meg nem állt teljesen. Sztem az nem tud ilyen hibát eredményezni.
A jobbra- balra az már gázosabb...Viszont nem tudom ezt összefüggésbe hozni a kátyúzásoddal...ott inkább telónak kellett volna lennie, vagy csapágynak...
ezt nem vettem észre, de reggel, ha megyek dóógozóba megnézem ezt is.
km órád nem ugrál, nem ott lett vmi hiba, a meghajtónál?
Nekem is csak egy picikét mozog, de minden irányba előre-hátra, jobbra- balra.
Ha a tárcsát erősen megrángatom forgás irányba előre-hátra, akkor van kicsi kocc hangja. Álló helyzetben. Ez persze kopás, tudom.
Hol lehet szegecseltetni?

Nem hiszem, hogy a telóm, mert sima úton a kerék forgásával megeggyező módon ciccieg!
Sztem nelked a telód koccan!
A féktárcsa koccanása csak akkor normális, ha hátrafelé tolásnál fékezéskor koccan egyet, mert általában ezt a terhet csak előre kapja!
Nem kell új tárcsa, le kell szerelni, és el kell vinni újra szegecseltetni!
Ok, akkor megnyugodtam... :-) csak nem akarok okostojásnak tűnni...:-))
Úgy van.
Mekkora a "játéka" a tárcsádnak? Egy nagyon picit az enyém is koccan elöl mindkettő, de nem lehet mm-ben kifejezni, olyan kicsit. Szerintem az nem halálos....
Nincs olyan, hogy új fórumozó!
CSAK fórumozó van!
Ez pedig nem vita, hanem érvelés, amiből mindenki okulhat.
Akkor most nyugtasd meg magad... mérd meg tolómérővel a vastagságát... azt hiszem 4,5 mm-nél kell azt is cserélni. Gyanús, hogy hamarosan cserés lett volna amúgy is. Nem a hatalmas optimizmusom mondja ezt..., hanem mert valószínű, hogy tavasszal cserés lehetett volna amúgy is. Minden forint forint, de így talán kevésbé fáj...
akkor elég valószínű hogy az a baja... nekem ugyan ez volt.... olyat nem csinál, hogy mikor odahúzod a gázt, akkor felpörög, de visszafelé már kicsit nehézkesen esik? főleg melegen...
Ja, a nyerset. De így volt jó!
Attól, hogy új vagy még ugyanúgy lehet mindent. A te gondolatod helytálló a hagyományos "súbertűs" karbiknál... a GS-en nem ilyen van... ezért tud megszívatni, ha úgy adódik.
Hát ez biza mozog! :(
39.000 egy új tárcsa
amúgy alapjárat nekem csak úgy van ha
minden elindulás előtt beállítom, mindig kell rajta állítani
..már annyi érdekeset hallottunk motorodról...
sztem vidd el egy rendes szerelőhöz állapotfelmérésre, aki aztán majd ad egy árajánlatot a hibák kijavítására.. mert még a végén nagyobb károd lesz mint amennyit a szerelőn spórolsz. Egy rendes rendberakás kb 2/3ad alkatrészárból és 1/3ad szervízdíjból áll.. gondold át, hogy az a plusz 30 százalék megsporolása megére annyit, h még szívjál egy sort..ne adj isten, még nagyobb károd legyen. Ha egyszer rendesen helyrepofozzák a gépet, utána már nem sok baja lesz...
ok... bár nem értek egyet, de elfogadom... eszemben sincs vitázni, én még nagyon új vagyok... :) Ha tapasztaltad, én elhiszem..:-)
Van túlfolyó. De mivel a múltkor kiokosítottuk, hogy úgy ne "tárolja" a motort, gondolom valamelyik vákuumos állásban tartja, ha nem jár.