"kezelhetőségéről legendákat zengnek, bár kanyarban egy kissé könnyen jár a kormány"
(lehet én is ezt érzem és ez normális ennél a típusnál, döntötte már itt valaki lábtartóig a mocit?)
Lehet lábtartóig dönteni, csak el kell hinned hogy menni fog (én 90-100 felett sose hittem el )
Rossz minőségű kanyarban, forszírozott tempónál, (magához képest) mélyre döntve valóban mocorog. Ilyenkor ha keményen belekapaszkodsz, akkor az egyetlen amit elérsz hogy elpattog, leesel az útról és kiegyenesíted a kanyart. Ilyenkor én nagyon lazán fogom a kormányt, had mocorogjon kedvére. Ez egy okos motor, ha hagyjuk neki, megtalálja a megfelelő utat magának. Bár eleinte kicsit félélmetes lehet. Egyksi bemozgás még belefér. Komoly szitálást nem sikerült kierőszakolnom.
Az ülés alá sose sikerült esőruhát beerőszakolni, akárhogy próbáltam.
Azt sose vettem észre hogy a teletankal vagy majdnem üres tankkal másképp viselkedett volna. Igazából még az se gáz ha van mögötted meg a tankon +30 kg csomag, azzal is simán lehet manóverezni.
Ami egyedül zavart az az utascipelés. A súlyát nagyon megérzi, tovább kell forgatni, instabillás válik, másképp kell fékezni, az utas csak nyűg volt nekem Szóval részemről a továbbiakban mostorvásárlásnál nem lesz szempont a hátsó ülés kényelme, csak végső esetben fogok utast vinni.
Végezetül bemutatom hogy lehet könnyen felpakolni a motort tanktáska és doboztartó rendszer nélkül:
-2 db táska, 1 a tankon, egy a hátsó ülésen (azért van rajtuk szatyor, mert lógott az eső lába)
- a hátsó táskán még 1 sígatya
- valamint a hátsó táska mellett 2 oldalt még 2-szer 2 liter pálinka
elolvastam a gs-ről a totalbikon a tesztet több dologban is érdekelne a véleményetek
"ezelhetőségéről legendákat zengnek, bár kanyarban egy kissé könnyen jár a kormány"
(lehet én is ezt érzem és ez normális ennél a típusnál, döntötte már itt valaki lábtartóig a mocit?)
" a háta mögött, amibe kapaszkodhat. Az ülés alá befér az esőruha. Itt találhatunk a sisak rögzítésére is egy kampót."
(ilyen a 2001-es modelleken is van, mint az enyém? mert én nem látttam ilyet vagy csak vak vagyok?)
"A legnehezebb a motorban épp az üzemanyag: nagyon megérzi a motor, ha tele van tankolva, mert meglehetősen magasan billeg ez a súly. "
(ezt én is éreztem telitankal utassal, bizonytalan a motor még talán egyenesben is nem csak kanyarban, telitankal 140 körül mocorog a kormány, pont egy utam során vettem észre amikor megáltunk és mondta egy csávó hogy" neki is ilyen gs-e volt de az zavarta hogy telitankal ezt csinálta", mondom neki jah én most vettem észre, nektek is fent áll ez? )
(lehet én is ezt érzem és ez normális ennél a típusnál, döntötte már itt valaki lábtartóig a mocit?)
Lehet lábtartóig dönteni, csak el kell hinned hogy menni fog (én 90-100 felett sose hittem el
Rossz minőségű kanyarban, forszírozott tempónál, (magához képest) mélyre döntve valóban mocorog. Ilyenkor ha keményen belekapaszkodsz, akkor az egyetlen amit elérsz hogy elpattog, leesel az útról és kiegyenesíted a kanyart. Ilyenkor én nagyon lazán fogom a kormányt, had mocorogjon kedvére. Ez egy okos motor, ha hagyjuk neki, megtalálja a megfelelő utat magának. Bár eleinte kicsit félélmetes lehet. Egyksi bemozgás még belefér. Komoly szitálást nem sikerült kierőszakolnom.
Az ülés alá sose sikerült esőruhát beerőszakolni, akárhogy próbáltam.
Azt sose vettem észre hogy a teletankal vagy majdnem üres tankkal másképp viselkedett volna. Igazából még az se gáz ha van mögötted meg a tankon +30 kg csomag, azzal is simán lehet manóverezni.
Ami egyedül zavart az az utascipelés. A súlyát nagyon megérzi, tovább kell forgatni, instabillás válik, másképp kell fékezni, az utas csak nyűg volt nekem
Végezetül bemutatom hogy lehet könnyen felpakolni a motort tanktáska és doboztartó rendszer nélkül:
-2 db táska, 1 a tankon, egy a hátsó ülésen (azért van rajtuk szatyor, mert lógott az eső lába)
- a hátsó táskán még 1 sígatya
- valamint a hátsó táska mellett 2 oldalt még 2-szer 2 liter pálinka
Tedd föl főni, indulok!
Kávét?
Ott lakom a szimering nagykernél!
Elvileg ma megérkezik.
Megaztán Viktorunk is karcintott vele rendesen!
Jah, és igen... karcolni lehet a lábtartóval... akár egyesben is!
Aszki! A helyedben, most is repülnék!
Rika dumája kivégzett...
"ezelhetőségéről legendákat zengnek, bár kanyarban egy kissé könnyen jár a kormány"
(lehet én is ezt érzem és ez normális ennél a típusnál, döntötte már itt valaki lábtartóig a mocit?)
" a háta mögött, amibe kapaszkodhat. Az ülés alá befér az esőruha. Itt találhatunk a sisak rögzítésére is egy kampót."
(ilyen a 2001-es modelleken is van, mint az enyém? mert én nem látttam ilyet vagy csak vak vagyok?)
"A legnehezebb a motorban épp az üzemanyag: nagyon megérzi a motor, ha tele van tankolva, mert meglehetősen magasan billeg ez a súly. "
(ezt én is éreztem telitankal utassal, bizonytalan a motor még talán egyenesben is nem csak kanyarban, telitankal 140 körül mocorog a kormány, pont egy utam során vettem észre amikor megáltunk és mondta egy csávó hogy" neki is ilyen gs-e volt de az zavarta hogy telitankal ezt csinálta", mondom neki jah én most vettem észre, nektek is fent áll ez?
túraplexi
szállítással együtt 23ezer Ft, de lehet, hogy levámoltatják.
Dejóvoltdejóvolt!
Tud valaki olyan céget vagy boltot, ahol lehet csináltatni vagy venni GS500F-hez túraplexit?
Várom mielőbbi válaszaitokat!