Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv Mindenkinek!

Eladó a kis Gs500E 2003. 8 hónapban forgalomba helyezésű motorom. Nagyon szeretem, igazi kezesbárány, én tanuló motornak vettem. Soha semmi gondom nem volt vele, mármint egyszersem hagyott az úton. Leginkább haza, Erdélybe jártam vele, mindössze 7000 km-t nyomtunk le. Szezon elején boxer riasztót szereltettem bele, tehát még garis(dőlés-emelés érzékelős). Szintén nemrég cseréltem le az aksit, légszűrőt, fékbetéteket, olajat. A képek önmagukért beszélnek, de gyere el és nézd meg! Lányoknak, nőknek is ajánlom kezdő vasnak!Az ára 670.000 jómagyar forint. Ha valaki nagyobb vasát cserélné el, ráfizetéssel is cserélném, hornet ill kawa er-6n-re.
Este 11-kor jöttek meg, de már adott életjelet. Hamarosan válaszol szerintem.
A balatoni túrára jöttök?
Balatonlelle - Balatonlelle
én elég valószínű, hogy igen.
Erik Mágus!
ha a szervezeted némiképp sejtszinten is képes feldolgozni a riasztós igényemet, kérlek jelezd.
és hogy mikor tudnék érte menni?
mondjuk kedd?
köszönöm a mocim nevében is.
valóban megérdemli az elismerést a drága.

a víz leírhatatlanul pazar volt.
Úgy látom, jó motoros lesz belőled, nem ijedsz meg egy kis víztől. - mint itt jó páran.

Gratula a motorhoz!
az első hegyi túrám pihenője.
a'la hegyi patak vs motorosrucishőguta

kiütéssel győzött a víz!

sziasztok! GS500f-hez nincs vkinek elfekvőbe egy balos tükre? :)
A generátor van bal oldalon, álló, forgó rész. Ha gond lenne vele, az hamar kiderülne.
fordulatot 1500-2000 között tartom....
Sziasztok!

Megint a nyűgömet írom, le de nem tudok igazán hova fordulni ezekkel.

Nemrég elvittem a motorom szelepállításra (30 e km).

Mióta elhoztam a motort, ha a fordulatot 1500-200 között tartom, időnként kattan vmi a motorban, elég erős hanggal.
Néztem volt, hogy a karbik "ugrottak" egyet mikor kattan, vagyis vmi mintha visszalőne.

A szerelő azt mondta, hogy szelepállítás után előfordul, hogy hozzá kell szinkronizálni a karbikat, (amiket 2 hónapja csináltattam meg vele) megjegyzem nagyon jó lett utána a gép.
Elvittem a karbi szinkronra de nem lett jobb a gép.

Tehát szelepállítás óta durrog a motor, még annyi, hogy előtte is csinálta egyszer-egyszer de csak hidegen és nem ilyen sokat.
Ha most ott tartom a fordulatot, akkor másodpercenként durran és ilyenkor a fordulat is leeseik és amellett, hogy aggódok a motor miatt és rendkívül idegesít, be is zavar a vezetésbe, mert induláskor is van, hogy kattan és többször le is fulladtam, pedig nem szokásom.

Annyit mondott még a szerelő, hogy volt pár motor aminek a vezérmű tengelyét nem hézagolták ki rendesen és lehet, hogy az jött elő. Állítólag visszahívták őket és gariba megcsinálták, de én ezzel már nem tudok mit kezdeni.


Van valami tapasztalatotok ezzel a nyűggel kapcsolatban, vagy ha valaki tud egy igazán jó szerelőt, megadhatná az elérhetőségét.

Köszönöm srácok!
Ilyesmik.
hali a motor bal első felében mi található? arra a suzuki felírat fele, halk csörgést hallok onnan, normális vagy nem? mi lehet az?
Nem tudom mi a baja... Akmt-n is fent van, akit érdekel...
Akkor így: www.funvid.eu%2Findex.php%3Fpa..." title="http://auto.ize.hu/click.php?id=799&url=http%3A%2F%2Fwww.funvid.eu%2Findex.php%3Fpa..." target="_blank">http://auto.ize.hu/click.php?i...
www.funvid.eu%2Findex.php%3Fpa..." target="_blank">Tömegmotor
és én oda sem tudok menni
Halihó

Ha most lenne feleslegbe párezer Euro-m akkor beneveznék egy Moto Morini Corsaro-ba itt

Még akkor is ha csak halálfélelemmel mernék motorozni vele.
Szerintem a Csorba-tó.
ez most hol is van pontosan?
Hihihá!
Megyek Vadkeletre!
Még 20 km. járatás...
Faty!
Neked itt és most: mosollyal nyugtázott az üzeneted!
vagy ez már nem is mosoly, hanem vigyor?
Én is gratulálok Neked! Sok szerencsét Nektek együtt!
szia Tibkin!
vigyorgással alapból sincs baj, de most meg aztán....

a végén még össze kell varrni a koponyafedőhámomat.

és itt is elhagyja egy köszönöm a hsz-omat irányodba.