A megoldás innentől kezdve adott... a rögzítőt oldó anyaggal állj neki... ha muszáj... de valóban az?
Ez csak egy szimpla véleménykülönbség. Ha tíz év körüli gépet vesz akkor am pont kifogja 1-2 szezon használat után azt a féktárcsa cserét is..Ne áltassuk magunkat hogy egy fél millás sv azért fél milla mert annyit ér.. az azért fél milla mert már valakinek bőven megérte előtte, mert beletette a kmek javát. Szaladgálós 10 éves gép az alsó hangon is futott már 80ezret... és még lehet keveset is mondtam.
5 kiló körül kimerül az erre szánt keret,az meg megalázó ajánlat lenne! De biztos vagyok benne hogy nem sokáig fogja árulni,főleg ha rugalmas az ára.Kimondottan tetszik a szine! Nem a sztenderd kék...
sok sikert az eladáshoz!
A napos időt kihasználva ma tekeregtünk egyet Tatabánya felé. Tarjánban van egy Öreg favágó (www.oregfavago.hu) nevű hely, ahová bementünk kajálni. Mindenkinek ajánlom: nagy adag, finom ételek, hangulatos, jó a felszolgálás (pincér lány is!). A bajor zene már kicsit sok volt, de ettől függetlenül tényleg jó a hely.
Más... Annak ellenére, hogy nagyobbra akarok váltani, még mindig úgy érzem, hogy a GS, pontosabban az 500 ccm elég. Még két személlyel is. Persze többször kell váltani, lehetne nagyobb a nyomaték, hosszútávon kényelmesebb ülés... De ennek ellenére akármilyen forgalmi szituációban megállja a helyét. Munkába járni meg alkalmasabbat nem is nagyon találnék: azért egy szélesebb, súlyosabb motorral a sorok között szlalomozni sokkal nehezebb.