Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.
Eladásra szánnám 2 részes Prexport márkájú bőrruhámat. A Karasna-ban vásároltam 3 éve. Az ok csupán az hogy új motor lett és nem megy a színéhez. A ruha megkímélt, nem szakadt, bőrápolóval karbantartott. 48-as méretű
Minél előbb szeretném lecserélni, így az ár alá is mentem kicsit.
Együtt 35 ezer forint lenne. (esetleg nadrágot vagy kabátot is adom külön-külön)
Itt megtekinthető:
http://www.kepesmotor.hu/bor_k... ... t=prexport
Akkor megnyugodtam, mert én 9700 km-nél vettem, most kb 20500 van benne, de szelephézagot még nem nézettem rajta. Induláskor hidegen nem hallok semmi különösebbet, viszont ha megjövök egy hosszabb útról akkor mintha kicsit ciceregne, csattogna. Aztán lehet ez a normális hangja a GS-nek.
Mind a 4-et egyszerre nagyon ritkán kell cserélni.Én 12 ezrenként nézetem meg ez a mutatvány egy karbiszinkronnal együtt kijön egy tízesből.
Ja az enyémbe most van 28 ezer eddig még nem kellett lapkát cserélni.
Én már írtam nem olyan rég. 12ezrenként szoktam megnézetni és állíttatni a szelephézagot. Általában még határon belül szokott lenni, ha nem is sokkal, de 18ezernél már valószínűleg régen nem így lenne. Én kényelmes ember vagyok, 6ezrenként viszem szervizbe a gépet, és akkor cserélünk mindent amit kell, ciklus közben motorozni szeretek, nem szervizbe rohangálni


Engem csak az vigasztal, hogy autót tartani még drágább lenne.
szerintem kb. tizen-valahányezret...
de erről tényleg az öreg rókákat kell megkérdezni itt a fórumon, akik sokszor ennyit belecsavartak a gépeikbe
Hali

Még 1x köszi.
Kiváncsi leszek, mit válaszolnak, mert megkérdeztem mennyibe kerül.
Nem gyenge árak...
Egy beállítással (mind a 4 lemezt kicserélve) mennyit bír egy motor a következő állításig?
ennyi:

Suri árak

én nem ismerem ezt a szervizt, csak megnéztem az oldalt...
Hello

Mennyi az az annyi ha nem vagyok indiszkrét?
Nekem is esedékes lenne, csak ott kell aludjon a motor mert hideg motor esetén kell elvégezni.
köszi


fasza, most kiderül bírja e az esőt gépezet, dörög mint mint székely a bab után
Sztem nézz körül itt az oldalon. Asszem Sv topicban szokott lenni egy tsanyi nevű emberke, Őt is dicsérték mint maszek szerelőt, meg a GSXR topicban is megnézheted Indy-t, róla is olvastam jókat, és asszem 16.kerben van a műhelye. Kérj tőlük egy árajánlatot, hogy mennyiért csinálnák meg. Plusz van itt valami motorszerelős topic is, ott is érdeklődhetsz, hogy ismer e vki tényleg megbízható és jó áron dolgozó emberkét Bp-n. Valszeg jobban jársz, mintha szervizbe vinnéd be, de tény, h utána kell érdeklődni.
mondom, nekem 15ezret mondtak rá
nem tudom mennyibe kerül márka szervizbe de szerintem többe mint egy maszeknál
Úgy látom a szelephézag állítás itt is pont annyiba kerül mint a márkaszervizben...
Nem kötekedésből mondom, csak érdekesség képpen.
szerintem ne vidd márkaszervizbe mert a gatyádat is otthagyod
inkább keres maszekot aki olcsóbban megcsinálja pl:
http://www.gsxr.hu/
http://motorszerelo.com/szelep...
na jól van megkérem fatert nézzen rá, ha nem fűlik hozzá a foga irány a márkaszervíz

Nincs valaki most pesten aki délután/este ránézne a motoromra (véleményezés)?
nem nagy szívás hogy korongos és neked még egyszerű is mert 2 fajta lapkás van ami a csésze tetején van mint neked meg az alatt az a macerásabb mert ahhoz ki kell venni a vezérmű tengelyeket pl a GSXR ilyen
ouch
Lapkás
Ó, sajnálom...
talán felhívni még érdemes lehet az újpesti Suzuki Hollóst, hátha ócsóbb.

Hollós
egy kis flame...

Azt meg tudjátok nekem mondani, hogy a GS szelepállításnál lapkák vannak vagy csavaros megoldás...ha csavaros akkor faterom is meg tudja csinálni, ha lapkás, akkor szívás


Kék Holdnál azt mondták karbiszinkron felesleges ennyi idős motornál sok km-rel, szelephézagot állíttassam be de ők azt nem tudják megcsinálni (rendesek voltak egyébként), felhívtam a budakalászi Suzuki szervizt 10-15ezer forintba fájna
gondolom én ismerek párat akik megérnek egy misét...csak egy sima kompr. mérésért nem akarok fizetni, mert fater műhelyében is meg lehet csinálni, csak az értékeket kéne tudnom...karbihoz, szelepekhez, meg ilyenekhez nem nyúlok amíg nem tudom mi merre hány méter...elég egy csavart rosszul meghúzni és kész is a baj, főleg egy 20 éves motornál

A karbit meg szelephézagot szerintem a Kék Holdnál csináltatom ott van helyben, kösz a tippet roller1
A számokat nem ismerem, ezért mondtam egy szerelőt.....

Ott megcsinálnak mindent egybe!
Egyre figyelj!
NE KÓKÁNY MESTERHEZ vidd!

Vannak szerelők akik lenyúlásra mennek! Sokan tudnának itt mesélni.
Igen, én is ezt az 50-es robesz 350ezerért kategóriát nem értem. (illetve érthető, akinek annyi elszórni való pénze van)
Az első motoros kétkerekűmet én is újonnan vettem (50-es Keeway), 250ezerért...tanultam belőle.